Köp Alien: Isolation billigt på Segas Steam-rea

Medlem
Köp Alien: Isolation billigt på Segas Steam-rea

Tack för tipset! Det är ett fantastiskt pris på alien isolation!

"Däremot bör du hålla dig borta från Aliens: Colonial Marines.."
Det spelet tar jag inte ens i med tång...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Oj! Kanske dags för ett köp av Alien Isolation nu


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Vågar ju knappt spela A:I med Oculus. Det är framtiden av gaming om något!


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

Najs! Även om jag hade tänkt spela det här i soffan... till PS4... när jag köpt en PS4...sen.

what to do


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Spelet ser så sjukt ointressant ut. Spel som har med ett element som man absolut inte kan bekämpa tilltalar mig inte =/


signatur

I drank what?

Medlem

Det är billigare på Gamersgate.com *Flyger iväg*.

FM-guru
F.d. Sisyr

Har fullt upp med Pillars of Eternity och Cities: Skylines, men får väl köpa tills vidare!

Medlem

Blir nog shogun 2,första total war spelet sen medieval 2...


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Jag håller på och varvar spelet för 3'e gången nu och kan bara säga det till de förvirrade själar som missat detta mästerverk, KÖP!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Inget för mig och jag följer TB's bojkott av Sega.

Medlem

Kul att de sänker priset så himla mycket som 75%. Men det blir ändå inget köp för jag tyckte inte om det spelet. Men tack för nyheten. Det är skitbra att ni tipsar när det är billigt för jag hänger aldrig på steam!

Medlem

Jag tyckte faktiskt att colonial marines var roligt när jag spelade det för några månader sedan. Inget superspel, men väl värt 30kr!

Medlem

Gillar man den här typen av överlevnadsspel eller Ridley Scotts Alien ska man definitivt passa på, Man hör en del negativt om det men faktum är att det är ett av förra årets bästa spel, bara den fantastiska audio och atmosfär som det erbjuder är värda fullpriset.

Medlem

Synd att jag har för svaga nerver för att spela mer av detta i övrigt utmärkta spel

1
Skriv svar