Gamla FZ recensioner/nyheter

Medlem
Gamla FZ recensioner/nyheter

Hej på er Satt precis här och kollade igenom massa gamla spel recensioner på FZ. Jag måste säga att det är grymt underhållande! Läste om CS recensionen och tusan vad jag log ^^

CS:

Slutord
Det här är ett klart fantastiskt spel. Det är verklighetstroget, men bara till en sån gräns att det även är kul att spela. Det här är det första spelet jag märkt att man verkligen kan ha riktiga eldstrider liknande de man ser i filmer. När man springer mellan skydd skjutande och får kasta sig bakom en låda när en granat kommer flygande gör att det känns det riktigt verkligt. Har ni redan Half-Life finns det ingen ursäkt att inte slänga sig över det, och har ni det inte så tycker jag ni genast går ut och lägger vantarna på det. Dock får det sägas att vill man ha konstant action och är utan tålamod så är det kanske inte det bästa spelet, då man måste gå lugnt fram och man möter ofta på prickskyttar som sitter och trycker i något hörn. Men det är klart värt att testa ändå.
Av Mikael Rönde

Är det någon annan som har några härliga utdrag från en gammal recensioner/nyhet? Kanske bara är jag som brukar gå in och kolla på gamla spel nyheter xD


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Nice.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nästan i klass med Dataspeltoppen

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Nästan i klass med Dataspeltoppen

https://www.youtube.com/embed/jMuHbCdTtds

Haha aa precis xD Den är ju en klassiker. Drog igång den för flickvännen och hon ba: eeh.. va? o.O


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

World Of Warcraft:

Spelet som helhet

Peder: Helhetsintrycket är att det inte bjuder på något nytt, Blizzard har helt enkelt tagit det bästa från andra spel och putsat till det en aning. Spelet är enkelt att komma in i och kommer säkerligen att locka till sig många som aldrig provat MMORPG:s förut. Som en relativt van spelare i genren så ser jag att spelet lämnar en del att önska men detta kommer förhoppningsvis att ändras i framtida expansioner och andra uppgraderingar.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Elder Scrolls Morowind

Slutord
Jag blev faktiskt ganska glad när jag märkte att jag fortfarande kunde uppskatta ett komplext rollspel och inte blivit helt fördummad av alla shoot?em?up-spel. Morrowind är som tidigare sagt ett otroligt stort och välgjort spel som man lätt kan spendera över 100 timmar vid utan att ens då upptäcka alla dess delar. The Elder Scrolls Construction Set som följer med spelet kan dessutom innebära många ytterligare timmars spelande. Spelet kanske inte passar de riktigt inbitna action-fantasterna, men man vet aldrig och det är förvånansvärt lätt att fastna. The Elder Scrolls III ? Morrowind är dock en värdig uppföljare i serien och ett måste för alla som gillar välgjorda rollspel.

Av Mikael Rönde

Testat på:
Athlon 1.52GHz
512MB RAM
Geforce3 64MB
Windows 2000


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Flakmonkey

Att System Shock 2 inte fick full pott kommer jag aldrig acceptera

Medlem

Ooh.. Return of castle Wolfenstain<3 Där har jag många minnen. Tror jag har typ 250 timmar singelplayer speltid på det spelet. Tyvärr testade jag inte multiplayer för jag hade inte så bra internet då

Diablo II
http://www.fz.se/artiklar/recension/20000703/diablo-ii

Grand theft auto 3
http://www.fz.se/artiklar/recension/20020628/grand-theft-auto...

Grand theft auto 2
http://www.fz.se/artiklar/recension/19991027/grand-theft-auto...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Tycker generellt att de gamla recensionerna håller mycket högre kvalitet än de flesta som kommer ut på sidan idag. Tycker de var mer utförligare i beskrivningen av spelen och mer konkreta. Idag blir man tyvärr inte så mycket vidare efter att ha läst en recension på fz. Hänger mest här för communityn

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Att System Shock 2 inte fick full pott kommer jag aldrig acceptera

Jag tror att Erik ångrar det djupt än idag


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar