Titanfall 2 bekräftat till fler plattformar

Robot
Titanfall 2 bekräftat till fler plattformar

"Exklusiviteten var ett affärsmässigt beslut" menar utvecklarna - vill också släppa fler gratisbanor.

#titanfall, #titanfall-2


Medlem
Titanfall 2 bekräftat till fler plattformar

De lär få göra ett extraordinärt spel, med tanke på att 1an var högst mediokert som sålde på hypen. När 2an kommer har folk fortfarande 1an färskt i minne.


signatur

I drank what?

Medlem

Hoppas spelet varar längre än laddningstiderna...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag trodde att 1an var lite av en flopp, undrar hur de fick övertyga investerarna om en uppföljare.

Inaktiv

Titanfall 1 ekade tomt i serverlisterna ganska tidigt. Hur de fått för sig att en uppföljare är en bra idé förvånar mig inte när det gäller EA.

ELF
Medlem

Varför skriver ni fortfarande xbox exklusivt?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Om 2an ska ha en chans så måste dom verkligen ha mer innehåll. Satsa på en riktig kampanj, mer vapen och titans och fler kartor, annars blir det nog flopp 2.0


signatur

Game long and prosper

Medlem

Sweet jag gillade konceptet i titanfall. Blir nog att kolla närmare på vid ps4 release

Medlem

Helt klart det XB1 spel jag spelat allra mest, Spelar fortfarande dagligen. Ser fram emot detta!


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Jag gillade Titanfall ganska mycket innan man sluta spela det helt.

Tempot, vapnen och movement i spelet var ypperligt, det går inte säga nåt annat.

Det tråkiga är att dom inte satsa något överhuvudtaget på ranked/matchmaking matcher eller något med klanmatcher överhuvudtaget. Det blev ett publiclir helt enkelt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Titanfall blev så tråkigt efter bara 5 matcher. Så om de vill sälja titanfall 2. Så hoppas jag, de tänkt till med gameplayet och hur matcherna är uppbyggda...

Medlem
Skrivet av Fezk:

Jag gillade Titanfall ganska mycket innan man sluta spela det helt.

Tempot, vapnen och movement i spelet var ypperligt, det går inte säga nåt annat.

Det tråkiga är att dom inte satsa något överhuvudtaget på ranked/matchmaking matcher eller något med klanmatcher överhuvudtaget. Det blev ett publiclir helt enkelt.

Håller med, det var i grunden ett fantastiskt spel men det föll på en rad helt idiotiska beslut som inte hade direkt med gameplay att göra.

Medlem

Jag har återupptäckt Titanfall. Tycker det är fantastiskt bra och spelar det regelbundet. Kul med uppföljare!

Medlem

skräpig CoD klon

1
Skriv svar