Släpp spelen loss det är vårrea – hos Origin

Robot
Medlem
Släpp spelen loss det är vårrea – hos Origin

Haha, så köpte jag DA:I igår på Spelbutiken, "förlorade" dock bara 48 kr

Medlem

100 kr för bf4 är vad det borde kostat från början.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Ellakk:

100 kr för bf4 är vad det borde kostat från början.

Du är Ellakk!

Medlem

400:- är inte rea, det är normal pris.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

BF4 premium för ~250:-, är det värt det?

Medlem

Vilka skämtpriser.... Våga vägra Origin!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

haha, redan rea på hardline, ganska roligt. Hur länge sedan var det spelet släpptes, 2 veckor?

Inaktiv
Skrivet av Exodus:

BF4 premium för ~250:-, är det värt det?

Jag är också lite sugen. Dragon Age Inquistion för halva priset får det även att rycka lite i baguetten.

Medlem

Största problemet jag har med Origin:

http://i.imgur.com/niYIUvq.jpg

Förstår verkligen inte hur det kan ta mer än 4 år att få till det här.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av clappen:

haha, redan rea på hardline, ganska roligt. Hur länge sedan var det spelet släpptes, 2 veckor?

Det är inte rea, det är normalpris.

EA borde lära sig att sätta lite mer humana priser, ta bara rean på DA:I, köpte det för ca 320kr på psn rea för ca 2 månader sen. Det var mer en REA än deras egna reor. Visst det händer att vissa spel får bra priser på deras reor, men då brukar vissa av dom spelen reas ut ännu billigare på andra sidor. Tur att man iaf inte är tvingad att köpa deras spel på origin

Medlem

Köpte Dragon Age: Inquisition Deluxe ed. för 330:- på förra Origin rean och de få spel på Origin som är intressanta äger man ju redan eller har köpt på annat håll...

Medlem

Ni som har lirat BF:Hardline, hur är SP-kampanjen? Är lite småsugen.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Köpte BF4 premium för 150 kr genom mexikansk proxy.

Inaktiv
Skrivet av Seraium:

400:- är inte rea, det är normal pris.

Jo. Det är det. Det är ju trots allt EA som har rean.

Medlem

...köpte DA:I deluxe edition + Jaws of Hakkon på origin storen typ i förrgår...

AS!

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

...köpte DA:I deluxe edition + Jaws of Hakkon på origin storen typ i förrgår...

AS!

Fan! nu påminde du mig om Dragon Age DLC:t som jag hade glömt bort. DA: I är ett tidsslukande gift som förtär en och jag vet inte om jag vågar starta det för då försvinner hela helgen och nu var jag också tvungen att köpa det med.
Tror jag startar Pillars of Eternity istället!

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Största problemet jag har med Origin:

http://i.imgur.com/niYIUvq.jpg

Förstår verkligen inte hur det kan ta mer än 4 år att få till det här.

Förstår inte folk som vill ha program på Engelska när det faktiskt finns på Svenska.

Medlem
Skrivet av Cenorida:
Skrivet av StrongBad:

Största problemet jag har med Origin:

http://i.imgur.com/niYIUvq.jpg

Förstår verkligen inte hur det kan ta mer än 4 år att få till det här.

Förstår inte folk som vill ha program på Engelska när det faktiskt finns på Svenska.

I felsökande sammanhang är det mindre lyckat att ha det på ett lokaliserat språk, eller när man försöker använda någon typ av guide i allmänt.

Inte för att jag kör på engelska.

Medlem
Skrivet av Cenorida:
Skrivet av StrongBad:

Största problemet jag har med Origin:

http://i.imgur.com/niYIUvq.jpg

Förstår verkligen inte hur det kan ta mer än 4 år att få till det här.

Förstår inte folk som vill ha program på Engelska när det faktiskt finns på Svenska.

Förstår inte folk som vill ha program på Svenska när det finns på Engelska Föredrar att ha allt på engelska faktiskt. Och går det att skippa subtitles i filmer med engelskt tal, ja då skippar jag subtitles. Läsa böcker på engelska? No problemo. Hade steam på svenska en gång, höll på att få damp.

Medlem

löl, det som är komiskt är att Dragon Age II är billigare än att köpa Dragon Age: Orgins.

Medlem
Skrivet av Ek0rreN:

löl, det som är komiskt är att Dragon Age II är billigare än att köpa Dragon Age: Orgins.

Man får vad man betalar för.

Medlem

Dead Space 3 för 49:- helt okej....och Need for speed: Rivals för 99:- Blev två av den så min son kan öva upp körförmågan. Ganska skoj hittills...spelar som racer och sonen som polis...men tar nog ett tag innan han får fast pappsen...

Medlem
Skrivet av Cenorida:
Skrivet av StrongBad:

Största problemet jag har med Origin:

http://i.imgur.com/niYIUvq.jpg

Förstår verkligen inte hur det kan ta mer än 4 år att få till det här.

Förstår inte folk som vill ha program på Engelska när det faktiskt finns på Svenska.

Varför är det så svårt att förstå? Själv kör jag engelska på mina operativsystem, men överlag svenska på program. Jag vill gärna hålla min Engelska i någorlunda skick. Även ofta inne på Engelska forum trotts att det finns Svenska.

Medlem
Skrivet av Ellakk:

100 kr för bf4 är vad det borde kostat från början.

Dela 100 kr per timme dom har arbetat med spelet så är det sinnesjukt billigt

Medlem
Skrivet av krippa79:
Skrivet av Ellakk:

100 kr för bf4 är vad det borde kostat från början.

Dela 100 kr per timme dom har arbetat med spelet så är det sinnesjukt billigt

Fast ska du räkna så får du även räkna med hur mycket de beräknade att det skulle sälja, så ska du se att de som handlar för 100:- nu är ren bonus de inte ens räknade med att sälja. Samt att det är 100% digitalt på deras egen plattform, så de betalar inga mellanhänder, inga kostnader för skeppande av fysiska kopior eller produceringen av dem. Det enda de betalar för är distributionen av spelet (bandbredden).

Skrivet av Cenorida:
Skrivet av StrongBad:

Största problemet jag har med Origin:

http://i.imgur.com/niYIUvq.jpg

Förstår verkligen inte hur det kan ta mer än 4 år att få till det här.

Förstår inte folk som vill ha program på Engelska när det faktiskt finns på Svenska.

För det låter så satans dumt på svenska. Allt som har med datorer, program och spel att göra föredrar jag att ha på engelska.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar