We gonna run run run To the cities of the future.

Testpilot
We gonna run run run To the cities of the future.

Text-titeln från en av mina favvolåtar: Infected Mushroom - Cities of the Future.

Egentligen skulle man här skriva lite om Pillars Of Eternity men det vore ju dumt att hoppa över det jag pysslat med sen sist.

Cities Skylines

Det dök upp lite som gubben i lådan , med tanke på hur jäkla illa jag pratade om senaste SimCity så gör nu dessa finnar ett spel som har allt som SimCity inte hade.

Vi tar det som är bra , vilket är typ allt.

* Mod support + inbyggt med steam workshop gör det superenkelt att lägga till mods. (Och det finns tusentals redan)
* Stora kartor
* Lika snyggt och detaljerat som SimCity
* Enkelt och intuitivt interface
* Bra pris , säljs inte ens för fullpris!

Det är kul , bra och prisvärt.

Inte så konstigt att det blivit en bästsäljare och ett av Paradox mest sålda titlar nånsin.

Jag gillar det och det gav mig många timmars underhållning , så kontentan är att gillar du SimCity , köp Cities och ha kul! det är billigt och bra!

KIRI OUT!

#blogg

Medlem
We gonna run run run To the cities of the future.

Infected <3

Medlem

Varje gång någon tipsar om Skylines så blir jag sugen att köpa det. Men jag har verkligen inte tid, jag spelar två andra spel just nu som jag vill klara ut först. Och sen släpps GTA5 och Witcher 3. Skylines kanske får bli mitt sommarspel under semesterveckorna.

Medlem

Såg att Komplett sålde det för 169kr under någon rea. Om inte det är prisvärt så vette fasen. Jag tycker till och med att priset på Steam är prisvärt.

Testpilot
Skrivet av Bennii:

Varje gång någon tipsar om Skylines så blir jag sugen att köpa det. Men jag har verkligen inte tid, jag spelar två andra spel just nu som jag vill klara ut först. Och sen släpps GTA5 och Witcher 3. Skylines kanske får bli mitt sommarspel under semesterveckorna.

Bara o ladda upp och ha det i spelhögen tills det blir torka , priset lär ju inte stiga heller

2015 är ett grymt spelår . Det haglar bra spel även nu under våren till skillnad mot förra året.

1
Skriv svar