Spana in detaljerat och Myst-liknande spel till Valves VR

Robot
Spana in detaljerat och Myst-liknande spel till Valves VR
Inaktiv
Medlem

VR <3


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Waow.


signatur

Nerd? I prefer the term intelectual badass!

Medlem

Man blir ju mållös för mindre. Jäklar, vad bra det ser ut.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Wow.

Och jag som just fixat en ny lägenhet med gott om utrymme för Valves VR-lösning. Tears of joy ;__;

Och bokstavligt talat det enda jag spenderat pengar på alls är min dator, så bör kunna rendera jävligt fint också.

Skriver detta, sittandes på en kartong i en tomt ekande otapetserad kåk, över stulet wifi från grannen. Min kroppsbehåring kring rygg, axlar, armhålor, mage och kön har fått växa ihop och bildat en massiv krans. Får min föda genom att krampartat kasta mig över duvflockar, gapa och pressa i mig så fjädrarna viner.

Medlem

Vet ej om ni skämtar eller inte. Tycker personligen att det ser bedrövligt fult ut, tråkig också.

Medlem
Skrivet av lolisnopp:

Vet ej om ni skämtar eller inte. Tycker personligen att det ser bedrövligt fult ut, tråkig också.

Det ser nog betydligt coolare ut i vr.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av lolisnopp:

Vet ej om ni skämtar eller inte. Tycker personligen att det ser bedrövligt fult ut, tråkig också.

Håller med, såg inte ut att vara speciellt detaljerat eller högupplöst. Vilket ändå känns som ett krav för att man ska få en bra upplevelse i vr.

Medlem
Skrivet av jimbow1234:
Skrivet av lolisnopp:

Vet ej om ni skämtar eller inte. Tycker personligen att det ser bedrövligt fult ut, tråkig också.

Håller med, såg inte ut att vara speciellt detaljerat eller högupplöst. Vilket ändå känns som ett krav för att man ska få en bra upplevelse i vr.

Nu talar jag iofs bara av egen erfarenhet, men detaljer kändes faktiskt inte SÅ viktigt när jag lirat grejer i VR. Men visst, man kan aldrig ha för mycket detaljer


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av jimbow1234:
Skrivet av lolisnopp:

Vet ej om ni skämtar eller inte. Tycker personligen att det ser bedrövligt fult ut, tråkig också.

Håller med, såg inte ut att vara speciellt detaljerat eller högupplöst. Vilket ändå känns som ett krav för att man ska få en bra upplevelse i vr.

Nu talar jag iofs bara av egen erfarenhet, men detaljer kändes faktiskt inte SÅ viktigt när jag lirat grejer i VR. Men visst, man kan aldrig ha för mycket detaljer

Har inte testat VR ännu, men kan tänka mig att VR är väldigt häftigt i sig oavsett detaljer eller inte Men tror ändå att man kommer att se och titta mer noga på saker i sin omgivning och känna sig mer närvarande och därför krävs också bättre/mer detaljer och bra upplösning osv. Tajm vil täll.

Medlem
1
Skriv svar