Spana in sju minuter med fatalities från Mortal Kombat X

Robot
Spana in sju minuter med fatalities från Mortal Kombat X
Medlem
Spana in sju minuter med fatalities från Mortal Kombat X

Dödsvåldsspelet? Vad betyder det? Permadeath ingame?

Haha helt underbart. Min typ av humor!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Tänker mycket på slime just nu


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Det där var verkligen ingenting för svaga psyken O.o

Medlem

Är jag ensam som tycker fatalities såg otroligt löjligt ut Och överdrivet? Gillade mer x-rays! Som fatafatalities.

Medlem

Haha det går inte att göra något annat än att skratta, speciellt några utav de där x-ray grejerna. Ljudet o allting. Blir så överdrivet att det blir hysteriskt kul.

Medlem

Bokat Kollectors edition, jäklar så fint det ska bli

Medlem

Haha ser riktigt kul ut.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

here comes johnny haha rätt brutalt spel faktiskt.

Medlem

sjukaste jag sett i spel ju hehe känns fel att man små skrattar lite åt en del fatalities

Medlem

Blir för mycket tycker jag, till slut blir det bara ett ryck på axlarna ändå.

Medlem

Fyfan. Haha. Klarade 3 min.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Är det bara jag som tycker att X-ray moves borde räknas som en fatality om man gör slut på all hp motståndaren har kvar? Vissa x-ray moves är ju mer grafiska är fatalities många gånger. Och visst det har inget med realism att göra i detta spelet men fan 99% av alla x-ray moves är ju en kill move. Oh well.

Medlem

Hahaha, kan knappt hålla mig tills det är dags att bli förnedrad online igen.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

http://www.eslgaming.com/news/are-you-ready-mortal-kombat-x-e...

Gôtt, blir en mängd sköna streams att kolla på igen.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Klassiska MK hade roliga och underhållande fatalitys. Det här är ju bara överdrivet blodigt.

Medlem
Skrivet av johanlule:

Klassiska MK hade roliga och underhållande fatalitys. Det här är ju bara överdrivet blodigt.

Reflekterar samhällsutvecklingen på ett bra sätt tycker jag.

Medlem

Sen gnäller folk på att GTA är våldsamt. Jag kan ju hålla med om att detta går till överdrift så det blir inte lika realistiskt men ändå

1
Skriv svar