Warcraft III - Potensdödaren?

Medlem
Warcraft III - Potensdödaren?

Det är kul att FZ kan få in en slant på reklamintäkter och driva denna eminenta sida för oss alla.
Men ibland funderar man över hur lämplig reklamen är för målgruppen

... Nu vet jag inte hur hög medelåldern är på denna sida, men har en känsla av att de flesta männen på denna sida har inga problem med att få upp sitt "tredje ben". Medelåldern borde ju ligga nånstans runt 20-25, gissar jag?
Jag själv som är halvvägs till 70 är ju snäppet äldre, och kanske snart i behov av sånt här medikament, känner mig faktiskt lite kränkt och hoppas ni slutar marknadsföra saker som får oss gamla gamers att känna oss mindre manliga.

(JA, JAG SKÄMTAR!)

Eller är det så att ni är rädda att just Warcraft 3 är en sexlivsförstörare?
Fick mig ett gott skratt åt den här "du kanske även gillar"

Medlem

Jag antar att vissa av annonserna kommer ifrån 3djepart. Eller så är det något du har googlat på och det dyker upp där.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Jag antar att vissa av annonserna kommer ifrån 3djepart. Eller så är det något du har googlat på och det dyker upp där.

.... busted med vuxensurfning alltså

Medlem
Skrivet av DrDoom:
Skrivet av DAoG:

Jag antar att vissa av annonserna kommer ifrån 3djepart. Eller så är det något du har googlat på och det dyker upp där.

.... busted med vuxensurfning alltså

Jag får också upp den så det handlar väl mer om att FZ kanske ska byta annonsleverantör.

Medlem

Kanske handlar annonsen om att få tillbaka lusten att spela?

Medlem

Klassiskt! Får själv annonser med Kukpiller, och då är jag tjej för tusan!

Skägg.
10 Chambers

Haha! Vi har ett automatiserat system som fyller påmed annonser vid låg täckning, och vi har såklart satt upp regler för vilka som släpps igenom. Ge mig gärna länken annonsen leder till så blir det lättare att fixa.


signatur
1
Skriv svar