Mörda dina vänner i Bloodbornes onlineläge

Robot
Mörda dina vänner i Bloodbornes onlineläge

låter ju exakt som dark souls system Detta är väl konsol exklusivt? What a waste.

Medlem

Låter precis som Dark Souls... På gott och ont

Inaktiv

Jag gillade verkligen Dark Souls multiplayer. Det kändes verkligen som de andra spelarna var onda andar som kom och hemsökte en. Det var inte roligt att springa runt med en massa själar och få upp ett meddelande om att en ande börjar hemsöka ens värld. Då blev man härligt nervös.

Hoppas de får till att det blir lättare att hitta kompisar och spela tillsammans bara.

Inaktiv
Skrivet av Bockstensmannen:

låter ju exakt som dark souls system Detta är väl konsol exklusivt? What a waste.

Det var ju DS också men det kom ju till PC så småningom. Så kanske blir så med Bloodborne också?

Annars kan ju Bloodborne vara rätt anledning att köpa en konsol? Jag tycker Dark Souls var det bästa spelet jag har spelat på år och dar och lätt ett av de bästa någonsin. Det hade utforkarglädjen från de gamla NES-spelen, inga jävla pilar berättade vart du skulle gå utan man fick leta själv. Hoppas verkligen Bloodborne är lika bra.

Medlem
Skrivet av Bockstensmannen:

låter ju exakt som dark souls system Detta är väl konsol exklusivt? What a waste.

Skrivet av eatem:

Det var ju DS också men det kom ju till PC så småningom. Så kanske blir så med Bloodborne också?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

inte många dagar kvar nu!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Inaktiv

Det ju lär lanseras till PC, allt annat är att skjuta sig i foten.

Medlem

Glorious PC beggar race!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Segas:

Det ju lär lanseras till PC, allt annat är att skjuta sig i foten.

Sony är med och utvecklar spelet precis som med Demon's Souls.

Inaktiv
Skrivet av Margy:
Skrivet av Segas:

Det ju lär lanseras till PC, allt annat är att skjuta sig i foten.

Sony är med och utvecklar spelet precis som med Demon's Souls.

Ajdå...

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Glorious PC beggar race!

1. Jag hatar dig.
2. Jag tror dock precis som dig att det inte kommer till PC. Men det är ju det jag har min PS4:a till. Har man råd med en vettig PC är inte fyra lök så mycket att punga ut.

Medlem
Skrivet av eatem:

Hoppas de får till att det blir lättare att hitta kompisar och spela tillsammans bara.

Taget från deras sida om Multiplayer:

Password
Multiplayer matchmaking for cooperative play is automatic and random. However by setting a password for your session, other players can enter the same password and be joined to your game. Passwords can be up to 8 letters long.

Medlem
Skrivet av uffhund:
Skrivet av eatem:

Hoppas de får till att det blir lättare att hitta kompisar och spela tillsammans bara.

Taget från deras sida om Multiplayer:

Password
Multiplayer matchmaking for cooperative play is automatic and random. However by setting a password for your session, other players can enter the same password and be joined to your game. Passwords can be up to 8 letters long.

Så man sliper ringa polare nu och förklara vart man lagt sin markering

Medlem

Arg, så klart man är på utbildning den 25


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Bockstensmannen:

låter ju exakt som dark souls system Detta är väl konsol exklusivt? What a waste.

Skrivet av MiRV:

Låter precis som Dark Souls... På gott och ont

Som i sin tur låter som Demons souls. DeS var orginalet, inte DaS

Medlem

Pvp? Men inte regelrätt typ 3vs3? Coop som i dying light? Är inte kunnig kring bloodborne så ni får gärna upplysa mig.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Bockstensmannen:

låter ju exakt som dark souls system Detta är väl konsol exklusivt? What a waste.

Skrivet av MiRV:

Låter precis som Dark Souls... På gott och ont

Som i sin tur låter som Demons souls. DeS var orginalet, inte DaS

Jag har inte spelat DeS, så för mig var DaS orginalet.

Medlem
Skrivet av MiRV:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Bockstensmannen:

låter ju exakt som dark souls system Detta är väl konsol exklusivt? What a waste.

Skrivet av MiRV:

Låter precis som Dark Souls... På gott och ont

Som i sin tur låter som Demons souls. DeS var orginalet, inte DaS

Jag har inte spelat DeS, så för mig var DaS orginalet.

Det funkar inte riktigt så, vare sig du kört DeS eller inte, så är DeS orginalet. DaS är en spirituell uppföljare

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av MiRV:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Bockstensmannen:

låter ju exakt som dark souls system Detta är väl konsol exklusivt? What a waste.

Skrivet av MiRV:

Låter precis som Dark Souls... På gott och ont

Som i sin tur låter som Demons souls. DeS var orginalet, inte DaS

Jag har inte spelat DeS, så för mig var DaS orginalet.

Det funkar inte riktigt så, vare sig du kört DeS eller inte, så är DeS orginalet. DaS är en spirituell uppföljare

Och ärligt talat var DeS snäppet bättre. Jag kan inte riktigt säga varför jag tycker så dock. Jag tror annars att Bloodborne kommer bli det mest intressanta släppet i "serien" so far.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av MiRV:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Bockstensmannen:

låter ju exakt som dark souls system Detta är väl konsol exklusivt? What a waste.

Skrivet av MiRV:

Låter precis som Dark Souls... På gott och ont

Som i sin tur låter som Demons souls. DeS var orginalet, inte DaS

Jag har inte spelat DeS, så för mig var DaS orginalet.

Det funkar inte riktigt så, vare sig du kört DeS eller inte, så är DeS orginalet. DaS är en spirituell uppföljare

Och ärligt talat var DeS snäppet bättre. Jag kan inte riktigt säga varför jag tycker så dock. Jag tror annars att Bloodborne kommer bli det mest intressanta släppet i "serien" so far.

Helt klart, sätter mig ner än idag och kör det ibland :-). (nåja det gör jag med DaS oxå ). Då det är samma person bakom des och das så tror jag på ett suveränt spel, synd att han inte var med och gjorde das2 till det spel det borde vart.

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av MiRV:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Bockstensmannen:

låter ju exakt som dark souls system Detta är väl konsol exklusivt? What a waste.

Skrivet av MiRV:

Låter precis som Dark Souls... På gott och ont

Som i sin tur låter som Demons souls. DeS var orginalet, inte DaS

Jag har inte spelat DeS, så för mig var DaS orginalet.

Det funkar inte riktigt så, vare sig du kört DeS eller inte, så är DeS orginalet. DaS är en spirituell uppföljare

Och ärligt talat var DeS snäppet bättre. Jag kan inte riktigt säga varför jag tycker så dock. Jag tror annars att Bloodborne kommer bli det mest intressanta släppet i "serien" so far.

Helt klart, sätter mig ner än idag och kör det ibland :-). (nåja det gör jag med DaS oxå ). Då det är samma person bakom des och das så tror jag på ett suveränt spel, synd att han inte var med och gjorde das2 till det spel det borde vart.

DaS2 är utan tvivel det svagaste spelet i "serien". DaS är ett fenomenalt spel i all sin rätt, men där är någonting speciellt med DeS som inte finns i de andra två. Jag vet verkligen inte vad det är dock. Haha! Men både DaS och DeS sätter även jag mig ner och lirar sporadiskt än idag. DaS2 känner jag mig färdig med dock, vilket är lite synd.

Nåja, mars ser ut att bli en bra månad för oss PS4-ägare!

1
Skriv svar