Diablo 2 - Paladin bugg?

Medlem
Diablo 2 - Paladin bugg?

Tjaoos, jag och ett par polare har börjat köra igenom Diablo 2: LOD endel nu när vi fått upp Diablo begäret efter Diablo 3 filmerna

Jag lirar en Smiter paladin, skiftar med charge då och då.. Men har märkt att ibland efter man chargeat så är paladinen helt stilla i ett ganska bra tag, tiden skiftar, men kan ta upp emot säkert 15 ibland innan man kan göra något alls.. Det känns som att det är en ganska stor och inte speciellt gömd bugg som Blizz borde ha fixat - så jag undrar, är det en bugg eller bara nån otroligt ful grej som dom glömt lägga animationer och skit på alls?

För det är -sååå- störigt att dö pg.a att man inte kan röra sig alls efter en charge.. ><

Medlem

Jag har aldrig haft det felet och då har ja kört ett antal smiter paladiner. Tror buggen beror mer på ping eller så är det nog nå hårdvaru fördöjning

Medlem

Bah! Skulle inte förvåna mig, min dator är grymt sunkig.
Får ny nu nästa vecka nångång dock, får se om det ordnar sig då!
Tackar så myckeet

Medlem

Jag löste det åt Mykee

Vi kör över hamachi och då var det helt enkelt så att hamachi's virtuella nätverkskort låg längst ner i prioriteringen över nätverksanslutningar... flytta upp till toppen och allt blev prima! Så helt rätt elPresidente, det rörde sig om ping.

Medlem

Om du skulle frysas kan du trycka på W, alltså byta vapen. Då släpps fryset och du kan byta tillbaka direkt efteråt.


signatur

kaffepaus snart?

Inaktiv

jag löste problemet genom att bara charga igen eller göra en random spell men tror med det har med ping att göra...

1
Skriv svar