Geralts skägg är nextgen - växer i realtid i The Witcher 3

Robot
Geralts skägg är nextgen - växer i realtid i The Witcher 3

Den grafiska utvecklingen har nu nått sin absolut högsta punkt. Skäggpunkten.

#the-witcher-3


Medlem
Geralts skägg är nextgen - växer i realtid i The Witcher 3

"Controller feels superior to keyboard+mouse."
Joråsåatteh..


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem

shut up and take my money, gief it to me now ! my precioussssssssssssssssssssssss


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Låter lovande

Medlem

"Geralts beard will grow over time" awwww yeah next gen here we come! hahaha

Medlem

För mig som inte verkar kunna få skägg i verkliga livet är denna nyhet mycket uppskattad. Äntligen kommer jag få veta hur det känns att växa en manlig hakbuske!


signatur

Have a good time!

Medlem
Medlem

Sååå, när man har över två decimeter skägg, får man röd luva och släde med renar då oxo?

Medlem
Medlem

Gillar * day 1 patch confirmed och spelet är inte släppts. Bra att gardera sig lilsom

Medlem

"Journalist didn't encounter any simple fetch quests"

Ska bli intressant att se hur det blir sett över hela spelet. Blev besviken på DA: Inquisitions antal fetchquests.. inte kul någonstans.

Medlem

Ska virka ihop mitt skägg med Geralts skägg.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av robbis:

Gillar * day 1 patch confirmed och spelet är inte släppts. Bra att gardera sig lilsom

exakt, undrar hur det fungerar där det är ju 2 månader minst kvar till släppet, med andra ord de har inte tillräckligt med tid men måste släppa endå...

Medlem

Skäggväxt - visst, men bara om man kan krafta sig lite Barber-Oil och sedan raka sig med sitt nyslipade och nyoljade silversvärd!

Medlem
Skrivet av Oneone:
Skrivet av robbis:

Gillar * day 1 patch confirmed och spelet är inte släppts. Bra att gardera sig lilsom

exakt, undrar hur det fungerar där det är ju 2 månader minst kvar till släppet, med andra ord de har inte tillräckligt med tid men måste släppa endå...

Jo asså - det finns ju en hel del att göra efter det att koden är skriven. Nånstans måste man sätta punkt och paketera, testa paketet på olika plattformar, få över det till vem som nu pressar skivor för alla som inte laddar ner det, åssåvidare...
Hellre än dag 1 fix än ett trasigt spel - eller?
Av artikeln att döma är Witcher 3 inte trasigt ur låda, men de kan ju få rätta buggar i uppdrag och annat smått och gott medans allt ovan pågår.

Medlem
Skrivet av Oneone:
Skrivet av robbis:

Gillar * day 1 patch confirmed och spelet är inte släppts. Bra att gardera sig lilsom

exakt, undrar hur det fungerar där det är ju 2 månader minst kvar till släppet, med andra ord de har inte tillräckligt med tid men måste släppa endå...

Tror de måste gå igenom en certifiering som tar några månader. skulle vara förvånad om de INTE släppte day 1 patch under en sån lång tid. Ta bort småbuggar o diverse saker. Är ju bättre än ingen patch.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

"Controller feels superior to keyboard+mouse."
Joråsåatteh..

Det är väl inget konstigt med det? När det gäller tredjepersonsspel med rörlig kamera föredrar jag att spela med handkontroll 9 gånger av 10.

Kommer nog få vänta ett tag med det här spelet, behöver mer RAM och ett nytt grafikkort.

Medlem

"Ultra seems to have a big effect on the quality of vegetation and character"

Jag hoppas får se bra justerbara grafikinställingar.

"Controller feels superior to keyboard+mouse."

Får hoppas att de har lagt ner lika mycket kärlek för både mus och tangentbord, samt att personen som skrev detta kanske bara kände sig mer bekväm med controller. Hoppas 360 kontrollern fungerar i tw3.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Tanken att ett AAA-spel ska släppas bugfritt kan vi lägga ner för det kommer aldrig mer att hända. Det är för komplext att testa igenom alla möjlig kombinationer av hårdvara, mjukvara och grejor man kan göra i spelet för att detta ska hända. Därför är det lika bra att dom annonserar patch dag 0 för den kommer att behövas.

Medlem
Skrivet av magma:

"Ultra seems to have a big effect on the quality of vegetation and character"

Jag hoppas får se bra justerbara grafikinställingar.

"Controller feels superior to keyboard+mouse."

Får hoppas att de har lagt ner lika mycket kärlek för både mus och tangentbord, samt att personen som skrev detta kanske bara kände sig mer bekväm med controller. Hoppas 360 kontrollern fungerar i tw3.

Jag gissar på att kontrollerna kommer vara rätt lika de som finns i tvåan. Det ser ut att flyta på ungefär samma sätt rent fundamentalt. Annars är det nästan omöjligt att spelet inte skulle stödja 360-kontroll, stödjer spelet gamepads överhuvudtaget så fungerar 360-kontrollen automatiskt. Stödjer spelet inte gamepads så blir nog alla förvånade.

dmn
Medlem

Skägget är nextgen? Då kommer det ju lagga på current gen, ps4 resp. xbox one...

Medlem
Skrivet av dmn:

Skägget är nextgen? Då kommer det ju lagga på current gen, ps4 resp. xbox one...

Ja det kommer "lagga" om man skickar skägget över internet

Releasehästryttare
Skrivet av Brain:

För mig som inte verkar kunna få skägg i verkliga livet är denna nyhet mycket uppskattad. Äntligen kommer jag få veta hur det känns att växa en manlig hakbuske!

Har själv 10 cm runt hakan och inga tjejer kollar på en .. bara män som tycker det är skoj .. så de kan ha tjejerna för dem själva.

Medlem

Apropå måttenheter. Försöker Fz medvetet göra texten så liten som möjligt? På http://www.fz.se/nyheter/ i artikeltexten under "Gameplay" så är texten extremt liten. Bara en parentes.

dmn
Medlem
Skrivet av robbis:
Skrivet av dmn:

Skägget är nextgen? Då kommer det ju lagga på current gen, ps4 resp. xbox one...

Ja det kommer "lagga" om man skickar skägget över internet

Du kanske just avslutat SFI, vad vet jag, men oavsett vilka dina språkkunskaper är så kan jag upplysa dig om att ord kan ha flera betydelser.

För övrigt innebär låg bildfrekvens eller kraftigt, negativt fluktuerande bildfrekvens att alla eller några bildrutor har hög renderingslatens.
Så rent tekniskt sett är det lagg, precis som när det gäller datapaket.

Medlem

Det var ju bara plusgrejer! Inga dåliga saker! Det här måste vara det mest episka spelet någonsin!

*host*


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Medlem
Skrivet av Tobbe:

"Controller feels superior to keyboard+mouse."
Joråsåatteh..

Sa inte folk samma om The Witcher 2? Jag spelade igenom det med mus och tangentbord och tyckte aldrig det fungerade dåligt, lär vara samma här. Sen är nog många mer vana att spela i tredjeperson på gamepad och tycker därmed det fungerar bättre.
Jag hoppas det är så iaf

Redan "gamla" Arkham Asylum hade ju skäggväxt på Batman, dock förmodligen inte i realtid men man ser sig ju inte framifrån så vem kan argumentera imot


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

12
Skriv svar