Se film om arbetet med rpg-spelet Pillars of Eternity

Medlem
Se film om arbetet med rpg-spelet Pillars of Eternity

Har stora förhoppningar på detta. Jag har läst på så lite som möjligt för att bli så peppad som möjligt inför det okända. Men det lilla jag läst och sett har fått en oldschool-grabb som mig att få multipla orgasmer.

Medlem

Kommer på torsdag! Gött!

Medlem

Part 2:

Medlem

Del två kom förövrigt bara för någon dag sen.
Synd att det är lite korta avsnitt.

Edit: Ninja'd


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Mycket hypad för detta. Har även jag hållit mig borta från previews, streamers etc.

Hoppas man dras in lika mycket i storyn som i BG2 eller Neverwinter Nights

Medlem

Spelet släpps imorgon! Ser fram emot er recension och hoppas på en andra åsikt av RPG-Bennet med trollkarlshatten på sned. Eller ännu hellre, att Bennet faktiskt skriver recensionen.

k3m
Medlem

Woohoo! Mums, slurp färdas mot gog -> PoE -> köp

eld
Medlem

kickstarter gör gott!

Medlem

Mycket taggad på att spela det här. Hade det varit något annat spel än Bloodborne som hade kommit ut på torsdag så hade jag suttit med PoE i helgen... men som det är nu får det vänta.

Riktigt i landsproblem dock, för många bra spel att spela. Igen dock, PoE ser riktigt tight ut, tror de där extra månaderna gjorde spelet bra.

Det är nu man är löjligt glad att man går på LTH som har påsklov... oh wait

Medlem
Skrivet av Soothsayer:

Det är nu man är löjligt glad att man går på LTH som har påsklov... oh wait

Det är nu man är löjligt glad att man har ett arbete och kan sjukskriva sig upp till 5 dagar utan läkarintyg.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Soothsayer:

Det är nu man är löjligt glad att man går på LTH som har påsklov... oh wait

Det är nu man är löjligt glad att man har ett arbete och kan sjukskriva sig upp till 5 dagar utan läkarintyg.

Blir du "sjuk" fr.o.m. fredag kan du vara borta till 7/4, med påskhelg och allt med andra ord


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Sett fram emot detta länge länge^^ Tyvärr så lär jag inte ens hinna titta på spelet förrän nästa helg >_< lagom kul att sitta fast på jobbresa och sedan behöva jobba helg på det... *suck*

Medlem
FM-guru
F.d. Sisyr

ledig fredag + helgen, taggad!

1
Skriv svar