Svensk DayZ-klan Datakommando söker spelare!

Medlem
Svensk DayZ-klan Datakommando söker spelare!

Vi är en helsvensk klan som spelar aktivt flera dagar i veckan, vi spelar mest för skojs skull men övar oss ständigt på att bli bättre på PvP.

Vi har en egen server, Datakommando A Swedish DayZ Server, är bara att söka Datakommando i DayZ-browsern. Det är en Public Hive 40manna server som kör tredje person, är en Fragnet-server som befinner sig i Stockholm,Sverige så bra ping! http://www.gametracker.com/server_info/46.253.196.90:2502/
Alla är välkomna till servern även om ni inte planerar att joina klanen.
Vi har även privata klan-forum där vi snackar taktik,bestämmer tider att spela på samt snackar skit

Även om du är en ny spelare i DayZ och inte riktigt har koll på allt så är du ändå välkommen, det är flera som har lirat runt 400h+ iaf så vi har hyfsat koll på läget och kan ge tips o hjälpa till o geara upp er. Såklart tar vi gärna emot erfarna spelare också, man kan alltid lära sig något nytt!

Kraven är:
Att du är 18+
Att du har Skype+ en mikrofon(vi använder för tillfälligt Skype för voip).
Att du registrerar dig på vårat klan-forum och aktivt följer trådarna.

Om du är intresserad skriv här i tråden eller ännu bättre, lägg till mig på Steam, heter "Dust_Bomb" där o skicka ett meddelande!

Medlem

Spelar på eran server åtminstone! (men orkar nog inte lira DayZ till räckligt för att gå med en klanen), om ni ser någon som spelar som en kvinnlig karaktär med full militärmundering, grön militärhjälm och balaclava så säg hej! haha

Medlem

Du behöver inte spela superaktivt bara för du är med i klanen! Se det mer som att du har ett skönt gäng o spela tillsammans med när du väl lirar!

Vad heter du i DayZ på vår server?

Medlem

Heter Ftmch på servern ska kika in klansidan och sådär, men jag spelar ytterst sporadiskt, haha.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Heter Ftmch på servern ska kika in klansidan och sådär, men jag spelar ytterst sporadiskt, haha.

Ahh okej, tror jag såg dig där idag!

Medlem

Datakommando A Swedish Dayz Server har nu gått o blivit Private 50-manna. Samma namn/ip o samma sköna PvP som förut. Passa på medans looten e helt fräsch, servern gick över till Private igår ;D

Vår klan Datakommando söker ständigt nya spelare, bara o besöka www.datakommando.se

1
Skriv svar