Brutal Half-Life är precis så slafsigt som det låter

Robot
Brutal Half-Life är precis så slafsigt som det låter

Mer blod, fler flygande kroppsdelar och ett klassiskt Doom-vapen gör Gordon Freemans debut till en kladdfest.

#half-life


Medlem
Brutal Half-Life är precis så slafsigt som det låter

första gången jag fick den där automatkarbinen alltså feeest! vilka minnen...

Medlem

HL3 confirmed?

Medlem

Som kidsen har väntat!

Medlem

Det nya doom-spelet har mycket att leva upp till nu


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det brutalaste i den videon är nog upplösningen...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Ender:

Som kidsen har väntat!

Så endast barn tycker om detta?

Jag kommer definitivt prova modden. Det är mer än 5 år sedan jag rörde Half-Life, men nu har jag en anledning till att plocka fram spelet igen.

Medlem
Skrivet av returpack:
Skrivet av Ender:

Som kidsen har väntat!

Så endast barn tycker om detta?

Jag kommer definitivt prova modden. Det är mer än 5 år sedan jag rörde Half-Life, men nu har jag en anledning till att plocka fram spelet igen.

modden är awesome, spelat det lite i någon dag. Dock så stänger spelet av sig när du kommit en bit in på när du ska döda den första bossen vad den nu hette

Inaktiv

Grymt! Fast, vart är länken? Jag tog friheten till att Googla i alla fall. Här har ni modifikationen: http://www.moddb.com/mods/brutal-half-life

Medlem

Äntligen någon som jobbar med en liksom...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av returpack:
Skrivet av Ender:

Som kidsen har väntat!

Så endast barn tycker om detta?

Jag kommer definitivt prova modden. Det är mer än 5 år sedan jag rörde Half-Life, men nu har jag en anledning till att plocka fram spelet igen.

Menade mer att sådant var intressantare (om ens det) när jag var yngre. Tillför inte så mycket mer idag för mig personligen, om man säger så.

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Det brutalaste i den videon är nog upplösningen...

Indeed. Svårt att se nåt.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av returpack:
Skrivet av Ender:

Som kidsen har väntat!

Så endast barn tycker om detta?

Jag kommer definitivt prova modden. Det är mer än 5 år sedan jag rörde Half-Life, men nu har jag en anledning till att plocka fram spelet igen.

Menade mer att sådant var intressantare (om ens det) när jag var yngre. Tillför inte så mycket mer idag för mig personligen, om man säger så.

Nej, det har du förstås rätt i. Av någon anledning är det lockande för mig dock.

Medlem

Gibbar i mitt hjärta <3

Medlem

Har dom lånat kod från Soldier of Fortune må tro?

1
Skriv svar