Battlefield: Hardline

Medlem
Skrivet av Redstar:

Det viktigaste med recensionen; är det spelbart? Och fungerar Origins servrar? Använder man Battlelog och hur fungerar det? Hur känns vapnen? Ljudbilden? Hur fungerar fysiken, mest scriptad eller känns den bättre än bf4? Har Visceral förvaltat motorn på ett bra sätt?

SE BF4 recensionen för dessa detaljer

Skrivet av Dryn:

Vilket bör man skaffa, BF4 eller Battlefield Hardline?
Äger BF3 och gillade det även fast jag tröttnade ganska snabbt, men förstörbara skyskrapor och sådant verkar kul i fyran.

BF4 känns mest som ett DLC paket till BF3. Satsa på Hardline istället om du vill ha något som känns mer nytt.

Medlem

Nu när ni lärt er att stoppa in normala bilar i frostbite motorn vill jag ha ett nytt rally championship spel.
börjar tröttna på battlefield spel

eller langa hit en editor så kan jag göra bilspelet själv om ni inte har tid med det.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vet inte hur BF4-communityt kommer att påverkas ...

Wut? BF4-community Var?


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Spelet som inte är ett omskinnat BF4 har också lånat konceptet "platoons" från BF4 ser jag.

Därtill är det rent korkat att det i battlefeeden på hardlines battlelogsida också spottas ut bf4-info som vilka vänner som spelat vilka rundor...

Färgvalet ser dessutom ut som websida från sent 90-tal med skarpa kanter och stora färgblock.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Vad är en raketkastare?
Googlade och hittade det här vilket känns hyfsat relevant för brottslingars kompetensnivå.

Medlem

Jag spelar nästan enbart conquest i alla bf-spel så det här gör mig skeptisk, var ganska taggad innan recensionen men det sjönk nu.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av bondmaster:

Nu när ni lärt er att stoppa in normala bilar i frostbite motorn vill jag ha ett nytt rally championship spel.
börjar tröttna på battlefield spel

eller langa hit en editor så kan jag göra bilspelet själv om ni inte har tid med det.

Om du inte har något emot Need for Speed så drivs ju både #Need for Speed: The Run (FB2] och #Need for Speed: Rivals (FB3) av Frostbite.

Skrivet av reconsweden:

Vad är en raketkastare?
Googlade och hittade det här vilket känns hyfsat relevant för brottslingars kompetensnivå.
http://media1.break.com/dnet/media/2010/10/26/d3eec0c4-ff77-4...

Hemläxa: spela Quake.

Skrivet av laban005:

Jag spelar nästan enbart conquest i alla bf-spel så det här gör mig skeptisk, var ganska taggad innan recensionen men det sjönk nu.

Om conquest för dig är att bränna runt i fordon så borde du vara skeptisk - detta är en mer infanterifokuserad upplevelse även om det finns bilar och helikoptrar. Enda banan som kändes "klassisk conquest" i det avseendet var Downtown.


signatur
Medlem

Alltså är dom inte kloka?

BATTLEFIELD HARDLINE STANDARD EDITION - 599,00 KR
*BATTLEFIELD HARDLINE PREMIUM - 499,00 KR

*requires Battlefield Hardline base game

1100 kr för spelet? När fan blev spel så jävla dyrt? Kan inte minnas att jag betalat så mycket för premium i BF3/4?

Medlem

Det är för att du inte behöver premium. Det är ett tillval.

Alla sätt att kräma ur stålar ur köparna är tillåtna.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av bondmaster:

Nu när ni lärt er att stoppa in normala bilar i frostbite motorn vill jag ha ett nytt rally championship spel.
börjar tröttna på battlefield spel

eller langa hit en editor så kan jag göra bilspelet själv om ni inte har tid med det.

Om du inte har något emot Need for Speed så drivs ju både #Need for Speed: The Run (FB2] och #Need for Speed: Rivals (FB3) av Frostbite.

Skrivet av reconsweden:

Vad är en raketkastare?
Googlade och hittade det här vilket känns hyfsat relevant för brottslingars kompetensnivå.
http://media1.break.com/dnet/media/2010/10/26/d3eec0c4-ff77-4...

Hemläxa: spela Quake.

Skrivet av laban005:

Jag spelar nästan enbart conquest i alla bf-spel så det här gör mig skeptisk, var ganska taggad innan recensionen men det sjönk nu.

Om conquest för dig är att bränna runt i fordon så borde du vara skeptisk - detta är en mer infanterifokuserad upplevelse även om det finns bilar och helikoptrar. Enda banan som kändes "klassisk conquest" i det avseendet var Downtown.

Har inget emot infanterifokuserat men vill jag ha det så väljer jag andra spel än bf, det är bf enligt mig, stora kartor med alla möjliga fordon och conquest. Avskyr flaskhalsar i bf, spelar nästan aldrig rush/team deathmatch och liknande, gillade inte heist i betan.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av reconsweden:

Vad är en raketkastare?
Googlade och hittade det här vilket känns hyfsat relevant för brottslingars kompetensnivå.
http://media1.break.com/dnet/media/2010/10/26/d3eec0c4-ff77-4...

Hemläxa: spela Quake.

Växte upp med quake men där fanns det bara raketgevär, finns vad jag vet ingenting som heter raketkastare. Ungefär som att kalla en stridsvagn för pansarvagn

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av laban005:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av bondmaster:

Nu när ni lärt er att stoppa in normala bilar i frostbite motorn vill jag ha ett nytt rally championship spel.
börjar tröttna på battlefield spel

eller langa hit en editor så kan jag göra bilspelet själv om ni inte har tid med det.

Om du inte har något emot Need for Speed så drivs ju både #Need for Speed: The Run (FB2] och #Need for Speed: Rivals (FB3) av Frostbite.

Skrivet av reconsweden:

Vad är en raketkastare?
Googlade och hittade det här vilket känns hyfsat relevant för brottslingars kompetensnivå.
http://media1.break.com/dnet/media/2010/10/26/d3eec0c4-ff77-4...

Hemläxa: spela Quake.

Skrivet av laban005:

Jag spelar nästan enbart conquest i alla bf-spel så det här gör mig skeptisk, var ganska taggad innan recensionen men det sjönk nu.

Om conquest för dig är att bränna runt i fordon så borde du vara skeptisk - detta är en mer infanterifokuserad upplevelse även om det finns bilar och helikoptrar. Enda banan som kändes "klassisk conquest" i det avseendet var Downtown.

Har inget emot infanterifokuserat men vill jag ha det så väljer jag andra spel än bf, det är bf enligt mig, stora kartor med alla möjliga fordon och conquest. Avskyr flaskhalsar i bf, spelar nästan aldrig rush/team deathmatch och liknande, gillade inte heist i betan.

Taget, detta är ju ett väldigt nischat Battlefield, just för att flörta med COD-spelare.

Skrivet av reconsweden:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av reconsweden:

Vad är en raketkastare?
Googlade och hittade det här vilket känns hyfsat relevant för brottslingars kompetensnivå.
http://media1.break.com/dnet/media/2010/10/26/d3eec0c4-ff77-4...

Hemläxa: spela Quake.

Växte upp med quake men där fanns det bara raketgevär, finns vad jag vet ingenting som heter raketkastare. Ungefär som att kalla en stridsvagn för pansarvagn

Haha, vi kallade det alltid raketkastare.


signatur
Medlem

CQ kanske inte passar i detta men i alla andra BF spel med stora kartor och mycket fordon är det skitroligt.
CQ ÄR Battlefield för mig.

Medlem

Ahahahahah vilken jävla sågning, så glad att jag inte köpte skiten =,)

Medlem

Jag har det... Vägrade spela skiten och till slut fick en polare flärrpen och köpte det och skickade koden. Kan knappast vägra men ja det är precis så dåligt som jag fasade.

Letade efter min skämskudde när jag märkte ut en helikopter och min karaktär ger helikoptern fingret.

Yoyoyoyo-motherfucker-shit-yoyo-fuck-bitch-motherfuck-musiken gick dessbättre att stänga av. Direkt.

Snipercancern är otroligt mer närvarande. Skulle säga att samtliga kartor som inte är hus utav bara fan förstörs av snipercancern.

Märks också tydligt att den motor som inte orkade driva BF4 lider ännu mer av ännu mer skit som flyger runt och blinkar och fladdrar.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Ahahahahah vilken jävla sågning, så glad att jag inte köpte skiten =,)

https://www.youtube.com/embed/ztZDVr3mZzg

Word m8!
Den videon får mig att undra vad folk får för betalning för att säga att det är så bra som utvecklarna vill. för 500kr och uppåt så är detta en förolämpning..

12
Skriv svar