Allt om lagen i helgens stora CS-turnering

Robot
Allt om lagen i helgens stora CS-turnering

Nyfiken på att hänga med när CS-proffsen gör upp om 2 miljoner kronor? Läs denna guide.

#counter-strike-global-offensive


Medlem
Allt om lagen i helgens stora CS-turnering

Mättande läsning

Medlem
Medlem

Jag följer knappt e-sport längre och hade inte koll på att CS:GO blivit så stort. "Floppade" inte det i början? Vad har hänt?

Medlem

Parabellum87's guide

1.csgolounge/hltv
2.????
3.profit

Medlem
Skrivet av Ophe:

Jag följer knappt e-sport längre och hade inte koll på att CS:GO blivit så stort. "Floppade" inte det i början? Vad har hänt?

CS:GO växer idag ungefär lika snabbt som league of legends gjorde för nåt år sen om jag minns rätt, vilket är väldigt snabbt.

nästan en halv miljon kollade på finalen i DHW 2014 också

Men jag CS:GO ser idag inte ut som det gjorde när det släpptes, helt annat spel nu

Medlem

Kom igen NiP!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ninja Goat:
Skrivet av Ophe:

Jag följer knappt e-sport längre och hade inte koll på att CS:GO blivit så stort. "Floppade" inte det i början? Vad har hänt?

CS:GO växer idag ungefär lika snabbt som league of legends gjorde för nåt år sen om jag minns rätt, vilket är väldigt snabbt.

nästan en halv miljon kollade på finalen i DHW 2014 också

Men jag CS:GO ser idag inte ut som det gjorde när det släpptes, helt annat spel nu

Det slog rekord tidigare i veckan, över 400 000 spelare samtidigt. Har ökat 400 % på ett år.


signatur
Medlem

Heja NiP! Ska bli spännande att se hur de spelar med Allu på LAN. Jävligt bra AWPer, tror på det här.

1a matchen mellan EnVyUs - Titan var det en bra bit över 300000 som kollade på.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Intressant läsning, har nog aldrig vetat så här mycket om CS:GO folket

Medlem
Skrivet av Ophe:

Jag följer knappt e-sport längre och hade inte koll på att CS:GO blivit så stort. "Floppade" inte det i början? Vad har hänt?

De applicerade väl samma vinnande strategi som i DotA 2. När ens anställda går vidare till att bli finansministrar i andra länder så vet man att man gjort något rätt


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Ophe:

Jag följer knappt e-sport längre och hade inte koll på att CS:GO blivit så stort. "Floppade" inte det i början? Vad har hänt?

De applicerade väl samma vinnande strategi som i DotA 2. När ens anställda går vidare till att bli finansministrar i andra länder så vet man att man gjort något rätt

What? Det har jag missat


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Ophe:

Jag följer knappt e-sport längre och hade inte koll på att CS:GO blivit så stort. "Floppade" inte det i början? Vad har hänt?

De applicerade väl samma vinnande strategi som i DotA 2. När ens anställda går vidare till att bli finansministrar i andra länder så vet man att man gjort något rätt

What? Det har jag missat

http://www.ibtimes.co.uk/greeces-new-finance-minister-yanis-v...

De kanske kan rädda Greklands ekonomi med hattförsäljning och populära voice-overs.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Ophe:

Jag följer knappt e-sport längre och hade inte koll på att CS:GO blivit så stort. "Floppade" inte det i början? Vad har hänt?

De applicerade väl samma vinnande strategi som i DotA 2. När ens anställda går vidare till att bli finansministrar i andra länder så vet man att man gjort något rätt

What? Det har jag missat

http://www.ibtimes.co.uk/greeces-new-finance-minister-yanis-v...

De kanske kan rädda Greklands ekonomi med hattförsäljning och populärar voice-overs.

Haha, sjukt!


signatur
1
Skriv svar