Pillars of Eternity har expansion på gång

Robot
Pillars of Eternity har expansion på gång

Baldur's Gate-wannaben som inte ens är förlöst får tillökning.

#nyhetstips


Medlem
Pillars of Eternity har expansion på gång

GET HYPED!

Medlem

Åfan! hade helt glömt... jag har backat spelet. Någon som vet om man får steamkey om man körde 20$?
Kul med en expansion tror jag, ifall spelet är bra så klart

Medlem
Skrivet av koleny:

Någon som vet om man får steamkey om man körde 20$?

Om du var bland de första 25000 som pledgade $20.

Medlem
Skrivet av disinfect:
Skrivet av koleny:

Någon som vet om man får steamkey om man körde 20$?

Om du var bland de första 25000 som pledgade $20.

Hmm, det minns jag verkligen inte om jag var Gillar att ha alla spel på steam så hoppas på det då!

Edit: Det var bara 25000 som kunde pledga 20$ vilket jag gjort så jag borde få det på steam isåfall?

Edit2: "For those of you who are digital backers, you would not be affected by this at all – you’ll still get the choice of a Steam or GOG.com key on March 26th.
For anyone planning to buy the physical retail version (not the physical backer version), that one uses Steam, so it would also be patched up after connecting to Steam."

Citerat från deras forum! All good in the hood! Är jäkligt taggad på detta, hoppas det lever upp till hypen och om det nu gör det hoppas jag på en fet expansion

Medlem

Heh. Jag har spelat så gott som allt som gjordes i Infinity-motorn - flera gånger - men jag spelade aldrig Tales of the Sword Coast så jag har ingen uppfattning om vad den jämförelsen innebär.

Men, men, kul hursomhelst. Det ska bli riktigt kul att prova Pillars of Eternity nästa vecka. Jag älskar alla rollspel som släppts på sistone, men det här är det enda som verkligen känns som en spirituell uppföljare till Infinity Engine-spelen och jösses vad jag har saknat dem.

MEG
Medlem

Kollade på gameplay och det verkar inte bara vara en andlig uppföljare till BG det verkar (iaf utseende mässigt) vara BG.
Hoppas dock på bättre grafik än i originalet


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Börjar bunkra med folköl o snus... Här ska det geejmas

Medlem

Förvånansvärt dyrt för ett kickstarterspel, 42 €.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Ja visst är man lite småpeppad.

Medlem
Skrivet av robbis:

Börjar bunkra med folköl o snus... Här ska det geejmas

Haha, bra tänkt! Tar man hem lite varje dag fram till release är det bara att köra sen.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Ercarret:

Heh. Jag har spelat så gott som allt som gjordes i Infinity-motorn - flera gånger - men jag spelade aldrig Tales of the Sword Coast så jag har ingen uppfattning om vad den jämförelsen innebär.

Men, men, kul hursomhelst. Det ska bli riktigt kul att prova Pillars of Eternity nästa vecka. Jag älskar alla rollspel som släppts på sistone, men det här är det enda som verkligen känns som en spirituell uppföljare till Infinity Engine-spelen och jösses vad jag har saknat dem.

TotSC tar mellan 10 och 19 timmar beroende på hur man spelar. Innehöll 3 olika äventyr (Durlag's Tower, Ice Labyrinth och Werewolf Island) och lite småsaker.

http://howlongtobeat.com/game.php?id=815


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem
Skrivet av ManchildKart:
Skrivet av Ercarret:

Heh. Jag har spelat så gott som allt som gjordes i Infinity-motorn - flera gånger - men jag spelade aldrig Tales of the Sword Coast så jag har ingen uppfattning om vad den jämförelsen innebär.

Men, men, kul hursomhelst. Det ska bli riktigt kul att prova Pillars of Eternity nästa vecka. Jag älskar alla rollspel som släppts på sistone, men det här är det enda som verkligen känns som en spirituell uppföljare till Infinity Engine-spelen och jösses vad jag har saknat dem.

TotSC tar mellan 10 och 19 timmar beroende på hur man spelar. Innehöll 3 olika äventyr (Durlag's Tower, Ice Labyrinth och Werewolf Island) och lite småsaker.

http://howlongtobeat.com/game.php?id=815

Tack för infon!

k3m
Medlem

Riktigt trevlig video och PoE sen. Jag ser fram emot det nå enormt. Det kommer bara att bli för kul

1
Skriv svar