Ny stämningsfull trailer från Star Citizen

Robot
Ny stämningsfull trailer från Star Citizen
Medlem
Ny stämningsfull trailer från Star Citizen

Det gick bra att testa med den koden, det slutade dock igår så lite sent nu

Medlem

Ser fram emot detta..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Hoppas det här fortfarande är snyggt när det kommer ut 2017...


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Komr bli ett antal timmar förmodar jag framför detta spel. Jag ger dom absolut den tid som behövs.

Medlem

Väldigt stämningsfull teaser.

Varje gång jag ser nåt sånt här dock så tänker jag att de tagit sig vatten över huvudet. För det har gått så lång tid, och vi har fått se så lite. Så antingen är de bra längre i utvecklingen än vi fått se, eller så är det bara kanonmat för pressen för att dra in mer pengar. För det ser ju onekligen ambitiöst ut, men från det vi sett hittills så känns det som att spelet inte kommer för 2027 och inte 2017.... :).

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Väldigt stämningsfull teaser.

Varje gång jag ser nåt sånt här dock så tänker jag att de tagit sig vatten över huvudet. För det har gått så lång tid, och vi har fått se så lite. Så antingen är de bra längre i utvecklingen än vi fått se, eller så är det bara kanonmat för pressen för att dra in mer pengar. För det ser ju onekligen ambitiöst ut, men från det vi sett hittills så känns det som att spelet inte kommer för 2027 och inte 2017.... :).

Som jag har förstått det så ligger de bra i fas, anledningen till att det känns som att det tar lång tid att utveckla spelet är för att vi hela tiden fått information från det att det börjades att utvecklas vilket var år 2011, för att jämföra så tar ett Call of duty-spel 3 år att utvecklas, och detta är mycket större än det. Så om det blir release 2016 som de sagt vilket är 5 års utvecklingstid för ett stort MMO-spel så låter det normalt för mig.

Medlem
Skrivet av zaphox:

Det gick bra att testa med den koden, det slutade dock igår så lite sent nu

Sluta igår tror jag inte med tanke på att jag är inne i det och spelar nu.

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Väldigt stämningsfull teaser.

Varje gång jag ser nåt sånt här dock så tänker jag att de tagit sig vatten över huvudet. För det har gått så lång tid, och vi har fått se så lite. Så antingen är de bra längre i utvecklingen än vi fått se, eller så är det bara kanonmat för pressen för att dra in mer pengar. För det ser ju onekligen ambitiöst ut, men från det vi sett hittills så känns det som att spelet inte kommer för 2027 och inte 2017.... :).

Jo, jag hoppas verkligen att det kommer gå vägen.. men det ser hiskeligt tungdrivet ut.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av zaphox:

Det gick bra att testa med den koden, det slutade dock igår så lite sent nu

20 mars stod det för mig.

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Väldigt stämningsfull teaser.

Varje gång jag ser nåt sånt här dock så tänker jag att de tagit sig vatten över huvudet. För det har gått så lång tid, och vi har fått se så lite. Så antingen är de bra längre i utvecklingen än vi fått se, eller så är det bara kanonmat för pressen för att dra in mer pengar. För det ser ju onekligen ambitiöst ut, men från det vi sett hittills så känns det som att spelet inte kommer för 2027 och inte 2017.... :).

Mer pengar har gett fler möjligheter, och pengarna har ordagrant rullat in på löpande band för dem.

Har för mig att de slutade lägga till nya stretch goals för ett bra tag sen. Nu fokuserar det 100% på att bli klar med spelet och jag skulle tippa på att vi kommer få se en release nästa år.

Medlem

börjar se fett ut, spännande spelår. denna måste man ju ha nu efter all hype


signatur

//monster

Medlem

Enligt hemsidan står det : Mar 21, 2015 08.00 UTC SXSW Free Flight Week Ends.

Sen vet jag inte om det redan nämnts redan någon annan stans här men i pax presentationen nyligen nämde han att det första av fps modulen kommer att komma i slutet av mars om det går enligt planerna och att första delen av social modulen kommer att komma i april

Medlem

Joystick, vr headset och det här. Saknas bara tid

Medlem

Det står fel namn i faktarutan.
Utvecklaren och utgivaren heter inte Roberts Space Industires, utan det är Cloud Imperium Games som gör spelet.

Är dock mycket vanligt att man gör det misstaget.

Medlem

shut up and take my money once again !


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Tidernas mest ambitiösa spelsatsning?


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

1
Skriv svar