Windows 10 släpps i sommar

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Loxus:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Loxus:
Skrivet av k3m:

Hur är Win8 bättre än sjuan? Hittills har varannat Win varit dugligt. De som kommit där i mellan har varit, en bra beskrivning, som en beta.

På alla sätt, utom MUI?
Och det har aldrig varit att varannat Win är bra, det är bara bullshit.

fanvarning utfärdas! På alla sätt vadå? Du får gärna utveckla det.

Fanvarning för att jag presenterar fakta? Det är ju i stort sett som Windows 7 med massor förbättringar i både prestanda och funktion. Som sagt, förutom MUI förstås.

att skriva att nåt är bättre på allt utom xy. Är inte att presentera fakta. Jag läser mellan raderna här. Du är en okunnig kille, som av någon anledning gillar Windows.

Gissningsvis har jag sysslat med datorer sen innan du var född.

Inaktiv

Slut support XP katastrof. Läser Win 7 bäst före datum kommer också så installerade Win 8 för sinnesfridens skull Tablet meny (fula ord) men 8.1 gjorde det användbart. Min scanner fungerar inte i win 8.1. så jag har kvar hela min XP pc som "scanner" (fula ord). Norton Ghost jag betalat dyrt för fungerar inte i Win 8.1. (fula ord). Vore väldigt trevligt om Scanner o Ghost fungerar i Win 10. Det eller att dom slutar support/säkerhets uppdatera Win8.1 är motivation till uppgradering. Om XP fortfarande supportades skulle....(fula ord)..

Medlem
Skrivet av eatmyshorts:

Slut support XP katastrof. Läser Win 7 bäst före datum kommer också så installerade Win 8 för sinnesfridens skull Tablet meny (fula ord) men 8.1 gjorde det användbart. Min scanner fungerar inte i win 8.1. så jag har kvar hela min XP pc som "scanner" (fula ord). Norton Ghost jag betalat dyrt för fungerar inte i Win 8.1. (fula ord). Vore väldigt trevligt om Scanner o Ghost fungerar i Win 10. Det eller att dom slutar support/säkerhets uppdatera Win8.1 är motivation till uppgradering. Om XP fortfarande supportades skulle....(fula ord)..

2 frågor

1. Hur gammal är din scanner? o.O Sök efter drivare och hittar du inte drivare till win8/8.1 så testa med win 7.

2. Ditt norton ghost är gammalt va? Läste att 15 funkar. Aldrig använt det själv så kan inte uttala mig så mycket om det.

Edit: Hmm.. Vissa säger att Norton ghost funkar och andra inte. Vi snackar om version 15


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Inaktiv
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av eatmyshorts:

Slut support XP katastrof. Läser Win 7 bäst före datum kommer också så installerade Win 8 för sinnesfridens skull Tablet meny (fula ord) men 8.1 gjorde det användbart. Min scanner fungerar inte i win 8.1. så jag har kvar hela min XP pc som "scanner" (fula ord). Norton Ghost jag betalat dyrt för fungerar inte i Win 8.1. (fula ord). Vore väldigt trevligt om Scanner o Ghost fungerar i Win 10. Det eller att dom slutar support/säkerhets uppdatera Win8.1 är motivation till uppgradering. Om XP fortfarande supportades skulle....(fula ord)..

2 frågor

1. Hur gammal är din scanner? o.O Sök efter drivare och hittar du inte drivare till win8/8.1 så testa med win 7.

2. Ditt norton ghost är gammalt va? Läste att 15 funkar. Aldrig använt det själv så kan inte uttala mig så mycket om det.

Edit: Hmm.. Vissa säger att Norton ghost funkar och andra inte. Vi snackar om version 15

Nya bilar går hacka via wi-fi/bluetooth XD. Gammal veteran bil är skattebefriad och går inte hacka XD. Min Scanner fungerar fint även om den är "gammal".

Norton System System Recovery 2013 R2 eller Ghost suite solution heter deras win 8 kompatibla. Tänker inte köpa nytt ghost, Finns inbyggd backup i win 8.1.

Varför skriver jag om det här skiten jag blir bara arg.

Inaktiv
Skrivet av eatmyshorts:
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av eatmyshorts:

Slut support XP katastrof. Läser Win 7 bäst före datum kommer också så installerade Win 8 för sinnesfridens skull Tablet meny (fula ord) men 8.1 gjorde det användbart. Min scanner fungerar inte i win 8.1. så jag har kvar hela min XP pc som "scanner" (fula ord). Norton Ghost jag betalat dyrt för fungerar inte i Win 8.1. (fula ord). Vore väldigt trevligt om Scanner o Ghost fungerar i Win 10. Det eller att dom slutar support/säkerhets uppdatera Win8.1 är motivation till uppgradering. Om XP fortfarande supportades skulle....(fula ord)..

2 frågor

1. Hur gammal är din scanner? o.O Sök efter drivare och hittar du inte drivare till win8/8.1 så testa med win 7.

2. Ditt norton ghost är gammalt va? Läste att 15 funkar. Aldrig använt det själv så kan inte uttala mig så mycket om det.

Edit: Hmm.. Vissa säger att Norton ghost funkar och andra inte. Vi snackar om version 15

Nya bilar går hacka via wi-fi/bluetooth XD. Gammal veteran bil är skattebefriad och går inte hacka XD. Min Scanner fungerar fint även om den är "gammal".

Norton System System Recovery 2013 R2 eller Ghost suite solution heter deras win 8 kompatibla. Tänker inte köpa nytt ghost, Finns inbyggd backup i win 8.1.

Varför skriver jag om det här skiten jag blir bara arg.

Windows 10 stödjer inte min "gamla" Scanner. Läste att spela upp DVD filmer i datorn inte fungerar utan att man installerar extra program. Windows Media Player kan inte spela upp DVD filmer? I XP kom det en drivrutinsuppdatering som gjorde att alla USB portar försvann i kontroll panelen. Jag kunde inte avinstallera den uppdateringen men ghost fungerade på den tiden så jag kunde återställa och få tillbaka mus, skrivare, scanner, mm. I windows 10 kan man inte välja bort automatiska uppdateringar XD http://www.dn.se/ekonomi/nya-varningar-utfardas-for-windows-1...

12
Skriv svar