Heists till GTA Online ute nu!

Robot
Heists till GTA Online ute nu!

Vi listar nedladdningarnas storlekar.


Medlem
Heists till GTA Online ute nu!

Ska bli kul att prova, som vi väntat!

Medlem

Varför inte bara skriva att det släpps den 1 April till PC i stället? Det är ju lika troligt?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Funkade inte för mig imorse. Stod hela tiden att "Rank 12" behövs trots att jag är på 87 nu. Startade om spelet flera gånger utan resultat.

Medlem
Skrivet av Bizarre:

Funkade inte för mig imorse. Stod hela tiden att "Rank 12" behövs trots att jag är på 87 nu. Startade om spelet flera gånger utan resultat.

Du måste åka till Lester först, efter det funkar det.

Medlem

Dåligt att man inte får de nya fordonen i singleplayer...

Medlem
Skrivet av totte1015:

Helt jävla otroligt hur svårt det skall vara att få ren GAMEPLAY FOOTAGE på skiten!!!

Youtube dräller av tattarjävlar som skriver "HEIST GAMEPLAY" när det är annat skräp

Prova Twitch istället. Att spela snake för att hacka nått kretskort kändes ju sådär...

Medlem

Synd att mitt xbox live är slut. Får blir PC versionen när det släpps 2025

Medlem

Någon som kommer ut och kan spela? -Jag får bara felmeddelanden och kommer inte ut online alls (PS4)

Medlem
Skrivet av Heraldo:

Någon som kommer ut och kan spela? -Jag får bara felmeddelanden och kommer inte ut online alls (PS4)

Samma här, men 45 miljoner sålda exemplar och typ 20 mille av dom har bara väntat på att heists ska komma och försöker spela det nu, inte oväntat tyvärr!

Medlem

Lyckades göra första heisten idag, sjukt buggiga servrar igårkväll MEn tycker helt klart upplägget är riktigt intressant och kul! Dessvärre är det jävligt tråkigt att inte spela med folk som har headset, det förstör känslan lite. Lesters sexuella skämt vet jag inte heller varför de trycker ut, så fort han öppnar munnen handlar det om sex Iofs rätt skoj, men ja.

TalkedYeti på XBL (XO) om någon vill lira

1
Skriv svar