Så levlar du till 100 i Warlords of Draenor på en dag

Robot
Så levlar du till 100 i Warlords of Draenor på en dag

Ny guide visar genvägarna för att nå maxlevel på mindre än en arbetsdag.

#world-of-warcraft, #world-of-warcraft-warlords-of-draenor


Medlem
Så levlar du till 100 i Warlords of Draenor på en dag

tycker det låter fel trodde ni menade 1-100 och inte 90-100 kanske borde ändra titeln på artikeln.

Medlem

Säkert bra guide, men namnet på hans karaktär får mig att misstänka att den där herren inte har alla getter hemma. Andersnordic var namnet Anders Breivik använde på sin WoW-karaktär.

Medlem
Skrivet av Stephan:

Säkert bra guide, men namnet på hans karaktär får mig att misstänka att den där herren inte har alla getter hemma. Andersnordic var namnet Anders Breivik använde på sin WoW-karaktär.

Är knappast ett välkänt namn i wow världen, finns nog x antal mördare etc som haft namn som hydra och dragonslayer etc.
Om han nu heter det pga breivik så är det nog inte att anse som en hyllning heller

Medlem

Att tilläga är också att han använder boa items som boostar xp gain ytterligare minst 20%.
(Hoppade litte i klippet så kan ha missat om han säger något om det.)

Gen
Medlem
Skrivet av JanA:

Att tilläga är också att han använder boa items som boostar xp gain ytterligare minst 20%.
(Hoppade litte i klippet så kan ha missat om han säger något om det.)

Nu har jag inte kollat videon men menar du att han uppgraderat sina boas så de håller till lvl 100? Kanske en självklarhet att det är så iofs.

Medlem

Aftonbladet rubrik, själv tar lvl 100 på några få timmar lvl 99-100

Medlem
Skrivet av Stephan:

Säkert bra guide, men namnet på hans karaktär får mig att misstänka att den där herren inte har alla getter hemma. Andersnordic var namnet Anders Breivik använde på sin WoW-karaktär.

Du verkar vara en trevlig människa.

Medlem

Men om jag pröjsar mig upp till level 90, kan jag inte pröjsa mig vidare till 100? Jag skulle gärna pröjsa för att ha en hel setup av companions dessutom så att jag slipper spela övht!

Edit: För övrigt så är det härligt lugnande när han flaxar fram och tillbaka med blicken, för att inte råka titta in i kameran i mer en än kvarts sekund.

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av JanA:

Att tilläga är också att han använder boa items som boostar xp gain ytterligare minst 20%.
(Hoppade litte i klippet så kan ha missat om han säger något om det.)

Nu har jag inte kollat videon men menar du att han uppgraderat sina boas så de håller till lvl 100? Kanske en självklarhet att det är så iofs.

Ja. han har uppgraderat sina boas så dom funkar hela vägen till 100.

Medlem

Men har han kul? Tycker mest han verkar jävligt stressad.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Kanske inte är van att spela in videos

Medlem

Jag var redo att tysta honom för gott med en kudde efter ca 2:37.
Tycker annars att det går ruggigt snabbt att levla i WoD...från 90-100 iaf

Medlem
Skrivet av Ender:

Jag var redo att tysta honom för gott med en kudde efter ca 2:37.

Näthatare

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Ender:

Jag var redo att tysta honom för gott med en kudde efter ca 2:37.

Näthatare

Jag vet! Fullkomligt sprudlar av dubbelmoral! ^^

Medlem

Det var en trevlig video iallafall med lite olika tips.

Inaktiv
Skrivet av Stephan:

Säkert bra guide, men namnet på hans karaktär får mig att misstänka att den där herren inte har alla getter hemma. Andersnordic var namnet Anders Breivik använde på sin WoW-karaktär.

Tack, det visste jag inte, men nu skall jag döpa alla mina chars och nicks till det i fortsättningen. bara för att reta folk som retar sig på det. (de har inte alla getter hemma)

1
Skriv svar