Red Alert 3 Uprising Multiplayer ?

eak
Medlem
Red Alert 3 Uprising Multiplayer ?

Jag är konfunderad är upprising single player only?
alltså man får inga nya enheter i multiplayer?

Isåfall är det ju helt och hållet meningslöst att betala för den expansionen.

Medlem

w00t sa kan det ju inte vara eller?

Medlem

SP är ju det man lirar ffs

allt som rör C&C är imo SP.
))


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

c&c gor sig grymt bra i mp imo korde faktiskt mitt forsta Rts pa Mp

eak
Medlem

jag har försökt svara men det syns tydligen inte.
Jag spelar det bara i multiplayer. Ända anledningen för mig att skaffa ett spel.
Singleplayer är bara ett tillägg man spelar någon bana eller 3 för att lära sig hur spelet fungerar snabbt.

Men jag är välldigt konfunderad i frågan eftersom jag inte kan hitta någon information över om det bara är ett gäng singleplayer uppdrag eller om man kan spela multiplayer med det. Eftersom det inte står något någon stanns antar jag det är något som mörkas och det inte finns någon utökad mutiplayer och dom försöker bara lura en till att betala för en värdelös expansion.

Medlem

skulle dem inte lagga in dem nya unitsen i exp. Mp mode sa skulle dem skjuta sig sjalv i foten tror jag.
bristen pa information tror ja mest har att gora med att dem har mkt o gora

eak
Medlem

http://forums.commandandconquer.com/jforum/posts/list/10236.p...

APOC säger - "Let's see if you guys can be serious Understanding Uprising has no multiplayer attached"

Med andra ord hoppas ni inte gjort bort er och betalat för att få spela multiplayer med nya enheter.

eak
Medlem

Uppdatering nu har folk hunnit ladda ner det när de släptes i natt.
Sitter och är besvikna och vill ha pengarna tillbaka från EA då ea tydligen fört vilseledande reklam på sin download sida ocksåvidare.

Man tycker det borde vara ett krav att skriva med stora bokstäver No online play you have to buy original Red Alert 3 for online play.
eller något sådant.

1
Skriv svar