Inaktiv
Fet på Fable 2

Behöver hjälp!

Har lirat Fable 15 timmar och har nu blivit skit fet :S

Har läst lite böcker men fattar inget. Något man ska undvika att äta och vad kan man göra för att bli smal?

Annars gör jag en nytt GAME från början för det ser totalt för"dj"ävl"igt" ut.

Medlem

stäng av xboxet och ta en uppfriskande promenad då och då så ska du se att extrakilona kommer att rinna av dig


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv

Hehe även om w4rhogs tips lät bra så antar jag att du vill veta hur du blir smal på spelet.
Du måste äta sånt som ger dig -% i fat, och jag har bara hittat 1 sak som ger dig detta, selleri, köp och ät så mycket du bara kan.

Hoppas det funkar.

Medlem

kolla fruktståndet, där finns en del med -% fat.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

JAha tack

Blev ännu fetare under natten nu när jag spela :/

Men ska köpa upp allt då

Medlem

hur funkar det om man inte äter nåt alls? blir man smalare då automatiskt?, eller måste man äta low fat saker för bli smal

Medlem

Man borde bli smalare antar jag.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Kan inte klara questet: T.O.B.Y

Jag ska skrämma honom så att kan lämnar sitt hus men när jag gör så funkar det inte. Finns det någon som kan hjälpa mig?

Medlem
Medlem

har inte skaffat mig spelet ännu, men jag har precis skaffat en 360.. tyckte det gamla spelet var fantastiskt.
Jag antar att ni har spelat det första spelet också, så jag tänkte bara höra om det är en grym uppföljare

Medlem

Har skaffat det spelet och tyckte först att det sög men efter ett tags spelande började jag gilla spelet mer och mer atm så ökar spelgjäldjen varje minut i spelet får 4/5 av mig pga av att spelet är för enkelt.


signatur

I got a Goldenshower.

1
Skriv svar