De sex bästa moddarna till Cities: Skylines!

Robot
De sex bästa moddarna till Cities: Skylines!
MEG
Medlem
De sex bästa moddarna till Cities: Skylines!

Kan detta spel vara som SimCity borde ha varit?


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Kort svar: Ja!
Riktigt roligt, har redan kört 4 timmar (köpte det på kvällen igår)


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Bra att ni skriver att det är ett Finskt spel, ibland har ni skrivit att det är svenskt, men det är ju inte det så.

Detta är ju faktiskt utvecklat av en finsk studio och det är bara förläggaren som är svensk.

Annars kanske man vill säga att Hotline Miami och Battlefield är amerikanska?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Måste köpa det!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Spelade 8 timmar i går. Äntligen ett spel som kan mäta sig med Sim City 4! Så klart är det inte perfekt men är i sitt grundutförande en fantastisk stadsbyggare. Lägg på vad moddare redan(!) har och kommer kunna göra så blir jag nästan lite tokig. Lägg därtill Paradox vana att stödja produkter med gratis uppdateringar och mer eller indre vettiga DLC:n i mängder och vi har många år av zonande framför oss.

Medlem

Bästa sim city ever!!


signatur

Meep!

Medlem

OK! nu blir det köp! 9 rutor var imponerande, men med mod och 20 rutor...
min vecka med simcity i mars för två år sedan bleknar redan...

Medlem

Är vägarna verkligen så där framstående? Dom verkar ju vara gigantiska i jämförelse med byggnaderna på något sätt.

Bra billigt spel iaf som kliar på den där byggarebob nerven.

Medlem
Medlem

Roligt spel.. Det värsta är att så fort det är moddbart börjar det ju klia i fingrarna. Gjorde en testmodell och det är relativt enkelt att få in dom i spelet. Så nu har man ju en massa ideer på byggnader man vill göra...

Medlem

Jag vill ha multiplayer för att lira med ett par polare. Jag ansåg aldrig att Multiplayer-biten av SimCity var ett problem - deras ursäkter var men inte självaste multiplayer.

eld
Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Hipshot:

Bra att ni skriver att det är ett Finskt spel, ibland har ni skrivit att det är svenskt, men det är ju inte det så.

Detta är ju faktiskt utvecklat av en finsk studio och det är bara förläggaren som är svensk.

Annars kanske man vill säga att Hotline Miami och Battlefield är amerikanska?

Du tror inte att din kommentar lämpat sig bättre vid ett av dessa tillfällen du nämner där den hade passat istället för nu, när den är irrelevant och mest får dig att framstå som skitnödig?

Blöja på nu.

Spelet är bara en dag gammalt, det är relevant att nämna. FZ har varit lite dåliga att nämna en studio vid namn som nu är helt ansvariga för att ha vunnit alla våra hjärtan och återgett liv till stadsbyggandet.

Eller i kort: FZ gör en egen variant på "den okände svensken"

Medlem

Värt att nämnas är även att achievements stängs av om man använder mods (såvitt jag vet). Har därför inte använt mods (blir väl på min andra stad kanske). Vet att det finns en mod som tar bort alla övergivna byggnader automatiskt också.

Medlem

Blir definitivt ett köp längre fram.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Seriöst... Film noir-filter – en av de sex bästa moddarna till det här spelet? Hoppas på lite mer innovation bland moddarna allteftersom spelet mognar.

Medlem

Spelet kom ut i tisdagskväll, för att vara så pass nytt är utbudet gigantiskt på steam workshop. Men det finns bättre saker som han kunde ha valt än det där filtret

Medlem

Inlägg innehållande personangrepp raderade.


signatur

Have a good time!

1
Skriv svar