Inaktiv
diablo 2

jag ska göra en ny gubbe på diablo 2.villken gubbe föreslår ni andra:)tack på förhand!

Medlem

Beror på hur du ska lira, single player eller multiplayer och vilken spelstil du gillar.

Jag har alltid gillat att spela summon-necromancers, tillsammans med amplify damage och corpse explosion blir det brutalt effektivt.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv

håller med men hade en liknande förut kanske!

Medlem

Javazoner är roliga också, lightning fury med alla dess syngergier gör skit av allt som inte är lighning immune på slutet, blir lite jobbigt mot bossar bara då de tål mycket och man inte får ut mycket av AoE damage.

Paladins är alltid roliga, speciellt om man kör dem som hammerdins, bygger till stor del på Blessed Hammer med synergier för extra damage.

Zeal-paladins är elaka också, största risken med dem är mobs som lägger Iron Maiden på en, då brukar man dö innan man ens förstår vad som hänt, Zeal är en riktigt brutal skill däremot som gör bra ifrån sig både i PvE och PvP.

Sorceress är en enkel och snabb class att spela, teleport är en av spelets bästa skills utan tvekan, och så länge man håller sig ifrån lightningträdet så mycket man kan är man ett monster, Frozen Orb eller Meteor som mainskill med synergier och lite +skills gör mer skada än det mesta annat man kan köra med.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

bossar är skitenkla med javazon. charged strike dödar på nolltid.

Medlem

aa men dom dödar inte så bra i über trist ). där äre ju pala som gäller elr assa

Medlem
Skrivet av Kaempestore:

bossar är skitenkla med javazon. charged strike dödar på nolltid.

Bara om du har gear för det, annars tar det lång tid och massor med mana/life-pots.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Jag har "varvat" Hell med en Javazon med bara items jag hittat och tradat under tiden (från saker jag hittat) och bossar har aldrig varit något problem. Charged strike kräver typ 4-8 mana per hit? 1-2 mana pots per boss fight? Life pots måste vem som helst ta (om man inte spelar life tap char).

Medlem

Kör du single player så är Hell inget problem, men jag har alltid lirat med /players 8 så att spelet uppför sig som om det vore 8 players i gamet och därmed mycket svårare, så jag bygger bara karaktärer som klarar att köra solo med sådana settings.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar