Han skriver manus till Metal Gear Solid-filmen

Robot
Han skriver manus till Metal Gear Solid-filmen
Medlem
Han skriver manus till Metal Gear Solid-filmen

Varje spel i serien innehåller mer film än trilogiboxen av LotR. Innebär det att filmen kommer vara spelbar?

Medlem

Kommer inte att hålla andan. De borde låta David Hayter skriva manuset.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Man kan ju alltid hoppas, men om det är något som har "flopp" skrivet i ödet så är det väl en MGS film.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Min första tanke var Uwe Boll. Fint att ha fel ibland.

eld
Medlem

doktorer hatar honom!

Inaktiv
Skrivet av MacNille:

Kommer inte att hålla andan. De borde låta David Hayter skriva manuset.

Han har erbjudit Konami ett färdigt manus, de tackade nej. Då är alltså David Hayter (utöver förknippad med själva serien) för den som inte vet en A-list Hollywood writer.

Men vem vet, Jay Basu kanske gav bättre blowjobs.

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Att de inte lät hjälten Uwe Boll göra filmen!

Medlem
Skrivet av anon_234443:
Skrivet av MacNille:

Kommer inte att hålla andan. De borde låta David Hayter skriva manuset.

Han har erbjudit Konami ett färdigt manus, de tackade nej. Då är alltså David Hayter (utöver förknippad med själva serien) för den som inte vet en A-list Hollywood writer.

Men vem vet, Jay Basu kanske gav bättre blowjobs.

Oscarsvinnaren inom Adapted Screenplay i år (Graham Moore), vann för sitt första producerade långfilmsmanus. Han hade varit vikarierande författare på någon skitserie som ingen sett. Så hittade producenterna honom, gav honom en chans att jobba med ett viktigt projekt och sen vet vi hur det gick.

Visserligen anser jag att Imitation Game hade det klart sämsta manuset av alla nominerade filmer, men poängen är ju att hur en karriär ser ut är inte alltid så det ligger till. Filmbranschen innebär mycket skitgöra på projekt som man vet inte kommer vara bra. Det är kostnaden av att få betalt. Ge snubben en chans.

För övrigt är det ju jävligt speciellt att kalla David Hayter för A-List Hollywood writer. Snubben är skådis först och främst och har skrivit en riktigt bra film, och det är nog ingen av dem han skrivit som uppmärksammats för sitt fina manus direkt. John Logan kan jag gå med på men inte Hayter.

Medlem

Känner varken till författaren eller de två titlar som näms att han gjort^^

Medlem
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Panerad Groda:
Skrivet av MacNille:

Kommer inte att hålla andan. De borde låta David Hayter skriva manuset.

Han har erbjudit Konami ett färdigt manus, de tackade nej. Då är alltså David Hayter (utöver förknippad med själva serien) för den som inte vet en A-list Hollywood writer.

Men vem vet, Jay Basu kanske gav bättre blowjobs.

Oscarsvinnaren inom Adapted Screenplay i år (Graham Moore), vann för sitt första producerade långfilmsmanus. Han hade varit vikarierande författare på någon skitserie som ingen sett. Så hittade producenterna honom, gav honom en chans att jobba med ett viktigt projekt och sen vet vi hur det gick.

Visserligen anser jag att Imitation Game hade det klart sämsta manuset av alla nominerade filmer, men poängen är ju att hur en karriär ser ut är inte alltid så det ligger till. Filmbranschen innebär mycket skitgöra på projekt som man vet inte kommer vara bra. Det är kostnaden av att få betalt. Ge snubben en chans.

För övrigt är det ju jävligt speciellt att kalla David Hayter för A-List Hollywood writer. Snubben är skådis först och främst och har skrivit en riktigt bra film, och det är nog ingen av dem han skrivit som uppmärksammats för sitt fina manus direkt. John Logan kan jag gå med på men inte Hayter.

...Que?

Medlem

"ni kommer inte tro era ögon" click bait much?

Medlem

Nu vet jag inte om detta är ett aprilskämt men detta blev man ju inte direkt förvånad över. Att de ens låter folk göra film baserade på spel. Jag älskar mgs spelen men ska den dåliga regissören skirva manus till fimen vet man ju redan nu att den kommer bli hemsk.

Medlem
Skrivet av basegnome:
Skrivet av oscarstegland:
Skrivet av Panerad Groda:
Skrivet av MacNille:

Kommer inte att hålla andan. De borde låta David Hayter skriva manuset.

Han har erbjudit Konami ett färdigt manus, de tackade nej. Då är alltså David Hayter (utöver förknippad med själva serien) för den som inte vet en A-list Hollywood writer.

Men vem vet, Jay Basu kanske gav bättre blowjobs.

Oscarsvinnaren inom Adapted Screenplay i år (Graham Moore), vann för sitt första producerade långfilmsmanus. Han hade varit vikarierande författare på någon skitserie som ingen sett. Så hittade producenterna honom, gav honom en chans att jobba med ett viktigt projekt och sen vet vi hur det gick.

Visserligen anser jag att Imitation Game hade det klart sämsta manuset av alla nominerade filmer, men poängen är ju att hur en karriär ser ut är inte alltid så det ligger till. Filmbranschen innebär mycket skitgöra på projekt som man vet inte kommer vara bra. Det är kostnaden av att få betalt. Ge snubben en chans.

För övrigt är det ju jävligt speciellt att kalla David Hayter för A-List Hollywood writer. Snubben är skådis först och främst och har skrivit en riktigt bra film, och det är nog ingen av dem han skrivit som uppmärksammats för sitt fina manus direkt. John Logan kan jag gå med på men inte Hayter.

...Que?

Förstod du inte vad jag skrev?

Skribent
Skrivet av BeeJac:

"ni kommer inte tro era ögon" click bait much?

Havsöringspremiären är ju idag, så var tvungen att fiska på något annat sätt.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar