hastighet på levlande

Medlem
hastighet på levlande

ja ni som spelar, hur lång tid tar det att levla i det spelet?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Jag antar att du syftar på hur lång tid det tar att nå max lvl? Snabbast än sålänge är väl 4-5 dagar till lvl 80.

Medlem

nja, fast också mer allmänt, är det i samma stil som i wow? eller tar det längre tid? 1 timme för lvl 10?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

1-40 gick fort för mig....tog 1 dag playtime....40-50 tog lika länge som 1-40....så enligt mig så går det segt 40-80.

Medlem

det ska ta dryga 240 spel timmar att nå max nivån


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Medlem

Härligt.. Då slipper man ha tråkigt i alla fall

Medlem
Skrivet av sundstrom:

det ska ta dryga 240 spel timmar att nå max nivån

Det vill säga 10 dagar? Inte så farligt med tanke på att det tog bar mycket längre för mig att nå min första level 60 på wow. Iofs kör jag igenom det på max halva tiden nu

Medlem

Jag är 46 nu och dom klagar på lite innehåll efter 50, dvs quester etc. Vi får väl se på den saken, eftersom dom klagar tamejfan på allt på officiella forumen. Själv njuter jag som aldrig förr

Medlem

Man levlar mycket snabbt. Bara man har nya zoner att knalla runt till och fylla på med quest så. Jag har lite kompisar som presis som nämns i tråden klagar lite över att det inte finns riktigt så bra med quest längre upp runt 50 och att det då går lite segare för att man måste grinda mer på samma ställe.

Inget jag själv kännt av förståss men kanske snart när jag kommer ifatt dem.

1
Skriv svar