Se läckra bilder från GTA V på PC

Robot
Medlem
Se läckra bilder från GTA V på PC

Kan dom inte släppa spelet i stället för att släppa bilder?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Kan dom inte släppa spelet i stället för att släppa bilder?

Du tog orden ur munnen på mig.
Tror jag skippar köp, är rätt less spelad på ps4 nu ändå.

Medlem

Har tröttnat på att vänta på skiten nu, finns annat kul att spela istället så som Pillars of Eternity, Cities: Skylines och Hotline Miami 2: Wrong Number (spelade 5h i streck första gången jag startade det!)..

Medlem

Läckra med stort L? :s

Skägg.
10 Chambers

Bilden på Trevor i skogsdungen ser ju helt galet bra ut.


signatur
Medlem

Det skall flyta på bra också. Vara bra optimerat, Rockstar!!

Minns GTA4, köpte grisen i säcken. Fy fan va låg fps det var....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skribent
Skrivet av totte1015:

Läckra med stort L? :s

Det är helt enkelt så läckert!

(Tack för påpekandet, har ändrat rubriken.)


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Nyhet:

– GTA V på pc är fullständigt optimerat för att stödja all den senaste och bästa hårdvaran med ett överflöd av pc-specifika förbättringar,

Som att det går att spela på Windows 7 med tangentbord och mus? Efter GTA IV har rockstar en del att bevisa...

Skrivet av Remus:

Det skall flyta på bra också. Vara bra optimerat, Rockstar!!

Minns GTA4, köpte grisen i säcken. Fy fan va låg fps det var....

Säger bara Max Payne 3


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Jag tror på följande:
"Grabbar, är ni säkra på att ni fixar portningen till PC, ni vet hur det blev förra gången?"

"Jajajaja det löser vi, inga problem, kommer vara finemang till lansering"

*... månader senare* "saatan, eeehrm, vi ehrm, behöver lite mer tid, men detta löser vi... aaabsolut"

och här är vi idag.

Medlem

Jag får aldrig till schyssta screenshots när jag spelar gta5. Försökt ta lite schyssta bilder på tex min hottade bil på något schysst place.

Medlem
Skrivet av Soothsayer:

Jag tror på följande:
"Grabbar, är ni säkra på att ni fixar portningen till PC, ni vet hur det blev förra gången?"

"Jajajaja det löser vi, inga problem, kommer vara finemang till lansering"

*... månader senare* "saatan, eeehrm, vi ehrm, behöver lite mer tid, men detta löser vi... aaabsolut"

och här är vi idag.

"Förra gången" det här teamet portade ett spel till PC så var det Max Payne 3 de jobbade med. Det spelet var (med undantag för långa laddningstider) väldigt väl optimerat.

Medlem

Mark my words, spelet kommer att bli delayed en gång till.

Medlem

nej det verkar spikat nu datumet, vi har haft delays så det räcker redan.

Medlem

Men FZ.. I "försämrings" tråden påpekas det att.. Rockstar säger att det INTE är en försämring utan en bugg som de nu söker att fixa.
Jag har även tipsat om det, men ändå fortsätter ni säga försämring.. uhm.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Sedan första "delay" av release har jag tänkt så här:
PC release date When its done (så slipper man längta efter datum bara)


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Men FZ.. I "försämrings" tråden påpekas det att.. Rockstar säger att det INTE är en försämring utan en bugg som de nu söker att fixa.
Jag har även tipsat om det, men ändå fortsätter ni säga försämring.. uhm.

Bugg fixen kommer 14april (kanske)...

hurr hurr hurr

Medlem

Börjar faktiskt bli lite intresserad av GTA nu. Bara för möjligheten att köra runt och upptäcka.

Inaktiv
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Soothsayer:

Jag tror på följande:
"Grabbar, är ni säkra på att ni fixar portningen till PC, ni vet hur det blev förra gången?"

"Jajajaja det löser vi, inga problem, kommer vara finemang till lansering"

*... månader senare* "saatan, eeehrm, vi ehrm, behöver lite mer tid, men detta löser vi... aaabsolut"

och här är vi idag.

"Förra gången" det här teamet portade ett spel till PC så var det Max Payne 3 de jobbade med. Det spelet var (med undantag för långa laddningstider) väldigt väl optimerat.

Dock är det inte ett massivt Open World...


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Soothsayer:

Jag tror på följande:
"Grabbar, är ni säkra på att ni fixar portningen till PC, ni vet hur det blev förra gången?"

"Jajajaja det löser vi, inga problem, kommer vara finemang till lansering"

*... månader senare* "saatan, eeehrm, vi ehrm, behöver lite mer tid, men detta löser vi... aaabsolut"

och här är vi idag.

"Förra gången" det här teamet portade ett spel till PC så var det Max Payne 3 de jobbade med. Det spelet var (med undantag för långa laddningstider) väldigt väl optimerat.

Dock är det inte ett massivt Open World...

Men i grunden samma motor som rullar under skalet (Rockstar RAGE)

Skrivet av Bennii:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Soothsayer:

Jag tror på följande:
"Grabbar, är ni säkra på att ni fixar portningen till PC, ni vet hur det blev förra gången?"

"Jajajaja det löser vi, inga problem, kommer vara finemang till lansering"

*... månader senare* "saatan, eeehrm, vi ehrm, behöver lite mer tid, men detta löser vi... aaabsolut"

och här är vi idag.

"Förra gången" det här teamet portade ett spel till PC så var det Max Payne 3 de jobbade med. Det spelet var (med undantag för långa laddningstider) väldigt väl optimerat.

Dock är det inte ett massivt Open World...

Men i grunden samma motor som rullar under skalet (Rockstar RAGE)

Precis.

Medlem

Rockstar släpper bilder i 4K upplösning, klickar upp "fullskärm" i FZ galler och får 1600x900. Hrmpf.

Medlem

Ser bra ut.
Jag har spelat ut gtav på xbox360 när det begav sig.
Skulle in och småspelares lite och ha kul men hade svårt för det nu när man spelat mycket pc på senaste tiden fult och segt på 360
Man kanske inte alltid märker förbättringar men försämringar märker man direkt hehe


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Remus:

Det skall flyta på bra också. Vara bra optimerat, Rockstar!!

Minns GTA4, köpte grisen i säcken. Fy fan va låg fps det var....

Med tanke på att det är samma team som portade Max Payne 3 till PC som portar detta så har jag fullt förtroende över att det kommer vara klockrent optimerat.

Medlem

Det borde flyta bra för så jävla snyggt är det inte, tillräckligt snyggt för att man ska vara nöjd iaf. Max Payne 3 var en utmärkt portning

Medlem
Skrivet av nils45:

Det borde flyta bra för så jävla snyggt är det inte, tillräckligt snyggt för att man ska vara nöjd iaf. Max Payne 3 var en utmärkt portning

Okej, och hur är "jävla snyggt" för dig?
Vad jag vet finns det inget open world-spel just nu som är snyggare än detta, så jo. Nog är det jävligt snyggt allt.

Medlem
Skrivet av wibbe44:
Skrivet av nils45:

Det borde flyta bra för så jävla snyggt är det inte, tillräckligt snyggt för att man ska vara nöjd iaf. Max Payne 3 var en utmärkt portning

Okej, och hur är "jävla snyggt" för dig?
Vad jag vet finns det inget open world-spel just nu som är snyggare än detta, så jo. Nog är det jävligt snyggt allt.

AC:Unity är snyggare, Far Cry4 är snyggare, Shadow Mordor är snyggare.

Medlem

Som vanligt önskar jag att Rockstar lämnade lite mer information. Jag vill ha de tekniska specifikationerna på burken de körde spelet på. Det kan ju vara så att det krävs tredubbla GTX Titan X för att få spelet att se ut så här och komma upp i tvåsiffriga FPS, det vet vi ju ingenting om.

12
Skriv svar