13 meditativa minutrar från Everybody's Gone To The Rapture

Robot
Moderator | Testpilot
13 meditativa minutrar från Everybody's Gone To The Rapture

Trodde det hade något med Bioshock att göra..


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Trodde det hade något med Bioshock att göra..

Samma här, var därför jag kikade in på artikeln.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Haft öronen öppna för detta länge. Men väljer att inte titta på videon för att undvika spoilers av både känsla och story.

Kan tillägga till nyheten att dom även gjorde uppföljaren på svenska Amnesia i Amnesia: A Machine for Pigs senast.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

'Rapture' är den bibliska händelse då alla värdiga inför domedagen förs till himmelriket och resten lämnas kvar för att plågas i evigheter. Så det är inget Bioshock har kommit på.
Rekommenderar för övrigt filmen 'Rapture Palooza' för en rolig tolkning av detta.

Medlem
Skrivet av Ahris:

'Rapture' är den bibliska händelse då alla värdiga inför domedagen förs till himmelriket och resten lämnas kvar för att plågas i evigheter. Så det är inget Bioshock har kommit på.
Rekommenderar för övrigt filmen 'Rapture Palooza' för en rolig tolkning av detta.

Suffer!!

Medlem

Tänker inte ens kolla, kommer bara bli ledsen för att jag inte kommer få spela det.

Medlem

Skickade till mina vänner som bor i Shropshire för att få veta om deras hus och del av samhället är med.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Man kan väl ändå inte skriva minutrar?

"En ibland förekommande pluralform är minutrar (bestämd form plural minutrarna) men den klassas som felaktig av bl a Språkrådet"

Medlem
Skrivet av tuckdragon:
Skrivet av Ahris:

'Rapture' är den bibliska händelse då alla värdiga inför domedagen förs till himmelriket och resten lämnas kvar för att plågas i evigheter. Så det är inget Bioshock har kommit på.
Rekommenderar för övrigt filmen 'Rapture Palooza' för en rolig tolkning av detta.

Suffer!!

Underbar film.

1
Skriv svar