Pillars of Eternity hyllas - här är betygen

Robot
Medlem
Pillars of Eternity hyllas - här är betygen

28 minuter!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Xepheros:

28 minuter!

What?


signatur
Medlem
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Xepheros:

28 minuter!

What?

INNAN SPELET SLÄPPS, CALLE! INNAN SPELET SLÄPPS!!!

Medlem

Skön upprättelse efter att i åratal blivit hunsade utav
LucasArts, Sega, Bethesda, Microsoft.
Länge leve Kickstarter!

Releasehästryttare

Coming soon
This item is not yet available.

You lied !

Medlem
Skrivet av Devan:

Coming soon
This item is not yet available.

You lied !

Sitter i förtvivlan och väntar på release x) Tänker att snart så snart så!

Medlem

Steam öppnar väl ändå upp det kl 18:00?

Medlem

Kommer inte ens in på GOG. Det ska kosta €35.69 på GOG och €41.99 på steam. Dom andra editions är också billigare på GOG. Lätt val.

Medlem
Skrivet av Pahlin:

Steam öppnar väl ändå upp det kl 18:00?

Nej, kl 17:00! Det är ute nu!

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Pahlin:

Steam öppnar väl ändå upp det kl 18:00?

Nej, kl 17:00! Det är ute nu!

oh sweet jesus..!

Medlem
Medlem
Skrivet av disinfect:

Kommer inte ens in på GOG. Det ska kosta €35.69 på GOG och €41.99 på steam. Dom andra editions är också billigare på GOG. Lätt val.

På Kinguin kostar det 245SEK plus moms och kortavgift, så landar på runt 310kr totalt. Vilket typ är €33. För Hero Edition.


signatur
Medlem

enda minus jag kan tänka om deta spel är bristen på coop / multiplayer men nån sa det skulle komma få se

k3m
Medlem

Sj får jag vänta till 2400 men sen blir det fetaste utgåvan från gog

Medlem
Skrivet av shagul:

enda minus jag kan tänka om deta spel är bristen på coop / multiplayer men nån sa det skulle komma få se

Jag ser inte hur det kan vara ett minus. Efter ~ 2 timmar av att spela det kan jag säga direkt att jag inte har en susning om hur multiplayer skulle göras. Möjligtvis till UGC-kampanjer, men inte annars.

Inaktiv

Tyvärr inget co-op som i gamla hederliga Baldur's Gate, så spelet går bort direkt.

Medlem

Är ett kul spel, dock inte i samma klass som BG enligt mig.
Jobbigare att läsa dialogerna, pathingen är sämre, men som sagt, ett kul spel dom få timmar jag har kört.

eld
Medlem
Skrivet av Segas:

Tyvärr inget co-op som i gamla hederliga Baldur's Gate, så spelet går bort direkt.

Som planescape torment ungefär, spelade inte det heller?

Inaktiv
Skrivet av eld:
Skrivet av Segas:

Tyvärr inget co-op som i gamla hederliga Baldur's Gate, så spelet går bort direkt.

Som planescape torment ungefär, spelade inte det heller?

Nej, faktiskt inte. Det tilltalade mig inte alls. Besvikelsen ligger i att spelet i princip är en direkt kopia av Baldur's Gate (som jag älskar än idag), men den bästa biten är borttagen (Boo och multiplayer).

Medlem
Skrivet av Segas:

Nej, faktiskt inte. Det tilltalade mig inte alls. Besvikelsen ligger i att spelet i princip är en direkt kopia av Baldur's Gate (som jag älskar än idag), men den bästa biten är borttagen (Boo och multiplayer).

Spelat BG nyligen? Mina erfarenheter drygt 8 timmar in i PoE är att det är så mycket bättre och djupare än BG (som jag spelade igenom för drygt ett år sen)
Långt ifrån en kopia. PCGamesN recensenten uttrycker det bra.

Inaktiv
Skrivet av waeress:
Skrivet av Segas:

Nej, faktiskt inte. Det tilltalade mig inte alls. Besvikelsen ligger i att spelet i princip är en direkt kopia av Baldur's Gate (som jag älskar än idag), men den bästa biten är borttagen (Boo och multiplayer).

Spelat BG nyligen? Mina erfarenheter drygt 8 timmar in i PoE är att det är så mycket bättre och djupare än BG (som jag spelade igenom för drygt ett år sen)
Långt ifrån en kopia. PCGamesN recensenten uttrycker det bra.

Det är säkert ett trevligt djup i Pillars, men det var inte det jag skrev om.

Medlem

Nu kör vi!


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem
1
Skriv svar