Här är den: trailern för GTA V PC, i vackra 60 fps.

Robot
Här är den: trailern för GTA V PC, i vackra 60 fps.

Som vi har längtat, men nu ser det äntligen ut att blir verklighet!


Medlem
Här är den: trailern för GTA V PC, i vackra 60 fps.

Nå niin!

Medlem

måste köpa ny dator tror jag xD

blir väl att köra på low/med tills dess ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Det ska bli kul. Jag har faktiskt inte spelat GTA5, inte en enda minut, trots att flera jag känner har det på konsol. Jag har undvikit det i väntan på PC-versionen, som förhoppningsvis är den ultimata.

Morgondagens rubrik: GTA V till PC försenat till 14:de maj

Medlem

APRIL APRI....nejfan det är ju 2a idag... Aja! Får la titta på't då

Medlem

Ser fram emot spelet, helt klart. Är som en liten pojke, i väntan på Julafton! Men vart lite besviken över trailern. Åter igen så ger Rockstar oss en showcase-video. Men faktum är att grafiskt mässigt, så är inte GTA V imponerande i jämförelse med många andra spel. Det är fint, absolut.. men inte imponerande. Så hela idén med en showcase-video känns lite lustigt. Sen så har vi hela grejen med 60 fps! Vilket hade varit en bra idé.. ifall de hade med gameplay där det är lite mer hastiga rörelser, så att man faktiskt kan få se varan briljera i 60fps, men icke! Vi fick panorering med kameran.

Så vad vi fick, var en showcase-video där de ville visa upp grafik och fler bilder per sekund. Men allt vart bara överflödigt, trubbigt och nästan meningslöst.

Om Rockstar vill visa oss grafik och fler bilder per sekund, ge oss en gameplay-video. Om dem vill ge oss en trailer, ge oss då istället en trailer med lite kött på benen.

Det här kändes bara som något lustigt mellanting.

Medlem

60 FPS? Var är the cinematic feeling?

Ser grymt ut, hoppas gammelbuken klarar av det.

Medlem

Videospelaren säger att klippet är privat.

Avstängd

Men detta satans pcmr tjatande som finns överallt... Om ni ska försöka göra er roliga så försök åtminstone vara lite originella snälla.

Jag skäms över att kalla mig pc gamer pga hela pcmr skiten. Håll er till reddit circlejerken med tjafset.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Videospelaren säger att klippet är privat.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/52411/watch-the...

Medlem

Va sjutton? Samtliga trailers upplagda den senaste timmen står att de är privata.... I alla fall de jag hittade och det var några


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Men detta satans pcmr tjatande som finns överallt... Om ni ska försöka göra er roliga så försök åtminstone vara lite originella snälla.

Jag skäms över att kalla mig pc gamer pga hela pcmr skiten. Håll er till reddit circlejerken med tjafset.

Fick du en Macbook i julklapp efter missförstånd från föräldrarna att Macbook är också "pc"?

Medlem

nyss satt in ett Evga Gtx 980 jag är redo!

Avstängd
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av DrAg00nEn:

Men detta satans pcmr tjatande som finns överallt... Om ni ska försöka göra er roliga så försök åtminstone vara lite originella snälla.

Jag skäms över att kalla mig pc gamer pga hela pcmr skiten. Håll er till reddit circlejerken med tjafset.

Fick du en Macbook i julklapp efter missförstånd från föräldrarna att Macbook är också "pc"?

Som sagt... Försök va lite originella om ni ska försöka vara roliga. Snälla. Just nu ser det bara patetiskt ut och ditt inlägg får mig att skämmas ännu mer. Vilket jag inte har trott vara möjligt. Grattis.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av bäverville:
Skrivet av Sebbepojken:

Videospelaren säger att klippet är privat.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/52411/watch-the...

Tack...höll på att bli tokig med alla klipp på youtube som inte var det utlovade.

Medlem

Ska bli najs, har alltid älskat GTA-serien. Köpte femman till ps3an men tyvärr kunde jag inte lira det eftersom det gick så jäkla slött. Nu är det dags att skjuta oskyldiga på riktigt!

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Men detta satans pcmr tjatande som finns överallt... Om ni ska försöka göra er roliga så försök åtminstone vara lite originella snälla.

Jag skäms över att kalla mig pc gamer pga hela pcmr skiten. Håll er till reddit circlejerken med tjafset.

Detta satans klagande över att folk tjatar om pcmr, jag skäms för att kalla mig pc-gamer pga allt klagande om folk som pratar om pcmr. Håll er till reddit gnällpolis-tråden med bölandet.

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Men detta satans pcmr tjatande som finns överallt... Om ni ska försöka göra er roliga så försök åtminstone vara lite originella snälla.

Jag skäms över att kalla mig pc gamer pga hela pcmr skiten. Håll er till reddit circlejerken med tjafset.

Jag ser inget inlägg ovan ditt som kan ha framkallat din reaktion. Koffeinöverdos eller hetsigt humör måste ligga bakom.

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Men detta satans pcmr tjatande som finns överallt... Om ni ska försöka göra er roliga så försök åtminstone vara lite originella snälla.

Jag skäms över att kalla mig pc gamer pga hela pcmr skiten. Håll er till reddit circlejerken med tjafset.

Du får skriva in ett argt mail där du uppmanar dom att sätta en trigger warning på alla PC relaterade artiklar.

Medlem
Skrivet av xorpen:
Skrivet av DrAg00nEn:

Men detta satans pcmr tjatande som finns överallt... Om ni ska försöka göra er roliga så försök åtminstone vara lite originella snälla.

Jag skäms över att kalla mig pc gamer pga hela pcmr skiten. Håll er till reddit circlejerken med tjafset.

Detta satans klagande över att folk tjatar om pcmr, jag skäms för att kalla mig pc-gamer pga allt klagande om folk som pratar om pcmr. Håll er till reddit gnällpolis-tråden med bölandet.

Där satte du dit honom! Smart sagt! Originellt och träffsäkert!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

This video is private.


signatur

Meep!

Medlem

det var en kort och tam trailer tyckte jag, men skitsamma spelet kommer äga ändå så.

direktlänk ifall det inte funkar

http://videos.rockstargames.com/v2/V-pc60fps-en_us-1080p60.mp...

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av DrAg00nEn:

Men detta satans pcmr tjatande som finns överallt... Om ni ska försöka göra er roliga så försök åtminstone vara lite originella snälla.

Jag skäms över att kalla mig pc gamer pga hela pcmr skiten. Håll er till reddit circlejerken med tjafset.

Fick du en Macbook i julklapp efter missförstånd från föräldrarna att Macbook är också "pc"?

Vänta lite nu, är mac inte en personal computer?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Blir säkert riktigt grymt (ej spelat konsollversionerna), men de där karaktärsmodellerna och animationerna är verkligen inget att skryta om 2015.

Medlem

Hoppas det går att lira runt 75-100fps i high settings. 60fps är okej, men knappast någon guldstandard längre. Rätt oskarp och segt egentligen när man vant sig vid bättre.

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av DrAg00nEn:

Men detta satans pcmr tjatande som finns överallt... Om ni ska försöka göra er roliga så försök åtminstone vara lite originella snälla.

Jag skäms över att kalla mig pc gamer pga hela pcmr skiten. Håll er till reddit circlejerken med tjafset.

Fick du en Macbook i julklapp efter missförstånd från föräldrarna att Macbook är också "pc"?

Som sagt... Försök va lite originella om ni ska försöka vara roliga. Snälla. Just nu ser det bara patetiskt ut och ditt inlägg får mig att skämmas ännu mer. Vilket jag inte har trott vara möjligt. Grattis.

Sa du "originella"?? Som ditt gnäll på andras gnäll? Och menar du att ditt inlägg skulle vara nåt roligt? :S Decaff kanske?

Medlem

Fyfan va mycket bättre spelet kommer vara i 60+ fps! !! ! ! </ironi> //för er (90talister??) som inte förstår annars


signatur
Medlem

Ser verkligen fram emot spelet men känner mig inte speciellt respekterad av Rockstar som kund och därför tvivlar jag att köpa det. Och det är inte bara förseningarnas fel, det kostar 60 euro på steam. Det är 100% digitalt men kostar ändå som ett sprillans nytt konsollspel. Inte en chans att jag betalar så mycket.

Medlem

Jösses vad kommentarerna här är giftiga. Ja, spelet kommer naturligtvis att bli snyggare och funka bättre på PC. Nej, det betyder inte att konsolversionerna är fula och trasiga. Till och med PS3-versionen var snygg, gammal hårdvara till trots. Är PC-versionen bra optimerad kommer den säkert att funka finfint i Bootcamp på Mac-datorer också.

I slutändan är GTA V ett spel vi alla gillar, som finns brett tillgängligt på en rad olika maskiner. I detta har vi mycket gemensamt som kan diskuteras, men istället hänger vi upp oss på vilken hårdvara andra använder eller förlöjligar grafikentusiaster med höga standarder.

Drick lite påskmust, lugna ner er och spela något istället för att bråka. Gläds istället åt att alla får vara med och klubba luder om mindre än två veckor!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

12
Skriv svar