Över 100 000 har skrivit på för Modern Warfare 2-omgörning

Robot
Över 100 000 har skrivit på för Modern Warfare 2-omgörning

Många vill se en remastrad version av det som vissa hävdar är världens bästa shooter.


Medlem
Över 100 000 har skrivit på för Modern Warfare 2-omgörning

CoD4 hade ju varit fetare. Vafan.

Geeks Gaming

Så länge dom inte har riktiga dedikerade servrar som i de äldre cod så kommer det aldrig bli ett cod köp igen.

Medlem

Ser hellre en remaster på CoD 4, ja.

Medlem

Efter CoD 4 har så gott som varje iteration känts högst "meh".


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Jag lirade rätt mkt mw2 med polarna och älskade det. Cod 4 är mer turnerings inriktad medans mw2 känns mer casual online men hade varit nice med ngt av dessa 2

Medlem

Tycker också den "omtalade" banan är lite märklig men titta på Carmagedon då tex? Har då aldrig sett sådana rubriker över det spelet. Fast då kör man ju bara över pensionärer. Man skjuter inte dem. Banan i MW2 är väll ändå lite där för att "bygga på" storyn. Eller minns jag fel?

Medlem

MW2 var förbannat jävla roligt på multiplayer. Spelade det ett bra tag. Hade varit mästerligt med dedikerade servrar och hade kanske till och med spelat än idag?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Twalec:

Tycker också den "omtalade" banan är lite märklig men titta på Carmagedon då tex? Har då aldrig sett sådana rubriker över det spelet. Fast då kör man ju bara över pensionärer. Man skjuter inte dem. Banan i MW2 är väll ändå lite där för att "bygga på" storyn. Eller minns jag fel?

Var det inte massvis med skriverier om det spelet back in the day? Vill jag minnas iaf

orka inte med någon längre googling men hittade detta iaf
http://www.tomshardware.com/news/Carmageddon-PC-Gaming-Racing...

Given the game's sandbox style of driving, players could seemingly go anywhere to track down and flatten pedestrians into a mush of blood and meat. Many countries banned the game from their shelves, whereas others accepted revisions that replaced humans with zombies (green ooze) or robots (black oil).

så jo då, det har vart mycket om det

Medlem

Skulle för min del räcka med att det gamla spelet vaknade till liv, kanske updatera grafiken lite? Försökte spela multiplayer för några månader sedan och det var relativt dött

Medlem

Av alla cod så väljer de den värsta (min åsikt), varför? jo: granatkasterens dmg, shotgun som secondary, one man army och annat skit som jag inte minns längre. Vilken annan cod som helst är bättre än mw2

Medlem

Jag förstår inte, de gör ju redan det flera gånger per år?

Medlem

Tyvärr kids, det gamla Infinity ward finns inte kvar. De splittrades efter just denna titel släpptes.
De såg säkert vart Activision var påväg med deras geni-koncept från CoD 4. Ett gäng gråa kopior for the money$.

Medlem

Över 800h på Modern Warfares 2's multiplayer, extremt roligt att spela med ett par vänner också.

Jag tycker de kunde samlat alla MP-kartor från alla spel och gett ut. MW2 har många bra kartor.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

tyckte det omtalade var lite skoj ja..älskar göra saker in game man inte bara gör i verkligheten.


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

tyckte det omtalade var lite skoj ja..älskar göra saker in game man inte bara gör i verkligheten.

Precis och så får man skjuta en massa poliser med om jag inte minns fel.... det får man ju tyverr inte i verkligheten


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

mw2 the old times, var skitkul ju!

Medlem

Om man ska göra om något CoD spel så är det ju CoD 2 utan tvekan. Finns inget bättre.

Medlem

Har flest goda minnen från mw2. Så jag vill gärna få spelet igen.
Även om jag kan se att CoD4 var det bästa.

Men det var dom där småsakerna som gjorde mw2 så kul, speciellt grejen att man fick se killcam på sista/vinnande killen.
Och jag älskade team tactical. 4 kompisar mot 4 andra!


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Extremt trasig spel till PC. Åkesjukesimulator!

Medlem

ge mig cod 1 och 2 ^^


signatur

always use the nubs for cover

ELF
Medlem

Måste skaffa det och spela igenom det bara för att det är så omtalat.
Folk som klagar på spel sköter all pr gratis skulle jag säga......


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av kalle.lindestrom:

tyckte det omtalade var lite skoj ja..älskar göra saker in game man inte bara gör i verkligheten.

Precis och så får man skjuta en massa poliser med om jag inte minns fel.... det får man ju tyverr inte i verkligheten

får man inte? men det har ju gta lärt mig de e okej:(


signatur

New life, New hope

Medlem

För mig var det MW3. När man red på häst så var jag tvungen att besöka toan

Medlem
Medlem

CoD MW promod var sjukt skoj, men MW2 var sjukt roligt bara att fjanta omkring utan att ens försöka vara seriös.

Medlem
Skrivet av jonfjaerd:

CoD4 hade ju varit fetare. Vafan.

Tänkte precis samma tanke :<, MW var bra mycket bättre <3


signatur

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.

Medlem

World at War hade varit ett bra val annars imo, diggar det mer "mörka" i det spelet jämfört med infinity wards modern warfare diton.

Sen att spelet har ett fantastiskt soundtrack skadar ju inte heller.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

En remaster kommer nog bara kännas smått awkward när man upptäcker att skillnaderna är högst flyktiga. Gör om CoD 1 istället. Den har över 10 år på nacken och vi behöver lite WWII nostalgi!

12
Skriv svar