Exakt då får vi se Star Wars: Battlefront för första gången

Robot
Exakt då får vi se Star Wars: Battlefront för första gången

Vi har datum och tid för det stora avslöjandet.


Medlem
Exakt då får vi se Star Wars: Battlefront för första gången

Känns 50/50 om det blir awesome eller skit. Men avslöjandet blir klart spännande!

Medlem

Pirrar i magen. Har längtat så länge efter ett nytt Star Wars Battlefront.

Inaktiv

Det luktar "april, april" här...

Medlem

Jag tror på spelet alls

Medlem
Skrivet av snickerboa:

Jag tror på spelet alls

och jag tror du glömde ett "inte" där

Medlem

Jag har redan förberett mig för en flopp, vet inte varför. Men känns verkligen att det bara kommer vara ett Battlefield i Star Wars tema verkligen. Då inte dom braiga Battlefield 2 och 3. Utan dom dåliga, 4 och Hardline.

Medlem

Om det här är ett aprilskämt kommer någon få faaaan för det!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av rubbiten:
Skrivet av snickerboa:

Jag tror på spelet alls

och jag tror du glömde ett "inte" där

Jag tror det var en avsiktligt neutral kommentar.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av rubbiten:
Skrivet av snickerboa:

Jag tror på spelet alls

och jag tror du glömde ett "inte" där

Jag tror det var en avsiktligt neutral kommentar.

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av rubbiten:
Skrivet av snickerboa:

Jag tror på spelet alls

och jag tror du glömde ett "inte" där

Jag tror det var en avsiktligt neutral kommentar.

https://www.youtube.com/embed/ussCHoQttyQ

Jag är neutralt inställd till det faktum att videon har 206 000 tummar upp och 206 000 tummar ner.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

BF4 med laservapen coming your way!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av rubbiten:
Skrivet av snickerboa:

Jag tror på spelet alls

och jag tror du glömde ett "inte" där

Jag tror det var en avsiktligt neutral kommentar.

https://www.youtube.com/embed/ussCHoQttyQ

Jag är neutralt inställd till det faktum att videon har 206 000 tummar upp och 206 000 tummar ner.

You have eye like neutral eagle, kimosabe.

Medlem

Som stort fan av BF serien & Star Wars. Ska det verkligen bli kul och få uppleva Battlefront 3. Skiter faktiskt i om den blir mer en mod av battlefield. Men ett eget spel baserat på frostbites motor vore ju awesome, men trots sina brister så är Frostbite en fantastisk motor!

Medlem

Jag väljer då ..."do not".
Som med BF "Hardline".


signatur

autograph

Medlem

Jag tror faktiskt att det här kommer att bli kul oavsett om gameplay är likt Battlefield eller ej. Att det är Star Wars gör att det kommer att få en egen karaktär hur man än vänder på det.

Medlem

Låter rimligt, jag har hört att en ny trailer för Star Wars-filmen ska släppas 16 april, då känns det rimligt att man släpper denna trailer dagen efter. Man bygger vidare på hypen som film-trailern kommer ge

Medlem

Att trailern kommer vara helgrym är det inget högt odds på, men jag är orolig för att själva spelet kommer vara BF 4.5

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av rubbiten:
Skrivet av snickerboa:

Jag tror på spelet alls

och jag tror du glömde ett "inte" där

Jag tror det var en avsiktligt neutral kommentar.

https://www.youtube.com/embed/ussCHoQttyQ

We have a beige alert!

Medlem

Frågan är om Battlefront kommer kunna rida på The Force Awakens trailern som släpps dagen före, eller om Battlefront hamnar i skymundan.

Oavsett, jag har höga förväntningar på allt Star Wars. Denna månad blir det Lords of the Sith-boken

Medlem

"Battlefield Hardline is a first-person shooter video game developed by Visceral Games in collaboration with EA Digital Illusions CE and published by Electronic Arts."

Jag ser ej BFH som ett "äkta" BF spel ^^

Så Battlefront var det ehm Star Wars + Dice + EA , ända som skrämmer mig är "EA" , men förhoppningsvis blire super duper bra! Blir nog ett garanterat köp .. Det är ju lixom Star Wars

inK
Medlem

Kunde de inte väntat till den fjärde maj, internationella Star Wars-dagen?


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Jag ser mest fram emot i Battlefront att får döda, stjäla, gå upp i level, döda lite till och åka friktionslöst i svävare över marken.. Oh yea baby!
Vad går spelet ut på egentligen?

inK
Medlem
Skrivet av Himmendale:

Jag ser mest fram emot i Battlefront att får döda, stjäla, gå upp i level, döda lite till och åka friktionslöst i svävare över marken.. Oh yea baby!
Vad går spelet ut på egentligen?

Döda, stjäla, gå upp i level, döda lite till och åka friktionslöst i svävare över marken.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av inK:
Skrivet av Himmendale:

Jag ser mest fram emot i Battlefront att får döda, stjäla, gå upp i level, döda lite till och åka friktionslöst i svävare över marken.. Oh yea baby!
Vad går spelet ut på egentligen?

Döda, stjäla, gå upp i level, döda lite till och åka friktionslöst i svävare över marken.

HURRA!

Medlem
Skrivet av Ahris:

Jag tror faktiskt att det här kommer att bli kul oavsett om gameplay är likt Battlefield eller ej. Att det är Star Wars gör att det kommer att få en egen karaktär hur man än vänder på det.

Ja, imperiet missar allt de skjuter på, och rebellerna mönstrar in trädbjörnar som äger allt å alla.

Sedan fyrverkerier.

Spelet kommer vara grymt enformigt. Rebellerna vinner varenda karta enbart för imperiet inte kan träffa något alls.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Ahris:

Jag tror faktiskt att det här kommer att bli kul oavsett om gameplay är likt Battlefield eller ej. Att det är Star Wars gör att det kommer att få en egen karaktär hur man än vänder på det.

Ja, imperiet missar allt de skjuter på, och rebellerna mönstrar in trädbjörnar som äger allt å alla.

Sedan fyrverkerier.

Spelet kommer vara grymt enformigt. Rebellerna vinner varenda karta enbart för imperiet inte kan träffa något alls.

Beror väl helt på vilken sida du spelar för

Måste folk var så deppiga/neggativa? Är det inte lite kul att Dice är så seriösa att de far runt i världen och besöker platser från filmerna bara för att få insperation! Jag tror på Dice!

Medlem
Skrivet av KJELLSTROM1234:

Måste folk var så deppiga/neggativa? Är det inte lite kul att Dice är så seriösa att de far runt i världen och besöker platser från filmerna bara för att få insperation! Jag tror på Dice!

Jag antar du missade hela BF4 spektatklet.


signatur

I drank what?

12
Skriv svar