Ödmjukhet är en dygd i Bloodborne – se varför

Robot
Ödmjukhet är en dygd i Bloodborne – se varför
Medlem
Ödmjukhet är en dygd i Bloodborne – se varför

Hände mig faktiskt en gång på samma boss, men det var när jag hjälpte en annan i COOP, just när bossen hade dött så jag fick ändå rewards osv

Inaktiv

Hehe, bossen är ju död i alla fall

Medlem

Hahaha, jag lärde mig snabbt att sätta antidote på touchpad knappen så man slipper scrolla, lätt hänt att man trycker förbi i stridens hetta om man kör som killen i videon

Btw vad låg lv han verkar vara jag brukar, ha mer hp/stamina där solo. Ja coop verkar ju verkligen vara easy-mode

Medlem

SHU!!=Skrattar Högt Ut

Har inte klarat av den bossen ännu har inte kommit på en svaghet men Co-op är verkligen roligt! (Host var tvungen att ta Co-op i första bossen vid gravplatsen host) Du märker en linje ovanför som visar gift och sen ska det stå "långsam" eller "snabb" gift. Kan bli ett problem om du inte har någon botemedel kvar med dig och kan inte köpas via butiken.

På tal om problem någon som vet hur man kan ta hand om jägaren på taket med sin turret? (I gamla yharham)

Medlem

Jag envisas... Vem är den där Kerstin?

Medlem

jägaren på taket med turret får du lyckas mygla ner för kanten
Antingen skjuter du honom fort direkt du klättrat upp, eller så får du knuffa honom över kanten. Den andra jägaren i närheten finns ett annat knep på

Medlem
Skrivet av Elrinth:

jägaren på taket med turret får du lyckas mygla ner för kanten
Antingen skjuter du honom fort direkt du klättrat upp, eller så får du knuffa honom över kanten. Den andra jägaren i närheten finns ett annat knep på

Andra jägaren som var där nere var ingen stor problem jag har gått förbi tornet och samlat poäng men jag ville mörda honom eftersom...Helt enkelt i en blood rampage. ska testa imon och se om jag kan knuffa med en pistol.

Medlem

Ett tips om ni har för svårt är att

om ens insight är 15 eller högre så blir ALLA monster svårare, gör mer skada och får mer hp etc

Medlem
Skrivet av Xepheros:

Ett tips om ni har för svårt är att

om ens insight är 15 eller högre så blir ALLA monster svårare, gör mer skada och får mer hp etc

For real?

EDIT:

"Game Difficulty

A higher Insight level effects the difficulty of the enemies you face. At higher Insight levels enemies will use new, stronger attacks."

Tack! Hade ingen aning.

Jag springer runt med massor av Insight

Medlem
Skrivet av Elrinth:

jägaren på taket med turret får du lyckas mygla ner för kanten
Antingen skjuter du honom fort direkt du klättrat upp, eller så får du knuffa honom över kanten. Den andra jägaren i närheten finns ett annat knep på

Har han ingen spännande loot man går miste om ifall man knuffar ned honom?

Medlem
Skrivet av ilovemajs:
Skrivet av Elrinth:

jägaren på taket med turret får du lyckas mygla ner för kanten
Antingen skjuter du honom fort direkt du klättrat upp, eller så får du knuffa honom över kanten. Den andra jägaren i närheten finns ett annat knep på

Har han ingen spännande loot man går miste om ifall man knuffar ned honom?

Jag fick aldrig slåss mot han, jag klättrade upp på stegen och tittade, men klättrade ned igen och då kom han efter en men han använde aldrig stegen. Så det var bara att loot kroppen när jag kom ner.

Medlem
Skrivet av Zerdus:
Skrivet av ilovemajs:
Skrivet av Elrinth:

jägaren på taket med turret får du lyckas mygla ner för kanten
Antingen skjuter du honom fort direkt du klättrat upp, eller så får du knuffa honom över kanten. Den andra jägaren i närheten finns ett annat knep på

Har han ingen spännande loot man går miste om ifall man knuffar ned honom?

Jag fick aldrig slåss mot han, jag klättrade upp på stegen och tittade, men klättrade ned igen och då kom han efter en men han använde aldrig stegen. Så det var bara att loot kroppen när jag kom ner.

Efter att ha dött 8 gånger mot honom på diverse sätt bestämde jag mig för att det fan var nog. Googlade honom och hittade en cheese-strategi som fungerade utan att jag förlorade loot: Klättra upp i tornet, använd blunderbuss som ditt gevär. Targeta honom, rulla så nära du kan, börja skjuta skjuta skjuta. Han trillar till slut av tornet och faller mot sin död. För att sedan få looten så går du bara in i menyn och trycker exit game och sen *direkt* loggar in på karaktären igen, så ligger där en sådan där gul orb med hans loot på bredvid hans gattling gun.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Zerdus:
Skrivet av ilovemajs:
Skrivet av Elrinth:

jägaren på taket med turret får du lyckas mygla ner för kanten
Antingen skjuter du honom fort direkt du klättrat upp, eller så får du knuffa honom över kanten. Den andra jägaren i närheten finns ett annat knep på

Har han ingen spännande loot man går miste om ifall man knuffar ned honom?

Jag fick aldrig slåss mot han, jag klättrade upp på stegen och tittade, men klättrade ned igen och då kom han efter en men han använde aldrig stegen. Så det var bara att loot kroppen när jag kom ner.

Efter att ha dött 8 gånger mot honom på diverse sätt bestämde jag mig för att det fan var nog. Googlade honom och hittade en cheese-strategi som fungerade utan att jag förlorade loot: Klättra upp i tornet, använd blunderbuss som ditt gevär. Targeta honom, rulla så nära du kan, börja skjuta skjuta skjuta. Han trillar till slut av tornet och faller mot sin död. För att sedan få looten så går du bara in i menyn och trycker exit game och sen *direkt* loggar in på karaktären igen, så ligger där en sådan där gul orb med hans loot på bredvid hans gattling gun.

Kan säga att om han ramlar från taket där han stod från början så kommer hans loot hänga vid nån planka (bron till sidan)

1
Skriv svar