Bästa aprilskämten 2015

Robot
Bästa aprilskämten 2015

Blev du lurad? Här läser du spelföretagens bästa luringar.

#nyhetstips, #half-life-3


Releasehästryttare
Bästa aprilskämten 2015

Pewdiepie är på landsflykt, har läkt hl3 video och jagas nu av interpol, senaste rykterna är att han åkt till nord korea och han är bästis med kim jung un!

(april april)

Medlem
Medlem

CS:GO kan du göra Trade up med StatTrak vapen

inK
Medlem

signatur

Every trophy counts...

Medlem

Men kom igen, vad ni är tråkiga!

Vänta med att lista dessa tills imorgon! Ja, jag vet att jag inte måste läsa detta, men ändå...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Propy:

Men kom igen, vad ni är tråkiga!

Vänta med att lista dessa tills imorgon! Ja, jag vet att jag inte måste läsa detta, men ändå...

Vad är tråkigt? Detta är internet - allt händer hela tiden.


signatur
Medlem

Eurogamer.se rapporterar om att EA inför minutavgift:
http://www.eurogamer.se/articles/2015-03-30-ea-infor-minutbet...


signatur

When we were heroes. When we were winning.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Propy:

Men kom igen, vad ni är tråkiga!

Vänta med att lista dessa tills imorgon! Ja, jag vet att jag inte måste läsa detta, men ändå...

Vad är tråkigt? Detta är internet - allt händer hela tiden.

ja, men åndå. Det är roligare om man hittar dem själv. Allt drivs av klick och pengar. Lite tråkigt ibland. Men visst, jag behöver inte läsa så jag får skylla mig själv.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av inK:

ja den är ju bättre än april-skämtet som var i na's morgon tidning, där stog det att örebro hockey skulle spela i fontänen på järntorget för att locka hit anaheim mighty ducks. (för icke örebroare så kan det kanske vara värt att veta att det står en 3 meter hög gummi anka i den fontänen)

Medlem

Fredrik Westers var ju faktiskt riktigt bra.

Medlem

I Heroes of storm så har vissa karaktärer fått melon heads ! vet inte om det är något april skämt eller inte >.<

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zainter:

I Heroes of storm så har vissa karaktärer fått melon heads ! vet inte om det är något april skämt eller inte &gt;.&lt;

Hittar inget mer får det, får undersöka!


signatur
Releasehästryttare
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Zainter:

I Heroes of storm så har vissa karaktärer fått melon heads ! vet inte om det är något april skämt eller inte &amp;gt;.&amp;lt;

Hittar inget mer får det, får undersöka!

Spelade precis en runda och huvuden är betydligt större än innan.

Medlem

Man skämtar inte om BFME3...... Fy fan vad ledsen jag är...... Det gör ont i själen........


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Releasehästryttare
Releasehästryttare

Armored warfare har ett preorder erbjudande vi inte kan missa:

http://aw.my.com/us/news/general/introducing-gavin-pre-order-...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Devan:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Zainter:

I Heroes of storm så har vissa karaktärer fått melon heads ! vet inte om det är något april skämt eller inte &amp;amp;gt;.&amp;amp;lt;

Hittar inget mer får det, får undersöka!

Spelade precis en runda och huvuden är betydligt större än innan.

Såg det också, spelade in och la till


signatur
Medlem

Kan verkligen FZ's skämt om diablo 3 klassas som ett aprilskämt? Ni skämtade inte (eller ljög är nog en mer korrekt benämning i det fallet) om det idag utan igår.

Medlem

Fan-skapat aprilskämt om WoW - kan det bli mer meta än så här?

"We are truly rolling in cash. See you in Overwatch!"


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Smoo87:

Kan verkligen FZ&#039;s skämt om diablo 3 klassas som ett aprilskämt? Ni skämtade inte (eller ljög är nog en mer korrekt benämning i det fallet) om det idag utan igår.

Det är ju ett av dagens aprilskämt, men någon råkade fånga video från det genom testservrarna redan igår. Vad har vi ljugit om?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Smoo87:

Kan verkligen FZ&#039;s skämt om diablo 3 klassas som ett aprilskämt? Ni skämtade inte (eller ljög är nog en mer korrekt benämning i det fallet) om det idag utan igår.

Det är ju ett av dagens aprilskämt, men någon råkade fånga video från det genom testservrarna redan igår. Vad har vi ljugit om?

Kolla källan på videon. Kolla fler uppladdade videos ifrån honom. Ni har absolut inte kollat källan bra

Medlem

Star Citizen har kul med att byta ut order "ship" till "fish" på forumet och har postat den här videon från 2055 när spelet fortfarande är under utv: https://youtu.be/PSrWgU01QJ0

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Smoo87:

Kan verkligen FZ&amp;#039;s skämt om diablo 3 klassas som ett aprilskämt? Ni skämtade inte (eller ljög är nog en mer korrekt benämning i det fallet) om det idag utan igår.

Det är ju ett av dagens aprilskämt, men någon råkade fånga video från det genom testservrarna redan igår. Vad har vi ljugit om?

Kolla källan på videon. Kolla fler uppladdade videos ifrån honom. Ni har absolut inte kollat källan bra

Hm, får kika på det! Sjukt sammanträffande i så fall med Heroes of the Storm-varianten.


signatur
Medlem
Skrivet av Pjotor:

Fan-skapat aprilskämt om WoW - kan det bli mer meta än så här?

"We are truly rolling in cash. See you in Overwatch!"

http://i.imgur.com/hOKEPjK.png

Blixtars verkar ha tagit bort artikeln :/

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Smoo87:

Kan verkligen FZ&amp;#039;s skämt om diablo 3 klassas som ett aprilskämt? Ni skämtade inte (eller ljög är nog en mer korrekt benämning i det fallet) om det idag utan igår.

Det är ju ett av dagens aprilskämt, men någon råkade fånga video från det genom testservrarna redan igår. Vad har vi ljugit om?

Kolla källan på videon. Kolla fler uppladdade videos ifrån honom. Ni har absolut inte kollat källan bra

Hm, får kika på det! Sjukt sammanträffande i så fall med Heroes of the Storm-varianten.

En kommentar på videon hade faktiskt gått in på ptr för att testa men hade inte fått fram något bighead mode. Adressen till battlenet snubben länkade fanns inte heller någon som helst info ifrån blizzard om något big head mode i D3.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Smoo87:

Kan verkligen FZ&amp;amp;#039;s skämt om diablo 3 klassas som ett aprilskämt? Ni skämtade inte (eller ljög är nog en mer korrekt benämning i det fallet) om det idag utan igår.

Det är ju ett av dagens aprilskämt, men någon råkade fånga video från det genom testservrarna redan igår. Vad har vi ljugit om?

Kolla källan på videon. Kolla fler uppladdade videos ifrån honom. Ni har absolut inte kollat källan bra

Hm, får kika på det! Sjukt sammanträffande i så fall med Heroes of the Storm-varianten.

En kommentar på videon hade faktiskt gått in på ptr för att testa men hade inte fått fram något bighead mode. Adressen till battlenet snubben länkade fanns inte heller någon som helst info ifrån blizzard om något big head mode i D3.

Aprilskämtception. Jag uppdaterar nyheten, och tar bort länken. Tack för tipset.


signatur
Medlem

Var vaken när gw2's skämt aktiverades. mellan 01-02 inatt.
NATTHUMOR. Bilden gör inte det rättvist. Röstskådespelaren som låtsas låta som ett flygplan är.. xD ''wheeeeooooo''


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Blixtars verkar ha tagit bort artikeln :/

Den var inte på riktigt, en användare på reddit.com/r/wow gjorde den på skoj. April, april, antar jag!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

123
Skriv svar