10 tips för dig som ska in i Bloodborne

Robot
10 tips för dig som ska in i Bloodborne

Bloodborne är ingen barnlek. Du kommer att dö. Ofta. För dig som är lite räddhågsen inför att ta dig an spelet ger FZ:s Mattias Frost här 10 goda tips inför dödspremiären.


Medlem
10 tips för dig som ska in i Bloodborne

Kollade just streamen/slakten och vet att Fredrik Eriksson recenserade Dark Souls 2 för FZ. Klarade han någonsin 2an? Hur lång tid tog det? xD

Moderator | Testpilot

Kanske dags att spela klart Dark Souls, börja med Dark Souls 2 och sedan skaffa det här.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Vad exakt är counter attacken?

Medlem

Jag som xb1 spelar är avundsjuk nu


signatur

Veni Vidi Vice

Medlem
Skrivet av Xepheros:

Vad exakt är counter attacken?

Skjut med pistolen precis innan fienden slår dig, typ som parry med sköld i tidigare spel

Inaktiv

men asså, ni streamade de tidigare idag, och då såg det ut som first step..?

Medlem
Skrivet av koleny:
Skrivet av Xepheros:

Vad exakt är counter attacken?

Skjut med pistolen precis innan fienden slår dig, typ som parry med sköld i tidigare spel

Ah, coolt! Jag har inte fått min kopia än, men har tittat på streamers under dagen, och har misstänkt att pistolen haft den funktionen men inte kunnat testa eftersom supermånga inte verkar koppla ihop det utan tänker att pistolerna är jättedåliga pga att de inte gör supermycket skada.

Medlem
Citat:

Välj rätt rustning

När du dör hamnar du i Hunter's Dream som är en slags hub. Första gången du hamnar här kan du plocka upp dina första vapen – ett för närstrid och ett för avståndsattacker.

Dog 7gånger på första besten efter gjort klart min jägare. När jag äntligen dödat honom med bara händer vandra ja ut senare för att slå ner 4 höghattade kuslingar Bruce Lee style med tankar på "När fan ska jag få några häftiga vapen?!".

När jag kände de var dags att utforska "Hunter's Dream" var det första jag stötte på vapnerna som erbjöds...Det var en svettig första timme.


signatur

FUBAR

Medlem

Någon som vill byta sitt GTA V mot Bloodborne? Jag inser att jag är på tok för dålig för att orka spela igenom detta synd nog. Finns i Borlänge isåfall. Släng iväg ett mail på e2zippo@gmail.com.


signatur

The last metroid is in captivity, the galaxy is at peace!

1
Skriv svar