Bekräftat: Predator kommer till Mortal Kombat X

Robot
Bekräftat: Predator kommer till Mortal Kombat X
Medlem
Bekräftat: Predator kommer till Mortal Kombat X

Rovdjuret var alldeles för kort i klippet.


signatur

Burn in the light.

Geeks Gaming

Fick mig mer att längta efter ett riktigt Predator spel istället.

Vem är Tanya och Tremor?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Mmmm ett nytt Predator spel hade inte suttit fel

Medlem

Nu har dom ju inte tillkännagivit att Lui Kang kommer att vara med i MKX eller har FZ hört något vi andra inte har?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Vem är Tanya och Tremor?

Misstänker protagonisten ur Red Alert serien


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem
Skrivet av Freywiind:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Vem är Tanya och Tremor?

Misstänker protagonisten ur Red Alert serien

2015s version dårå?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av redruM:

Rovdjuret var alldeles för kort i klippet.

Håller med, plus att hans ökända klickljud lät inte alls rätt i mina öron. Rovdjuret är lätt en av mina favoriter inom filmvärlden.

Edit: Ska ju tilläggas att detta bara är en kort teaser så det kanske ser ut/låter helt annorlunda när det släpps!

Medlem

Jag blev mer hypad av Jason Voorhees!

Medlem

Jason vs Predator haha coolt

Medlem
Skrivet av Zigge__:

Jason vs Predator haha coolt

Synd att inte Freddy är med igen. Hoppas att de lägger till fler karaktärer denna gången. Det var väl bara 4 extra i MK9

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Vem är Tanya och Tremor?

Tanya är från Mortal Kombat 4. Det helt avskyvärda MK spelet till N64 som fick mig att ta en hiatus från serien fram tills nu.

Tremor är från Mortal Kombat: Special Forces.

Själv så håller jag mig från spelet tills dom släpper en Komplete edition.

Något nytt ang predators 2 någon?
Gillade ettan skarp.

Ang liret, kommer det bara på konsol?

Medlem

Predator = givet köp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Yang_Unchained:

Något nytt ang predators 2 någon?
Gillade ettan skarp.

Ang liret, kommer det bara på konsol?

Finns på Steam

Medlem
Skrivet av Odee:
Skrivet av Yang_Unchained:

Något nytt ang predators 2 någon?
Gillade ettan skarp.

Ang liret, kommer det bara på konsol?

Finns på Steam

Om han då inte menade filmen Predators?

Medlem
Skrivet av Yang_Unchained:

Något nytt ang predators 2 någon?
Gillade ettan skarp.

Ang liret, kommer det bara på konsol?

Du menar 3an? Det finns en 1a och 2a redan. Det är något kioskmongo i Hollywood som kommit på trenden att bara kalla uppföljare för orginal titeln

Medlem

Jävla konstigt klädval på Tanya.

Medlem
Skrivet av Twalec:
Skrivet av Odee:
Skrivet av Yang_Unchained:

Något nytt ang predators 2 någon?
Gillade ettan skarp.

Ang liret, kommer det bara på konsol?

Finns på Steam

Om han då inte menade filmen Predators?

"Ang liret, kommer det bara på konsol?"

Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Yang_Unchained:

Något nytt ang predators 2 någon?
Gillade ettan skarp.

Ang liret, kommer det bara på konsol?

Du menar 3an? Det finns en 1a och 2a redan. Det är något kioskmongo i Hollywood som kommit på trenden att bara kalla uppföljare för orginal titeln

Nej : ) Du tänker på Rovdjuret 1 + 2 : )
Jag tänker på Predators : ) Nya versionen av Rovdjuret överhuvudtaget : )

Medlem
Skrivet av Yang_Unchained:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Yang_Unchained:

Något nytt ang predators 2 någon?
Gillade ettan skarp.

Ang liret, kommer det bara på konsol?

Du menar 3an? Det finns en 1a och 2a redan. Det är något kioskmongo i Hollywood som kommit på trenden att bara kalla uppföljare för orginal titeln

Nej : ) Du tänker på Rovdjuret 1 + 2 : )
Jag tänker på Predators : ) Nya versionen av Rovdjuret överhuvudtaget : )

Predators utspelar sig efter 1an. Man skulle kunna säga att Predators är 2an till Predator då regissören ville inte att Predator 2 skulle vara direkt uppföljaren. Men som de alltid gör så bryr de sig aldrig om konturlighet. Predator utspelar sig 1987 (samma år som filmen kom) och Predator 2 utspelar sig 1996. Adrien Brodys karaktär använder en AA-12 som militären fick tillgång till efter 2000. Så ja. Det är rörigt men tekniskt är Predators 3an eller 1.5an eller 2an. Jävla Hollywood

Medlem

Givet köp on day 1. Jag är ett Jason Voorhees superfan

Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Yang_Unchained:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Yang_Unchained:

Något nytt ang predators 2 någon?
Gillade ettan skarp.

Ang liret, kommer det bara på konsol?

Du menar 3an? Det finns en 1a och 2a redan. Det är något kioskmongo i Hollywood som kommit på trenden att bara kalla uppföljare för orginal titeln

Nej : ) Du tänker på Rovdjuret 1 + 2 : )
Jag tänker på Predators : ) Nya versionen av Rovdjuret överhuvudtaget : )

Predators utspelar sig efter 1an. Man skulle kunna säga att Predators är 2an till Predator då regissören ville inte att Predator 2 skulle vara direkt uppföljaren. Men som de alltid gör så bryr de sig aldrig om konturlighet. Predator utspelar sig 1987 (samma år som filmen kom) och Predator 2 utspelar sig 1996. Adrien Brodys karaktär använder en AA-12 som militären fick tillgång till efter 2000. Så ja. Det är rörigt men tekniskt är Predators 3an eller 1.5an eller 2an. Jävla Hollywood

Iofs nu när du säger det så utspelar det sig några år efter 1an så det blir nog som du säger
1.5 haha. Ah fan hollywood ska ställa till skiten. Men ok, är det någon ny info på Predators ... va det nu blir hollywood ?

Medlem

Predator är väl ingen serie man ska analysera allt för mycket. Det är en ren actionfilm så luta er tillbaka njut av färden!

Ang spelet så tycker jag Mortal Kombat verkligen utvecklats till den mest intressanta fightingserien idag. Den följer med utvecklingen och förra spelet var suveränt. Jag hoppas att de lugnar ner sig och försöker göra ett spel som håller några år och istället utvecklar en ny titel istället för att göra ännu en uppföljare.
Predatorn känns väldigt intressant även om jag nog föredrar de vanliga karaktärerna mer. Tycker inte man ska blanda in Jason osv i detta universum.

Medlem

Predator är king! Jag vill se mer med Predator, spel, filmer, tv-serier! och Aliens.... Gillade faktiskt Alien vs predator filmerna


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av MRZnr1:

Predator är väl ingen serie man ska analysera allt för mycket. Det är en ren actionfilm så luta er tillbaka njut av färden!

Ang spelet så tycker jag Mortal Kombat verkligen utvecklats till den mest intressanta fightingserien idag. Den följer med utvecklingen och förra spelet var suveränt. Jag hoppas att de lugnar ner sig och försöker göra ett spel som håller några år och istället utvecklar en ny titel istället för att göra ännu en uppföljare.
Predatorn känns väldigt intressant även om jag nog föredrar de vanliga karaktärerna mer. Tycker inte man ska blanda in Jason osv i detta universum.

Ändå problemet jag ser med karaktärer som Jason Voorhees och även Predator är att det svårt att föreställa sig dom göra en roundhouse kick. Annars passar de perfa till denna typen av våld om man nu säger så. Hade gärna sett dom designa såna här typer så att de skulle sparka och slå som man förväntat sig. Men jag vill gärna se fler. Pinhead, Pennywise, Leatherface, The Creeper (Jeepers Creepers), Mike Meyers. Hade till om med viljat se Chucky men hans höjd hade väl inte fungerat i MK.

1
Skriv svar