Se en våldsam match i Killing Floor 2 - samt nextgen rövfysik

Robot
Se en våldsam match i Killing Floor 2 - samt nextgen rövfysik
Medlem
Se en våldsam match i Killing Floor 2 - samt nextgen rövfysik

Blir lätt ett köp! älskar feta rövar <3

twm
Medlem
Medlem

När släpps detta?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

När släpps detta?

Det står inget direkt datum, men spelet ligger mellan spel som släpps första och andra april på steams upcoming releases lista.
I bästa fall får vi det nu i veckan!

Medlem
Medlem
Releasehästryttare

Såg dessa igår, och två videor till och blev grym sugen, gillade 1an men det ser ju sämre ut än cs 1.6

Medlem

Jag visste att de inte skulle fixa hålla kvar charmen med spelet nu när det skulle breddas.

"Note to self, kill zeds, earn Money" Roligt???????

Och trist handlare. Visste det. Det kommer dyka upp fullt med CoD folk nu också


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Ser ut att bli ett trevligt röjspel.

Medlem
Skrivet av Devan:

Såg dessa igår, och två videor till och blev grym sugen, gillade 1an men det ser ju sämre ut än cs 1.6

Glasögon kanske?

Releasehästryttare
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Devan:

Såg dessa igår, och två videor till och blev grym sugen, gillade 1an men det ser ju sämre ut än cs 1.6

Glasögon kanske?

Nu sa ju jag at killing floor 1 såg ut some cs 1.6 .. kanske dags att lära sig svenska ?

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Devan:

Såg dessa igår, och två videor till och blev grym sugen, gillade 1an men det ser ju sämre ut än cs 1.6

Glasögon kanske?

Nu sa ju jag at killing floor 1 såg ut some cs 1.6 .. kanske dags att lära sig svenska ?

sedan när är Goldsource och Unreal engine lika varandra?

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Devan:

Såg dessa igår, och två videor till och blev grym sugen, gillade 1an men det ser ju sämre ut än cs 1.6

Glasögon kanske?

Nu sa ju jag at killing floor 1 såg ut some cs 1.6 .. kanske dags att lära sig svenska ?

Ja, jag vet. Därför jag tänkte du har dålig syn, för killing floor 1 har helt klart bättre grafik än cs 1.6. Iaf när man maxar grafiken.

Skägg.
10 Chambers

Seså, sluta fokusera på varandras åsikter. Det finns zombieskinkor att analysera. Pun intented.


signatur
Medlem
Skrivet av Paddington:

Jag visste att de inte skulle fixa hålla kvar charmen med spelet nu när det skulle breddas.

"Note to self, kill zeds, earn Money" Roligt???????

Och trist handlare. Visste det. Det kommer dyka upp fullt med CoD folk nu också

Vilken charm menar du saknas? Du har ett spel med hammare som laddas med hagel och vapen som skjuter sågklingor och en valuta som uttryckligen heter Dosh. Första spelet var i grunden seriöst - charmen väl främst från de löjliga replikerna som karaktärerna kläckte ur sig, men även de halvlöjliga kartorna och tilläggen som kom först flera år senare. Replikerna har jag inte ens hört i det här spelet och kartor och tillägg är det förstås sparsmakat med.

Jag är bara glad att den gamla tradern är borta. De där stela och sexuellt anspelande kommentarerna blev gamla efter en kvart.

Medlem

Är det rövens fysik eller är fysiken röv?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Cortex:

Är det rövens fysik eller är fysiken röv?

Rövfysik.


signatur
Medlem

[quote=Carl Johansson-Sundelius]

Skrivet av Cortex:

Är det rövens fysik eller är fysiken röv?

Rövfysik.[/quo

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Cortex:

Är det rövens fysik eller är fysiken röv?

Rövfysik.

It all makes sense now...

1
Skriv svar