På allmän begäran: FZ WTF är tillbaka!

Robot
På allmän begäran: FZ WTF är tillbaka!

Ni har väntat, ni har trängtat, ni har trånat efter att få stilla er hunger efter galenskaper. Och vi hör såklart bön.


Medlem
På allmän begäran: FZ WTF är tillbaka!

Perfekt.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Härligt har saknat detta. Tycker det är bra att dela upp det nyheter och trams/roligheter


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Master_johan:

Härligt har saknat detta. Tycker det är bra att dela upp det nyheter och trams/roligheter

Gott!


signatur
Medlem

Stora frågan, när kommer första porr gifsen? Jag gissar på 4 dagar

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av vuze2143:

Stora frågan, när kommer första porr gifsen? Jag gissar på 4 dagar

Vem hinner syssla med porr när det finns gamez?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av vuze2143:

Stora frågan, när kommer första porr gifsen? Jag gissar på 4 dagar

Vem hinner syssla med porr när det finns gamez?

Varför inte förena dom båda och styra galaxen tillsammans?

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av vuze2143:

Stora frågan, när kommer första porr gifsen? Jag gissar på 4 dagar

Vem hinner syssla med porr när det finns gamez?

Varför inte förena dom båda och styra galaxen tillsammans?

Det finns. Har sett det. Det roligast var att de blurrat playstation 4 kontrollen under sexakten.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Medlem

Ni glömde ta bort reklamen i WTF för oss supportrar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Frilansare
Skrivet av Seraium:

Ni glömde ta bort reklamen i WTF för oss supportrar.

Vi ska se över, det, tack för påminnelsen!

Medlem

Ni kanske vill berätta lite vad fan det är för något också? För oss som inte lurkat FZ sedan tidens begynnelse.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Heeell yeaaaeaahhz !

Medlem

Problemet jag såg i och med att FZ bytte design var det snabböversikten från avdelningen på högra sidan försvann, detta fick mig under lång tid tro att att WTF var borta - tills jag fick reda på att det bara hade flyttats, men strax därefter togs det bort också.

Lägg till en liten ruta på högra sidan för WTF.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Holy Shit Awesomeness!!!111one!11

Medlem
Medlem

Facebook hit å Facebook dit...

Medlem

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det firar vi med en prilla general!

Medlem

För mig dog WTF lite när den inte längre i samma utsträckning figurerade på frontsidan. Kul att den är tillbaka, får se om den blir lika synlig som förr så den inte glöms bort igen!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av snickerboa:

Facebook hit å Facebook dit...

Wöörrd!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av PcKaffe:

Ni kanske vill berätta lite vad fan det är för något också? För oss som inte lurkat FZ sedan tidens begynnelse.

Det var vår avdelning för spelrelaterade saker som inte riktigt passar i nyhetsflödet. Gamla wtf var sock spretigare, det här blir mer spelrelaterat.


signatur
Medlem

Toppen av FZ WTF, där man kan begränsa urvalet ser rätt trasig ut i Firefox. (Allt fortsätter på samma rad åt höger in i Hardline-bakgrundsoändligheten.

edit: Samma i Chrome och IE. (bifogad bild)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

allmän begäran alltså? Och kommentarsfältet är lyriskt?

...vill minnas att (den gamla aka den enda, upp tills idag) WTF-sektionen blev ganska skoningslöst sågad när jag besökte FZ'as redaktion för något/några år sedan. Precis innan yxan föll och vi blev av med skrället. Även den gången på allmän begäran!

Med både Tompa och Calle som aktiva pådrivare av moben. Ni formligen roastade WTF-sektionen, till mycket skratt och behag. Så, eh, ja - låt oss hoppas att den blir bra denna gång.

Mer än så behöver inte sägas i nuläget utan blow me away, please! Vore grymt om utopin faller in! Men ni ska veta att ni är varnade. Blir den som förut så lämnas jag inget val annat än att uttrycka mina protester handgripligen, genom att bjuda in redaktionen till en "vad-var-det-jag-sa"-heldag med paintball, gocart och kurs i surdegsbakning.

...

Det ni. Där har ni en liten, liten mans raseri-inducerade självförtroende.

Ps.

Och förresten - jag har kvar nyckelbandet jag fick den dagen, JAG KAN BEVISA ATT JAG VAR DÄR

Medlem
Skrivet av jonis:

Toppen av FZ WTF, där man kan begränsa urvalet ser rätt trasig ut i Firefox. (Allt fortsätter på samma rad åt höger in i Hardline-bakgrundsoändligheten.

edit: Samma i Chrome och IE. (bifogad bild)

Felet är lätt åtgärdat. Dock riktigt illa att ingen märkt detta innan återlansering.

.box-field, input.search-field width: 608px;

Drar man ner width där till t ex 68px så passar allt in som det ska.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

HERE WE GO!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Fragzone please. Det är så mysigt att sitta och kolla på.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Tack!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av KatOne:

allmän begäran alltså? Och kommentarsfältet är lyriskt?

http://replygif.net/i/392.gif

...vill minnas att (den gamla aka den enda, upp tills idag) WTF-sektionen blev ganska skoningslöst sågad när jag besökte FZ&#039;as redaktion för något/några år sedan. Precis innan yxan föll och vi blev av med skrället. Även den gången på allmän begäran!

Med både Tompa och Calle som aktiva pådrivare av moben. Ni formligen roastade WTF-sektionen, till mycket skratt och behag. Så, eh, ja - låt oss hoppas att den blir bra denna gång.

Mer än så behöver inte sägas i nuläget utan blow me away, please! Vore grymt om utopin faller in! Men ni ska veta att ni är varnade. Blir den som förut så lämnas jag inget val annat än att uttrycka mina protester handgripligen, genom att bjuda in redaktionen till en "vad-var-det-jag-sa"-heldag med paintball, gocart och kurs i surdegsbakning.

...

Det ni. Där har ni en liten, liten mans raseri-inducerade självförtroende.

http://replygif.net/i/1495.gif

Ps.

Och förresten - jag har kvar nyckelbandet jag fick den dagen, JAG KAN BEVISA ATT JAG VAR DÄR

Haha, gamla WTF var spretig och vi visste inte riktigt i vilket håll vi skulle dra sektionen. Den blev minst sagt styvmoderligt behandlad. Däremot blev den väldigt saknad när den till slut försvann - något som både hade med det och ekonomiska skäl. Vi hade helt egentligen inte medlen att sköta den på ett bra sätt.

Vi skulle också vilja påstå att WTF var väldigt före sin tid, innan "virala klipp" hade blivit en grej. Nu hoppas vi kunna återlansera den med värdighet och hoppas att ni kommer att gilla det.

Och ps. Öppna gärna när det plingar på dörren. Det är vårt "städgäng". De är väldigt effektiva.


signatur
12
Skriv svar