Warcraft 3 återskapat i Starcraft 2-editorn, fansen jublar

Robot
Warcraft 3 återskapat i Starcraft 2-editorn, fansen jublar

De här moddarna orkade inte vänta på en Warcraft 3-remake, så det gör en själva.


Medlem
Warcraft 3 återskapat i Starcraft 2-editorn, fansen jublar

Warcraft 4 2025 , ser bra ut men undrar om de ens börjat med de andra raserna?

Medlem

Det ser riktigt välskapt ut.

Medlem

var sätter jag in pengarna!? kickstarta och ni har dem från mig...

Medlem
Skrivet av WhiteWolf68:

var sätter jag in pengarna!? kickstarta och ni har dem från mig...

De skulle aldrig få tjäna pengar på licensen.

Medlem
Skrivet av WhiteWolf68:

var sätter jag in pengarna!? kickstarta och ni har dem från mig...

Går att spela gratis, bara ladda ner Starcraft 2: Starter edition

Medlem

Tyvärr är ordet "realtidsstrategispelet" felstavat. Men det finns väl enklare ord att stava till...

Medlem

"realtidsstrageispelet" har den stressade skribenten och redaktören råkat skriva.

Det kanske inte alls är en felstavning, det kanske betyder att det är ett spel i vilket en realtidsversion av Fredrik Strage medverkar ?

MEG
Medlem

Hmm, nu har jag aldrig gnällt över era rubriker men när ni skriver "fansen jublar" så får jag enorma Aftonbladet vibbar, huden knottrar sig, snälla inte ta efter dem


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Shit was so cash.

Medlem
Skrivet av MEG:

Hmm, nu har jag aldrig gnällt över era rubriker men när ni skriver "fansen jublar" så får jag enorma Aftonbladet vibbar, huden knottrar sig, snälla inte ta efter dem

så länge de inte börjar med lajak, omtalat osv rybrikstyper är jag nöjd. typ som denna

"Männen hittade en låda i skogen.. Vad som fanns inuti förändrade hans liv"

"Flickan började gråta, vad som hände sedna fick mig att tappa hakan" . jag stör mig nått fruktansvärt på sådan värdelös journalistik...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

WarCraft III och StarCraft II är mina favorit-realtidsspel genom tiderna. Detta ser otroligt lovande ut, men hittade ingen gameplay från de andra raserna, så förmodligen har de antingen inte släppt film för det ännu, eller så är de inte klara.

Detta ska spelas så det skvätter om det när det är helt klart (om det nu inte redan är det).

MEG
Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av MEG:

Hmm, nu har jag aldrig gnällt över era rubriker men när ni skriver "fansen jublar" så får jag enorma Aftonbladet vibbar, huden knottrar sig, snälla inte ta efter dem

så länge de inte börjar med lajak, omtalat osv rybrikstyper är jag nöjd. typ som denna

"Männen hittade en låda i skogen.. Vad som fanns inuti förändrade hans liv"

"Flickan började gråta, vad som hände sedna fick mig att tappa hakan" . jag stör mig nått fruktansvärt på sådan värdelös journalistik...

Eller "
Se videon som får spelvärlden att rasa mot ”GTA V” - ”Det har blivit vidrigare för varje spel” http://tv.aftonbladet.se/webbtv/noje/underhallning/omg/omgmor...


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av MEG:

Hmm, nu har jag aldrig gnällt över era rubriker men när ni skriver "fansen jublar" så får jag enorma Aftonbladet vibbar, huden knottrar sig, snälla inte ta efter dem

så länge de inte börjar med lajak, omtalat osv rybrikstyper är jag nöjd. typ som denna

"Männen hittade en låda i skogen.. Vad som fanns inuti förändrade hans liv"

"Flickan började gråta, vad som hände sedna fick mig att tappa hakan" . jag stör mig nått fruktansvärt på sådan värdelös journalistik...

Eller "
Se videon som får spelvärlden att rasa mot ”GTA V” - ”Det har blivit vidrigare för varje spel” http://tv.aftonbladet.se/webbtv/noje/underhallning/omg/omgmor...

Aftonbladet... sveriges i särklass sämsta nyhetsmedia...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Håller med, rygghåret reser sig av dessa rubriker.
Vad är nästa?

"Har fått en hel värld av fans att jubla - "Vi Kunde inte tro det var sant""

Medlem

Så länge det inte är 100% clickbait som ovan exempel. Man klickar gärna om det är något intressant ändå!

Typ som den här nyheten, jag älskar alla moddare. vet inte hur många timmar glädje de tillfört spelen man spelat, men det är bra många.

Medlem

Är det multiplayer eller singleplayer?
om multiplayer, kan man inpelntera footys?
Lr blir det för likt en rysk gumma kanske?

Medlem

Om vi ska vara ärliga så är det väl ingen som längre tror att det kommer komma nåt WC4?

Men detta kommer nog bli grymt som fan. Så länge dom gör klart det. Risken med moddare är ju tyvärr att dom lessnar och hoppar av projekten som blir halvfärdiga.

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av MEG:
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av MEG:

Hmm, nu har jag aldrig gnällt över era rubriker men när ni skriver "fansen jublar" så får jag enorma Aftonbladet vibbar, huden knottrar sig, snälla inte ta efter dem

så länge de inte börjar med lajak, omtalat osv rybrikstyper är jag nöjd. typ som denna

"Männen hittade en låda i skogen.. Vad som fanns inuti förändrade hans liv"

"Flickan började gråta, vad som hände sedna fick mig att tappa hakan" . jag stör mig nått fruktansvärt på sådan värdelös journalistik...

Eller "
Se videon som får spelvärlden att rasa mot ”GTA V” - ”Det har blivit vidrigare för varje spel” http://tv.aftonbladet.se/webbtv/noje/underhallning/omg/omgmor...

Aftonbladet... sveriges i särklass sämsta nyhetsmedia...

Tycker nästan nyheter 24 tar den platsen

Medlem

Dessvärre har vi nått en punkt i media där det lönar sig med att folk klickar på länken. Därav blir det massvis med "nyheter" som inte reflekterar sina rubriker, eller tar upp nonsens, som folk vill eller inte vill läsa. Genom att skriva en dålig nyhet kommer nyheten sprida sig då folk pratar om hur dålig den nyheten är. All kritik är bra kritik, eller vad säger man ;)?

Var en gång inne på aftonbladet där rubriken var något i denna stilen: "Rome: Total War hotar StarCraft II i esport" och så var det en bild på StarCraft II. Självklart nämndes varken StarCraft II eller eSport i artikeln, vad jag vill minnas. Helt plötsligt stormar det med kommentarer om hur dålig nyheten är, och massvis med folk förklarar skillnaden mellan de båda spelen. Aftonbladet är inte idioter, de vet mycket väl skillnaden mellan spelen, men genom att göra en jämförelse med StarCraft som just då var mycket stort i e-sport så lockade det folk. Genom att sedan göra en idiotisk rubrik började folk skriva och bli upprörda.

Share till facebook över hur "dålig" nyheten är, är sedan inte långt borta Det är rätt smart "journalistik" om man nu vill kalla det det. Det bästa är därför att helt enkelt inte gå in på aftonbladet, expressen, etc alls. Läs nyheter någon annanstans.

Medlem

Underbart! Har många goda minne från WC3. Denna mod ska testas, helt klart.

gillade sp kampanjen, men inte multiplayer

Medlem

FAaan vad coolt det skulle var om de återskapade hela single player kampanjen !!

Medlem

Wow, den här videon fick mig att inse just hur mycket jag saknar styrkorna i Wc3 och hur mycket jag önskar mig ett Wc4 ;__;

Ser grymt bra ut!

Medlem
Skrivet av KatOne:

Wow, den här videon fick mig att inse just hur mycket jag saknar styrkorna i Wc3 och hur mycket jag önskar mig ett Wc4 ;__;

Ser grymt bra ut!

jaja.. men har du en åsikt om aftonbladet?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Känns som att det är andra gången jag läser denna nyhet på FZ? Kanske var World of Starcraft i WC3 editorn...blir förvirrad.
Kul grej iallafall, även ifall jag inte saknar WC så mycket att jag skulle spela den här modden framför WC3.
Det här känns (från vad jag kan se) tyvärr bara som en tom kopia av WC3...en nymålad kuliss liksom.

Medlem

Grafiken var jö inge större höjdare på så varför inte bara spela vanliga wc3? Det är dessutom ingen mod vilket betyder att det kommer funka bättre. Sen så gav dom ut en patch för några år sen som fixade roslution för högre upplösning och då dom använder 3d modeller så blir det ej grötigt som typ sc1 eller diablo2.

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av MEG:
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av MEG:

Hmm, nu har jag aldrig gnällt över era rubriker men när ni skriver "fansen jublar" så får jag enorma Aftonbladet vibbar, huden knottrar sig, snälla inte ta efter dem

så länge de inte börjar med lajak, omtalat osv rybrikstyper är jag nöjd. typ som denna

"Männen hittade en låda i skogen.. Vad som fanns inuti förändrade hans liv"

"Flickan började gråta, vad som hände sedna fick mig att tappa hakan" . jag stör mig nått fruktansvärt på sådan värdelös journalistik...

Eller "
Se videon som får spelvärlden att rasa mot ”GTA V” - ”Det har blivit vidrigare för varje spel” http://tv.aftonbladet.se/webbtv/noje/underhallning/omg/omgmor...

Aftonbladet... sveriges i särklass sämsta nyhetsmedia...

Men ändå så läser många Aftonbladet...

MEG
Medlem
Skrivet av mrpazza:
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av MEG:
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av MEG:

Hmm, nu har jag aldrig gnällt över era rubriker men när ni skriver "fansen jublar" så får jag enorma Aftonbladet vibbar, huden knottrar sig, snälla inte ta efter dem

så länge de inte börjar med lajak, omtalat osv rybrikstyper är jag nöjd. typ som denna

"Männen hittade en låda i skogen.. Vad som fanns inuti förändrade hans liv"

"Flickan började gråta, vad som hände sedna fick mig att tappa hakan" . jag stör mig nått fruktansvärt på sådan värdelös journalistik...

Eller "
Se videon som får spelvärlden att rasa mot ”GTA V” - ”Det har blivit vidrigare för varje spel” http://tv.aftonbladet.se/webbtv/noje/underhallning/omg/omgmor...

Aftonbladet... sveriges i särklass sämsta nyhetsmedia...

Men ändå så läser många Aftonbladet...

Ja konstigt nog, jag kan själv inte exakt svara på varför, kanske det är som med en riktigt dålig film, man ser den för att få sig ett gott skratt


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Hur spelar man denna, SC2 och Arcade eller??

12
Skriv svar