Massor av gömda penisar i State Of Decay

MEG
Medlem
Massor av gömda penisar i State Of Decay

Det var lite roligt, tråkigt bara att företaget förlorar framtida jobb.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Tusen spänn på att Sony redan håller på att skriva ett avtal för ett exklusivt spel till PS4. Undead Labs vet bara inte om det än.

Medlem
Medlem

Pictures or it didn´t happen.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Tusen spänn på att Sony redan håller på att skriva ett avtal för ett exklusivt spel till PS4. Undead Labs vet bara inte om det än.

Undead Labs har skrivit på för ett antal spel för Microsoft. Sony har inget att hämta från dem.


signatur

I drank what?

Medlem

Men hur kan man lägga upp en sån här nyhet utan att visa några exempel på fallos-konsten i fråga?

Medlem

NÄ i dagens PK värld så läre jag säga , är det något fel på snoppar , är det fel att ha en snopp, jag tycker det ska vara förbud att inte få ha med snoppar, det är diskriminerande att ta bort dom ^^

Medlem

vad ärt det här för Kalla Anka journalistik... bildkällor kanske? man kna ju inte baktala företag utan att ha faktiska bevis...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

vad ärt det här för Kalla Anka journalistik... bildkällor kanske? man kna ju inte baktala företag utan att ha faktiska bevis...

Vilket företag blev baktalat? Företaget som utförde denna klockrena trollning i spelet nämns inte med namn eller någon form av referens.

Håller med om att en sån här nyhet kanske inte är lika intressant utan bildbevis, men att påstå att FZ baktalar företaget som utförde det är bara löjligt.

För övrigt;
"The genitalia is not visible in any publicly available version of the game."
- http://www.xblafans.com/state-of-decay-contractors-hid-a-ridi...

Medlem

Kul. Eller...

Frilansare
Skrivet av FL3JM:

Men hur kan man lägga upp en sån här nyhet utan att visa några exempel på fallos-konsten i fråga?

Vi har kontaktat företaget för att få penis-bild. Vi förväntar oss inget svar.

Frilansare
Skrivet av nudelsdesign:

vad ärt det här för Kalla Anka journalistik... bildkällor kanske? man kna ju inte baktala företag utan att ha faktiska bevis...

Bildkälla finns inte. Uppgiften kommer från Undead Labs själva. Har uppdaterat nyheten med det, borde gjorts från början.

Medlem

Haha hoppas dom gjorde det för att reta allt PK-folk där ute

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av FL3JM:

Men hur kan man lägga upp en sån här nyhet utan att visa några exempel på fallos-konsten i fråga?

Vi har kontaktat företaget för att få penis-bild. Vi förväntar oss inget svar.

Jag hoppas ni skrev att det var penisbilder från spelet ni ville ha..annars kanske ni får mer än vad ni vill ha!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

MEG
Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av FL3JM:

Men hur kan man lägga upp en sån här nyhet utan att visa några exempel på fallos-konsten i fråga?

Vi har kontaktat företaget för att få penis-bild. Vi förväntar oss inget svar.

Tummen upp
Kan tänka mig att de dock är lite less på alla skämt och mail som de får om detta


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Det patriarkala förtrycket finner inga gränser.

Medlem
Skrivet av Electrix:
Skrivet av nudelsdesign:

vad ärt det här för Kalla Anka journalistik... bildkällor kanske? man kna ju inte baktala företag utan att ha faktiska bevis...

Vilket företag blev baktalat? Företaget som utförde denna klockrena trollning i spelet nämns inte med namn eller någon form av referens.

Håller med om att en sån här nyhet kanske inte är lika intressant utan bildbevis, men att påstå att FZ baktalar företaget som utförde det är bara löjligt.

För övrigt;
"The genitalia is not visible in any publicly available version of the game."
- http://www.xblafans.com/state-of-decay-contractors-hid-a-ridi...

Nä det är väl i och för sig sant, men det lär ju inte vara svårt att få reda på om man vill vilket företag det gäller. Om det inte finns något bevis för påstående, hur vet vi då att det inte är påhittat för att skapa hype eller nått annat. lite som religion, här påstår vi en sak, men vi har inga bevis eller nått annat som visar upp att det är så, men jag lovar. det är sant... det är vad jag kallar "kalle anka" journalistik....


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

ELF
Medlem

Vad jag inte förstår är, borde inte detta ha uppdagats i pc versionen när den kom? Förstår inte varför det skulle tillkomma penisar i texturerna nu när Undead Labs borde ha texturerna sedan tidigare. Eller använder xbox 360 och pc versionen samma texturer och de har nu fått göra nya?

Vad jag menar är. Om pc versionen har högre upplösning på texturerna än 360 versionen så borde det ju bara vara att slänga in pc texturerna i xbone versionen och inga fallosar borde ha tillkommit.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.


signatur

New life, New hope

Medlem
Medlem

Stygg pojke. Eller flicka...

Medlem

Tyler Durden style

1
Skriv svar