Tatueringar på FZ!

Medlem
Tatueringar på FZ!

En tråd om tatueringar?
Varför inte?

Posta bilder på era egna eller andras tatueringar som ni bara tycker är snygga etc.
Skriv gärna vem som har gjort den tillsammans med bilden.

Här är en utav mina tre.

Av Joel på Kosmos Tattoo i Göteborg.

Medlem

Jag har inga. Tycker många tatuerar sig alldeles för lättvindigt. Ska man märka sig för livet så ska det ju vara något som man dels kan stå för genom hela livet och gärna har en symbolisk mening. Idag känns det mest som om folk kollar på Ink Master och tycker att det ser häftigt ut.

"Wow, jag ska ha en tribal i svanken, för det är ju skitcoolt!"

Nu pratar jag inte om dig, s3ng, utan mer den generella synen på tatueringar idag.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag har inga. Tycker många tatuerar sig alldeles för lättvindigt. Ska man märka sig för livet så ska det ju vara något som man dels kan stå för genom hela livet och gärna har en symbolisk mening. Idag känns det mest som om folk kollar på Ink Master och tycker att det ser häftigt ut.

"Wow, jag ska ha en tribal i svanken, för det är ju skitcoolt!"

Nu pratar jag inte om dig, s3ng, utan mer den generella synen på tatueringar idag.

Menar du att tramp stamps inte kommer se bra ut när man är 75år?

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Bennii:

Jag har inga. Tycker många tatuerar sig alldeles för lättvindigt. Ska man märka sig för livet så ska det ju vara något som man dels kan stå för genom hela livet och gärna har en symbolisk mening. Idag känns det mest som om folk kollar på Ink Master och tycker att det ser häftigt ut.

"Wow, jag ska ha en tribal i svanken, för det är ju skitcoolt!"

Nu pratar jag inte om dig, s3ng, utan mer den generella synen på tatueringar idag.

Menar du att tramp stamps inte kommer se bra ut när man är 75år?

http://lipglossandhighheels.com/wp-content/uploads/2012/09/tr...

Vem fan bryr sig när man är 75?

Inaktiv

Gjorde min 8e tatuering nu i fredags Det var för längesedan sist xD

Medlem

Den här tråden blev inte så populär

Inaktiv

Ser det Men tänkte ge ett litet bidrag ändå hehe

Medlem
Skrivet av AwkwardJess:

Ser det Men tänkte ge ett litet bidrag ändå hehe

Mer än så kan man inte begära ^^

Inaktiv

Haha det är sant det

Medlem

Under en rätt blöt utekväll i Spanien för 5 år sedan blev denna krabaten till.

1
Skriv svar