Bandbreddsvarning: Grand Theft Auto Onlines Heist-läge är 4,8 GB stort

Medlem

Haha... allt under 10 gig måste väl ändå idag ses som lite? Jag går å skiter och så är det klart när jag är tebax.. typ

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Deli:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av kaealy:

Så, heists har inte existerat i multiplayer tills nu även fast det utlovades till release när det begav sig?

Det stämmer...

Det stämmer inte. Heists och GTA O skulle komma sernare än release.

Det stämmer delvis iaf, det var ju lovat att släppas "veckorna efter release", har ju bara gått en dryga 70-75 veckor sen dess!

Ok, men det är ju helt ok att det kommer 70-75 veckor senare. De sa ju faktiskt att det skulle komma några veckor senare! Tomtar som ens försöker försvarar sånt här från spelföretag.

Tur att man aldrig köpte det till PS3an eller PS4an.

Det är senare än utlovat ja, men de lovade inte att det skulle komma till release. Mitt utlåtande stämmer.

Oj vad pretentiös man kan vara som måste kommentera om hur rätt man har. Du har möjligtvis inte fel, men du har inte rätt.

"Till release när det begav sig" behöver inte betyda "på releasedagen", det ger utrymme för tolkning. särskilt såhär i efterhand när man pratar "då" och i det här fallet med GTAV där releasen var uppdelad, Single player ett datum, online drygt två veckor efter och heists bara någon vecka därpå.

Så ja dom utlovade Heists till release när det begav sig, dom var väldigt tydliga med det.

Det hjälper alltid att driva hem sin poäng med lite personangrepp, det är ett tydligt tecken på att man har ett bra argument att komma med.

Till release eller när det begav sig innebär att det är just till release eller när det begav sig. Inte ett par veckor senare. Då har releasen redan varit och begivit sig. Sedan om du medvetet väljer att tolka det annorlunda så är det din grej.

De lovade heists ett tag efter att releasen varit och spelet redan begivit sig, de var väldigt tydliga med det.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av xzeros:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av resoLehT:

Hur väntar man febrilt?

Man far runt som en ekorre med ADHD på speed.

Du vet om att du just förklarade motsatsen till febrilt va?

Gjorde han? http://sv.wiktionary.org/wiki/febril

Folk med ADHD som tar speed (typ conserta) blir lugna och fina.

This

Medlem

Trodde det skulle vara en HD patch. XBOX spelarna kommer få bryt när de ser den snygga PC versionen senare i år! =D

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Oneone:

Bandbreddsvarning ? tror det är lungt det är inte 2001 längre

2001 i Sverige eller 2015 i USA Det är tragiskt att se i vilket taskigt skick deras internetinfrastruktur är.

Tja, med tanke på hur landet ser ut (geografiskt är det en smärre mardröm, med tanke på att de har ett antal ögrupper, öken, otillgängliga bergskedjor, etc. Demografiskt är det rättvist att jämföra det med Europa. Sverige i den jämförelsen motsvarar en delstat, på sin höjd) är det inte så illa. 13.1% kan inte få 25Mbit/s eller högre hastigheter i USA, och jag misstänker att det finns en drös med folk i Europa som inte kan få det heller.

http://www.theverge.com/2015/1/29/7932653/fcc-changed-definit...

Dock är det ju alltid poppis i det här landet att basha USA, shit vad civiliserade vi är.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Oneone:

Bandbreddsvarning ? tror det är lungt det är inte 2001 längre

2001 i Sverige eller 2015 i USA Det är tragiskt att se i vilket taskigt skick deras internetinfrastruktur är.

Tja, med tanke på hur landet ser ut (geografiskt är det en smärre mardröm, med tanke på att de har ett antal ögrupper, öken, otillgängliga bergskedjor, etc. Demografiskt är det rättvist att jämföra det med Europa. Sverige i den jämförelsen motsvarar en delstat, på sin höjd) är det inte så illa. 13.1% kan inte få 25Mbit/s eller högre hastigheter i USA, och jag misstänker att det finns en drös med folk i Europa som inte kan få det heller.

http://www.theverge.com/2015/1/29/7932653/fcc-changed-definit...

Dock är det ju alltid poppis i det här landet att basha USA, shit vad civiliserade vi är.

Försöker du säga att jag har fel eller?

De har investerat flera miljarder dollar i uppgraderingar av sin internetinfrastruktur för att sen se pengarna kastade i sjön (placerade i fickorna på privata företag som insåg att de faktiskt inte var tvungna att utföra sin uppgift för att få pengarna). Tänk även på det faktum att väldigt många hushåll bara har en enda leverantör att välja bland, vilket sätter kunden i kläm när leverantören kan ta hutlöst betalt och ge urdålig kundservice. Och att det pågår stora kamper och tvister kring nätneutralitet där.

12
Skriv svar