Problem med GTA Onlines servrar

Robot
Problem med GTA Onlines servrar

I samband med Heists-släppet har spelare har upplevt problem, på alla plattformar.


Medlem
Problem med GTA Onlines servrar

Haha, vilken överraskning! Det har ju aldrig varit några problem med GTA Onlines servrar eller så tidigare. Erhm.

Obs. jag har full förståelse för att det strular, när alla vill ladda ner och testa samtidigt blir det trassligt. Lugnar sig nog om några dagar.

Medlem

Det är alltid samma sak vid stora släpp, samma för Blizzard och Dice liksom... bara att chilla lite så löser det sig.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem

Att de inte lärde sig efter första gången(lansering)... Heist, det mest efterfrågade i GTA V, alla kommer att ladda ner och så händer det igen att de inte har serverkapacitet.

*facepalm*

KoP
Medlem

Och detta är därför man alltid väntar en vecka eller så. -_-

Medlem

Spelade några timmar igår och att lira med "randoms" var en mardröm som vanligt. Räkna med att alltid någon kommer krascha planet/bilen/båten, spränga objektet du ska rädda, vara AFK, eller bara allmänt vara totalt clueless.
Och på det fryser och krashar spelet lite titt som tätt, långa filmklipp som inte går att klicka bort, hemska laddningstider, och när du väl får spela var det egentligen inte sååå kul... Njae, rätt besviken på Rockstar faktiskt, förstår inte hur det här tog 2år att få fram.

Medlem
Skrivet av ohGr:

Spelade några timmar igår och att lira med "randoms" var en mardröm som vanligt. Räkna med att alltid någon kommer krascha planet/bilen/båten, spränga objektet du ska rädda, vara AFK, eller bara allmänt vara totalt clueless.
Och på det fryser och krashar spelet lite titt som tätt, långa filmklipp som inte går att klicka bort, hemska laddningstider, och när du väl får spela var det egentligen inte sååå kul... Njae, rätt besviken på Rockstar faktiskt, förstår inte hur det här tog 2år att få fram.

Håller med. Extremt irriterande att spela med random människor som inte vet vad de gör. Eller bara hoppar ur spelet mitt i ett uppdrag vilket resulterar i mission fail för samtliga. Detta efter att ha suttit i lobbyn o väntat typ 15 min på att hitta spelare...


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

^ Fixa riktiga vänner och vänta en vecka, problem solved.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Så det är problem på alla plattformar? Betyder det att det går att spela PC versionen redan? Eller är det dags att söka nya sajter då FZ har beslutat att PC är dött?

Medlem

Funkar fortfarande inte på min platform

Win 7

Medlem

Inlägg innehållande personangrepp raderade.


signatur

Have a good time!

1
Skriv svar