Medlem
Cyborg 009

Hallå mina kära gamers. Jag är på jakt efter av den gamla varan "Cyborg 009", om någon av er vet vad det är Har haft en del av episoderna på VHS. Men min far har slängt dom, för att han trodde inte att jag behövde dem! -.-
Så nu är frågan. Måste man leta reda på någon samlare för detta? Eller finns det bättre alternativ? Söker med svensk dubbade. För jag vill dra tillbaka åren "lite"

MVH Chris

Medlem

Svensk dubb? Det var då ingen svensk som dubbade Cyborg 009 utan en dansk som gör samtliga röster.

Fanns på piratebay när det begav sig, men tror de avsnitt som fanns endast var rippade från youtube där de fortfarande finns.

Medlem

När jag prenumererade på det med VHS tidigt 90-tal så var det svenskar som dubbade.
Eller...Det kanske var en danks som gjorde allt det där?

Ah..Okay

phi
Medlem

Jag hade då en VHS som var dubbad på svenska när jag var liten. Sen om personen var dansk eller ej har jag ingen aning om men det var på svenska i alla fall.

Medlem

Sök på cyborg 009 på Youtube så får ni höra att det knappt är svenska som mannen talar

Medlem

Litegran som Starzinger, assvårt att hitta på Svenska.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

phi
Medlem
Skrivet av kaealy:

Sök på cyborg 009 på Youtube så får ni höra att det knappt är svenska som mannen talar

Sant. Lät lite som en full skåning som försöker låta bli att rulla på R:en.

1
Skriv svar