Vinn exklusivt Playstation 4!

Medlem

en original PSP och 4 varianter

Medlem

Tråkigt att man får alla rätt förutom frågan som har fel svar. Det finns ju uppenbarligen 5 olika PSP-modeller?

Medlem
Skrivet av SteelSpoon:

Tråkigt att man får alla rätt förutom frågan som har fel svar. Det finns ju uppenbarligen 5 olika PSP-modeller?

Jag svarade också fel på den frågan, skulle tänkt och läst noggrannare så hade svaret blivit 4

Medlem

Hade varit trevligt om Fz kunde kommentera detta :)?

Medlem
Skrivet av blomgren89:
Skrivet av SteelSpoon:

Tråkigt att man får alla rätt förutom frågan som har fel svar. Det finns ju uppenbarligen 5 olika PSP-modeller?

Jag svarade också fel på den frågan, skulle tänkt och läst noggrannare så hade svaret blivit 4

Ahh här står det iaf tex att det finns fem varianter på den http://en.wikipedia.org/wiki/Template:List_of_PSP_Models

Medlem
Medlem

Hoppas hoppas, alla rätt (19)

Medlem

Det var en kul och ganska lurig tävling. Men fråga fem borde väl strykas, eftersom det går att läsa på olika sätt. Antingen hur många olika modeller det funnits av playstation portable, vilket jag gjorde tillsammans med nästan hälften av alla andra, eller hur många modeller förutom originalet det fanns, vilket en femtedel av de svarande gjorde. Frågan är inte riktigt ställd så att det är solklart vilket av svaren som avses (även om jag uppenbarligen har svarat fel, enligt facit.

Det som är gött med sådana här lite klurigare frågetävlingar, är att man ändå måste kämpa lite för att hitta svaren, även om några frågor tydligen har blivit fel (som tidigare nämnts). Så kudos till FZ för initiativet!


signatur
Medlem

Fick även jag fel på frågan om PSP-varianterna. Kommer fram till att det finns 5, fast svaret enligt tävlingen är 4.

Om dom nu menar att orginalversionen (PSP-1000) inte räknas som en variant utan endast dom efterföljande versionerna så kanske det skulle ha formulerats lite annorlunda med tanke på att 47,3% svarat 5 men bara 22,5% har svarat 4...

Medlem

Fortfarande ingen kommentar eller vinnare från FZ?

Medlem

Vad hände med denna tävling då det gått cirka 3 veckor sen tävlingen avslutades och många frågor blev fel

Medlem
Skrivet av Avedagreat:

Vad hände med denna tävling då det gått cirka 3 veckor sen tävlingen avslutades och många frågor blev fel

Man börjar undra om de ens har ett PS4 att ge ut!

Medlem
Skrivet av ClockWise:
Skrivet av Avedagreat:

Vad hände med denna tävling då det gått cirka 3 veckor sen tävlingen avslutades och många frågor blev fel

Man börjar undra om de ens har ett PS4 att ge ut!

Dom har antagligen glömt bort tävlingen...

Medlem
Skrivet av Tenchi:
Skrivet av ClockWise:
Skrivet av Avedagreat:

Vad hände med denna tävling då det gått cirka 3 veckor sen tävlingen avslutades och många frågor blev fel

Man börjar undra om de ens har ett PS4 att ge ut!

Dom har antagligen glömt bort tävlingen...

Antagligen

Medlem

Jag har samma problem med fråga 5, annars har jag alla rätt :/ Vem vann? Eller hålls det hemligt då den personen vann något med så stort värde?

Medlem
Skrivet av SiNmaster:

Hoppas hoppas, alla rätt (19)

Fasten då en fråga är fel ställd så har jag alla rätt och du har ett fel

Medlem
Skrivet av Und3rtak3r:
Skrivet av SiNmaster:

Hoppas hoppas, alla rätt (19)

Fasten då en fråga är fel ställd så har jag alla rätt och du har ett fel

Fast om frågan är fel så tas den bort, så då har ni båda alla rätt

Medlem
Skrivet av ClockWise:
Skrivet av Und3rtak3r:
Skrivet av SiNmaster:

Hoppas hoppas, alla rätt (19)

Fasten då en fråga är fel ställd så har jag alla rätt och du har ett fel

Fast om frågan är fel så tas den bort, så då har ni båda alla rätt

aha, nice

Medlem

Är vinnarna presenterade ännu?


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Skriv svar