Här är Gears of War-skaparens nya shooter

Robot
Här är Gears of War-skaparens nya shooter

Cliffy B:s shooter drivs av Unreal 4-motorn. (Video)


Medlem
Här är Gears of War-skaparens nya shooter

Much shooting
Such FPS
many frags
wow

Medlem

undra varför man släpper en sådan här meningslös teaser...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

undra varför man släpper en sådan här meningslös teaser...

Höst troligt att det är mer av en "this is what we've done so far" för aktieägare/finansiärer.

Medlem

... Känns som det var flera dagar sedan jag så denna

Skrivet av nudelsdesign:

undra varför man släpper en sådan här meningslös teaser...

Håller med, intetsägande; eller som någon skrev:

"Cliffy B, en speldesigner med rockstjärnestatus, lämnar sin forna studio, bildar nytt företag och börjar göra en futuristisk shooter med japanska teman med hjälp av spelmotorn som han lånar från sin förra arbetsgivare?"

Hmm ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av nudelsdesign:

undra varför man släpper en sådan här meningslös teaser...

Håller med, intetsägande; eller som någon skrev:

"Cliffy B, en speldesigner med rockstjärnestatus, lämnar sin forna studio, bildar nytt företag och börjar göra en futuristisk shooter med japanska teman med hjälp av spelmotorn som han lånar från sin förra arbetsgivare?"

http://goo.gl/rzowkl

Hmm ...

Vad kan gå fel?

Haha, ingenting. "Daikatana" är en av världens mest kända spel, dock kanske av fel anledning.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ni har redan lagt upp en artikel om exakt den här teasern för flera dagar sedan.

Medlem

Alla framtida shooters måste ha bättre omgivningsförstörelse än Bad Company 2. Detta är förbättringsområdet, inte nya vapen, omgångsregler eller nya miljöer.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Skrivet av Paddington:

Alla framtida shooters måste ha bättre omgivningsförstörelse än Bad Company 2. Detta är förbättringsområdet, inte nya vapen, omgångsregler eller nya miljöer.

dom kan ta bort scriptad desctruction eller skita i att använda det helt .. ska va full dynamisk + fysikbaserad som i red faction guerilla.

Medlem
Skrivet av humancentipede:
Skrivet av Paddington:

Alla framtida shooters måste ha bättre omgivningsförstörelse än Bad Company 2. Detta är förbättringsområdet, inte nya vapen, omgångsregler eller nya miljöer.

dom kan ta bort scriptad desctruction eller skita i att använda det helt .. ska va full dynamisk + fysikbaserad som i red faction guerilla.

Ja exakt, det är det jag menar ju. Annars är det ju inte bättre.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar