Inaktiv
Fable 2

Jag tycker Fable II verkar riktigt grymt och coolt de kan bli ett riktigt bra spel.

Vad tycker ni?:D


signatur

Cover for me

Medlem

Jag tror det kan bli ett riktigt bra spel efter att ha kollat bilderna och intervjuerna som släppts hittils, det första spelet var ett mästerverk som verkligen förtjänade alla hyllningar det fick och jag tror inte att vi kommer bli besvikna den här gången heller.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

det är skit kul! spelat nästan hela dagen
haha hugget ved som en tok över 19k guld bara där :>

det är en jätte härlig kännsla i spelet och fasen, det känns som jag spelar FF7 eller FF9 när det gäller stämmingen och kärlek, I looove it!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Grymt skön spelkänsla tycker jag! Det finns massor av smågrejer som tillför så jäkla mycket.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Köpte mitt exemplar hos EG. EG hade ett kvar på lager.
Har spelat en del under helgen. Jag föll för spelet direkt vid introfilmen, när spelet börjar. Vilken stämning, musiken är helt underbar.

Inaktiv

Älskar spelet, grymt skön spelkänsla. Troligen årets spel i min bok iaf. Alla små saker som tillför så mycket.

Inaktiv

Jag tycker spelet har varit kul men de finns en del buggar:

Jag kan inte sälja mitt förra hus som min familj bodde i

Min son har ändrat utseende och mitt andra barn försvann

Och snälla kan nån säga nummret till supporten men jag har testat de som på manualen.


signatur

Cover for me

Medlem

Älskar verkligen det här spelet och komemr seriöst sitta många timmar med detta och inte bara rusha det som jag brukar göra med alla andra spel =P

Det ända jag stör mig lite på är att det ser ut som att man inte riktigt sitter fast i marken utan svävar fram på nåt lustigt vis... aja skitsamma FABLE 2 OWNES:up::up::up:

Medlem

kul som fan, önskar jag hade en hd tv bara!

men någon annan än mig som tycker det laddas väldigt segt? och hackar lite i menyerna?

Medlem

WAAAA!

Det är synd om oss utan Xbox :'(
MÅSTE HA FABLE 2!!!


signatur

Rawr

Medlem

Kommer snart ha xbox 360 elite! då ska jag skaffa fable2:) älskar första så kommer nog älska det här med... det verkar as kul:P

Måste skaffa detta spelet, verkar ruskigt grymt!

Medlem

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


signatur

Wai

Inaktiv

Första Fable var så jäävla linjärt.


signatur

a"C"RED -

Medlem

När släpps pc-versionen?

Inaktiv

vet faktiskt inte..tror inte de kommer till PC


signatur

Cover for me

Medlem

Har spelat alla andra Fable spel . måste ha detta

Medlem

Spelade ettan ganska mycket, och det var ju ett toppen spel. Hur ät detta?


signatur

p4nGEA

Medlem

Nån mer än jag som får en bug när man ska rädda sitt barn i The Hobbe Cave. När man har räddat henne/han och kommer ut ur grottan så bara står barnet och glor rakt in i vägen och det går inte att avsluta questen.

Källa:

http://community.lionhead.com/forums/thread/3196708.aspx

Inaktiv

I slutet tog jag "sacrifice" så jag offrade hunden och familjen..
Kan man köpa en ny hund nånstans??
Saknar den lilla hårbollen...

//
Matte


signatur

//
Matte [Xbox360]

Medlem

ett av dom roligaste spelen jag spelat någon som kan rekomendera något liknande och hyfsat nytt spel ?

Inaktiv

jag tycker det inte var något särskilt samma som ettan bara bättre grafik och lite bättre AI. man trodde att man skulle kunna spela 2 spelare och leeta hela världen men så får man välja massa skit random personer.. Fan va besviken jag var fy fan för det. Annars är ju handlingen ganska okej. Men det når inte upp till förväntningarna.


signatur
Inaktiv

Finns det något nytt spel som är som Fable? Eller nåt kommande nån kan rekomendera om man tyckte om Fable 2?


signatur

//
Matte [Xbox360]

Medlem

Jag tror du kommer Gilla Dark Messiah.


signatur

Rawr

Medlem

Har fått Fable 2 nu och det är fett roligt!!!


signatur

Wai

1
Skriv svar