I morgon smäller det! Påkostad ny trailer för Battlefield Hardline

Robot
I morgon smäller det! Påkostad ny trailer för Battlefield Hardline
Medlem
I morgon smäller det! Påkostad ny trailer för Battlefield Hardline

Är väl den amerikanska releasen imorrn? Vi européer måkte väl vänta tills torsdag har jag för mig?

Medlem
Skrivet av Biggles:

Är väl den amerikanska releasen imorrn? Vi européer måkte väl vänta tills torsdag har jag för mig?

Yup, stämmer.
UK får även vänta en extra dag

Medlem

Ofta poliser hoppar från en Helikopter ner på en bil, och slår knytnäve slag på någon samt skär halsen av föraren. Inte ens i Murica händer det. Jaja, ska bli kul detta iaf. På torsdag smäller det.

Medlem
Skrivet av Locktail:

...På torsdag smäller servers.

There fix'd.

Medlem

vpn ftw !


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Låt oss se om dom kan lansera ett BF utan buggar och struliga servrar.

Medlem

Åh, jag får sköna GTA 2-vibbar av den där trailern.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Inget för mig, ändå bra att dom försöker göra något nytt med BF-serien.

Medlem
Skrivet av Locktail:

Ofta poliser hoppar från en Helikopter ner på en bil, och slår knytnäve slag på någon samt skär halsen av föraren. Inte ens i Murica händer det. Jaja, ska bli kul detta iaf. På torsdag smäller det.

Såg ut som en tazer han satte i halsen på dom.

OT: Dom kanske skulle lagt pengarna som det kostade för trailern att göra om spelet. Fortfarande bara BF med nya skins. Booooooring

Medlem

Otecknad? nej tack.

Medlem

För lite folk som dog, för suddigt för att dölja alla brister och eldeffekterna var trötta redan i CoD1...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Tycker det här med "re-skin bf" är lite trist. Det har namnet Battlefield i sig, ja. Men tycker det känns nytt och fräscht. Tycker faktiskt det är mer hädelse att kalla Resident Evil 6 ett Resident Evil spel.

Medlem

Hahha nu har jag sett trailern också. Var på jobbet innan. Välgjort och bra stuntjobb. Sneaky liten SWAT polis i slutet också, en liten extra bonus vid sidan om

Medlem

Det mer intressanta är hur det går för spelet. Kommer det sälja mycket mer eller mycket mindre?


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Vet någon ifall spelet är regionsfritt? Annars kan man köpa standard + premium för cirka 540kr med brasiliansk vpn.

Medlem

Vänta här nu.. Det är ca 20-30 poliser utanför, killen hoppar på motorcykeln och drar iväg utan att bli skjuten.. Hur tusan kan inte polisen träffa han? o.O


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av Locktail:

Tycker det här med "re-skin bf" är lite trist. Det har namnet Battlefield i sig, ja. Men tycker det känns nytt och fräscht. Tycker faktiskt det är mer hädelse att kalla Resident Evil 6 ett Resident Evil spel.

Det ser ut som Swat blandat med Payday. Ingenting som för mig till Battlefield i alla fall.

Började spela redan igår - spelet flyter på väldigt bra. Har inte kört multiplayer än men singelplayer var en mycket trevlig överraskning. Smiskade rumpa med singleplayer från BF3/BF4 och med stil dessutom. Märks att Visceral har erfarenhet på den fronten!

Och om det när någon som undrar.... Det var den 17:e i Korea när jag besökte landet via VPN för att aktivera spelet. Så inga piratkopior.

Medlem

HAHAHA slutet var lätt BÄST, hittade en bunt stålar och stoppar på sig det, resten är OVIKTIGT xD


signatur

The Cold is my teacher! ❄

Medlem

Förstår inte riktigt varför man gör en otecknad trailer till ett spel?

Medlem
Skrivet av Locktail:

Ofta poliser hoppar från en Helikopter ner på en bil, och slår knytnäve slag på någon samt skär halsen av föraren. Inte ens i Murica händer det. Jaja, ska bli kul detta iaf. På torsdag smäller det.

Tror dock det var en taser gun och inte en kniv, man kan höra det elektriska ljudet

Medlem
Skrivet av hansdidde:

Förstår inte riktigt varför man gör en otecknad trailer till ett spel?

Hur många spel är tecknade..?

1
Skriv svar