Medlem
Mount

Sådärja nu har man äntligen dingat lvl 40, och har nu war mamuth och war rhino från preorderkeys. Men dem går ju sjukt segt.. går ju fortare att springa.

Så undrar hur mycket fortare går kusen igentligen?
Och hur mycket kostar den?. Hört rykten om att den ska koasta 3g men det verkar helt sjukt eftersom man tjänar så lite pengar i spelet. har inte köpt nått, och sålt alla saker jag plockat upp men har endå bara 50silver..

Tacksam för svar!

Medlem

Du kan öka din Run skill så går den fortare. Men hästen kostar 3g, 20% speed.

Riding skill - 1g
Mount - 2g

Sen finns det en snabbare för 150g.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tycker också detta är lite skumt.

Jag hade själv inte pre-order. Men dinga precis lvl 40.

Finns inte en chans att jag skulle kunna ha råd med mount nu, då har jag ändå samlat och snålat som attans.

Medlem
Skrivet av karbon:

Sådärja nu har man äntligen dingat lvl 40, och har nu war mamuth och war rhino från preorderkeys. Men dem går ju sjukt segt.. går ju fortare att springa.

Så undrar hur mycket fortare går kusen igentligen?
Och hur mycket kostar den?. Hört rykten om att den ska koasta 3g men det verkar helt sjukt eftersom man tjänar så lite pengar i spelet. har inte köpt nått, och sålt alla saker jag plockat upp men har endå bara 50silver..

Tacksam för svar!

Senate patchen ändrade war mammothen att den springer lika fort som en häst....hästen kostar 2 guld....men det sämsta med mounted combat är att man blir ju avkastar för lätt.....är ju ett helvete att strida på mount

Vid lvl 40 hade jag 1.5g, borde gå snabbare nu när man är 52. Så inte helt orealistiskt. Men jag nöjer mig med min mammut.

Medlem

150 gold? Värsta fyndet...


signatur
Medlem

får fan hoppas att advanced riding skill gör att man inte blir avkatsad så lätt....annars är mounted combat värdelöst.

Medlem

wooot e mammuten lika snabb som en häst för 3 guld nu??.. hände detta under nattens server resett?

Gäller samma sak med rhinon?

Gen
Medlem
Skrivet av karbon:

wooot e mammuten lika snabb som en häst för 3 guld nu??.. hände detta under nattens server resett?

Gäller samma sak med rhinon?

Ja tack!

1
Skriv svar